Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægHold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...
Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor dog det? syntes AK gør det rigtigt fint - men havde da hellere end gerne beholdt zohore - havde givet os flere muligheder oppe foran - og en smule konkurrence.
Men ja, jeg ville da åbenlyst også gerne have bredden.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægHold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...
Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
MvT
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...
Leave a comment:
-
Smid Greve ind istedet for skula. Greve har det med at score mod Hobro :p
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSmuk bold fra Fester og selvfølgelig scorer AK. Alle jer der vrængede ved udsigten til at han skulle spille i stedet for Zohore... Jokes on you.
Leave a comment:
-
Ser ud til Kent har været utilfreds i pausen. Vi er kommet rigtig godt ud til 2. Halveg og selvom ari stadig forsøger at smadre vores spil, så er Hobro på hælene, og dejligt vores angrebsduo er så skarpe altså!!
Leave a comment:
-
Skulasons afleveringer er så sløje... jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSer ud til at det skal komme fra AK i dag.
MvT
MvT
Leave a comment:
Leave a comment: