Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægJeg har vist lidt kludder i historikken, mente faktisk at Carroll var der før Arek ... men anyways, vi skal LAAANGT tilbage i tiden
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg var nu også ret tryg ved Carroll - på banen i hvert fald. Men enig i at Grytebust er startet fint.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlægNu harNu Jacob B L spillet de sidste kampe. Har desværre ikke kunne se kampene. Men er han den venstre back vi har manglet siden Chris Sørensen stoppede? Og er der mulighed for at han bliver god?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægJa det er vel ikke siden Areks tid, at man har været så tryg ved vores keepere
Og så har han kun stået 4 kampe for os. Det tog lige et kvarters tid for ham at finde sammen med resten af forsvaret, siden har det sq set godt ud.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvor er Hobro dog dårlige, og tak for det. 3 points og så forhåbentlig hurtigere spil næste gang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg4 kampe, 10 point, jeg er egentlig ikke rigtigt imponeret over spillet endnu. Dejlig start, og jeg kan sagtens se os blive bedre på mange punkter i foråret.
Leave a comment:
-
Hvor er Hobro dog dårlige, og tak for det. 3 points og så forhåbentlig hurtigere spil næste gang.
Leave a comment:
-
3 på stribe og 10 points i 4 kampe...det er dejligt at være OB'er igen
Leave a comment:
-
Nu harNu Jacob B L spillet de sidste kampe. Har desværre ikke kunne se kampene. Men er han den venstre back vi har manglet siden Chris Sørensen stoppede? Og er der mulighed for at han bliver god?
Leave a comment:
-
4 kampe, 10 point, jeg er egentlig ikke rigtigt imponeret over spillet endnu. Dejlig start, og jeg kan sagtens se os blive bedre på mange punkter i foråret.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægHvor er det bare lækkert at have Grytebust i buret.
Og så har han kun stået 4 kampe for os. Det tog lige et kvarters tid for ham at finde sammen med resten af forsvaret, siden har det sq set godt ud.
Leave a comment:
-
slut. Ja tak 3 point i en kamp der skulle vindes - rart det lykkedes. Nogen stor kamp var det sgutte med 3 sejre på stribe - det er godt nok lang tid siden. Kæft det er lækkert
Leave a comment:
Leave a comment: