Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RASH
    replied
    Jeg er så nervøs ved dødbolde i mod os

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...

Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
    Hehe. Måske din fernbetjenning tænder også AK. Prøv det igen! ;-)

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvorfor dog det? syntes AK gør det rigtigt fint - men havde da hellere end gerne beholdt zohore - havde givet os flere muligheder oppe foran - og en smule konkurrence.
    Der var mange der mente, at Zohore var bedre, og at AK nærmest diskvalificerede sig selv i efteråret, på trods af, at det blev ødelagt af skader. Vores angreb er så meget mere dynamisk og udfordrende med ham og Festersen, og de laver altså mål selv når vi spiller som en pose nødder. Zohore var i høj grad afhængig af at blive serviceret og havde klare mangler.

Men ja, jeg ville da åbenlyst også gerne have bredden.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...

Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
    Ørkenvandring med meget få vandhuller.

MvT

Leave a comment:

• mhbp
    replied

det er du heller ikke - sluk lige og tænd igen et par gange - så vi kan få lukket den kamp

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied

Leave a comment:

• Paulsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    NU er jeg så træt af det at jeg har skrevet til dem og forklaret at handlen må gå tilbage når de ikke leverer det der er stillet i udsigt

Samme her. Det er simpelthen til grin

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Smid Greve ind istedet for skula. Greve har det med at score mod Hobro :p

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Smuk bold fra Fester og selvfølgelig scorer AK. Alle jer der vrængede ved udsigten til at han skulle spille i stedet for Zohore... Jokes on you.
    hvorfor dog det? syntes AK gør det rigtigt fint - men havde da hellere end gerne beholdt zohore - havde givet os flere muligheder oppe foran - og en smule konkurrence.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Ser ud til Kent har været utilfreds i pausen. Vi er kommet rigtig godt ud til 2. Halveg og selvom ari stadig forsøger at smadre vores spil, så er Hobro på hælene, og dejligt vores angrebsduo er så skarpe altså!!

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Skulasons afleveringer er så sløje... jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på det.

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Nu må vi ikke falde for langt tilbage.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Sikke ak er kommet igang med målene. Så lækkert

Leave a comment:

• manner
    replied
    lææææækkkkkeeeeeerrrrtttt....FEDT med et "livestream" I/A

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Ser ud til at det skal komme fra AK i dag.

MvT
    Såmænd så. Nøj, det lunede!!

MvT

Leave a comment:

Working...
X