Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdskamp Brøndby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Slut 2-1. Jeg prøver at følge lidt op, når jeg har fået følelsen tilbage i fingrene.

    Comment


      #17
      Tak jchristo. Havde håbet at du ville komme med lidt fra kampen i dag. Ser frem til et lille referat
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvordan gør Izunna det?
        Jeg kan ikke påstå, at jeg lagde meget mærke til ham. Han havde nogle gode løb, og fordelte bolde, men uden at han stod voldsomt ud.

        Comment


          #19
          Et kort referat fra mobilen :
          Lucas Jensen var meget aktiv som højre back. Han var ekstremt offensiv og det meste kom derfra.
          Tingager spillede roligt og generelt med præcise afleveringer, men også med et par farlige fejlafleveringer.
          Diarra var meget rolig på bolden.
          Når Greve, Thomasen, Jóan og Lucas rullede sig ud med hurtige kombinationer i højre side, kunne Brøndby ikke følge med.

          Generelt en god præstation mod et Brøndbyhold proppet med etablerede superligaspillere. Selv træneren var fra superligaen, da det var Auri selv der stod ved sidelinjen.
          I en lang periode fra ca. midten af første halvleg indtil Brøndby udlignede, dominerende ob i den grad.

          Comment


            #20
            Tak

            Comment


              #21
              Referat

              http://www.ob.dk/artikel/god-indsats...eserverne.aspx

              Comment


                #22
                Mange tak at du skriver altid om kampene. Det er helt fantastisk at følge dine rapporter. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment

                Working...
                X