Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdskamp Brøndby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Mange tak at du skriver altid om kampene. Det er helt fantastisk at følge dine rapporter. :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Referat

    http://www.ob.dk/artikel/god-indsats...eserverne.aspx

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tak

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Et kort referat fra mobilen :
    Lucas Jensen var meget aktiv som højre back. Han var ekstremt offensiv og det meste kom derfra.
    Tingager spillede roligt og generelt med præcise afleveringer, men også med et par farlige fejlafleveringer.
    Diarra var meget rolig på bolden.
    Når Greve, Thomasen, Jóan og Lucas rullede sig ud med hurtige kombinationer i højre side, kunne Brøndby ikke følge med.

    Generelt en god præstation mod et Brøndbyhold proppet med etablerede superligaspillere. Selv træneren var fra superligaen, da det var Auri selv der stod ved sidelinjen.
    I en lang periode fra ca. midten af første halvleg indtil Brøndby udlignede, dominerende ob i den grad.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvordan gør Izunna det?
    Jeg kan ikke påstå, at jeg lagde meget mærke til ham. Han havde nogle gode løb, og fordelte bolde, men uden at han stod voldsomt ud.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Tak jchristo. Havde håbet at du ville komme med lidt fra kampen i dag. Ser frem til et lille referat

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Slut 2-1. Jeg prøver at følge lidt op, når jeg har fået følelsen tilbage i fingrene.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Jens Jakob går ud og vi får fornøjelsen af Alexander Hemmingsen.
    Han tager midterforsvaret, Tingager går på top. Jeg tror Raben tager venstre side.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvordan gør Izunna det?

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Pis. Brøndby banker bolden i kassen til 2-1.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Brøndby har fået momentum efter målet. Momentum og Elmander på banen.

    Nu kommer Mads Raben ind i stedet for Jóan Símun Edmundson.
    Ca. 30 minutter spillet.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Helt alene igennem rammer Brøndby stolpen.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Martin Albrechtsen udligner med hovedet efter hjørne.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Så går Thomsen fra banen og erstattes af Yao. Umiddelbart går han på top og Jens Jakob Thomasen tager venstre side.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Brøndby stiller med spillere fra superligatrupprn. Vi taler Kahlenberg, Austen, Boysen, Wilcheck, Albrechtsen. Det i betragtning er 1-0 her ved pausen godt. Det er bedre at OB overtog førertrøjen i løbet af halvlegen og var klart mest konsekvente i afslutningerne.

    Specielt når Lucas, Jens Jakob, Greve og Jóan kombinerer i højre side kan Brøndby ikke følge med.

    Vi forventer at Jacob Schoop kommer ind efter pausen.
    Jeg glemte at nævne Jesper Juelsgaard på Brøndbys venstre back.

    Et afrettet skud på stolpen fra Brøndby har været deres bedste forsøg. Vi er vel 5 minutter inde i anden halvleg.

    Leave a comment:

Working...
X