Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    En Barrett uden de mange skader der har plaget ham, er jeg ret overbevist om kan blive den venstre back vi har manglet. Om han så kan holde sig fri for skader, er jo svært at spå om, han har godt nok været plaget, men udviklingspotentialet er der utvivlsomt, ellers var han ikke røget til Juventus som 16-årig.
    Og ellers kommer der jo en ny vb til sommer ... Men kunne han også spille centralt for det ville ikke genere mig ..

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Jeg har vist lidt kludder i historikken, mente faktisk at Carroll var der før Arek ... men anyways, vi skal LAAANGT tilbage i tiden
    Jeg har ikke trukket vejret så behersket, siden Mogens Therkildsen sprang rundt mellem stængerne.

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Jeg var nu også ret tryg ved Carroll - på banen i hvert fald. Men enig i at Grytebust er startet fint.
    Jeg har vist lidt kludder i historikken, mente faktisk at Carroll var der før Arek ... men anyways, vi skal LAAANGT tilbage i tiden

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
    Nu harNu Jacob B L spillet de sidste kampe. Har desværre ikke kunne se kampene. Men er han den venstre back vi har manglet siden Chris Sørensen stoppede? Og er der mulighed for at han bliver god?
    En Barrett uden de mange skader der har plaget ham, er jeg ret overbevist om kan blive den venstre back vi har manglet. Om han så kan holde sig fri for skader, er jo svært at spå om, han har godt nok været plaget, men udviklingspotentialet er der utvivlsomt, ellers var han ikke røget til Juventus som 16-årig.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Ja det er vel ikke siden Areks tid, at man har været så tryg ved vores keepere

Og så har han kun stået 4 kampe for os. Det tog lige et kvarters tid for ham at finde sammen med resten af forsvaret, siden har det sq set godt ud.
    Jeg var nu også ret tryg ved Carroll - på banen i hvert fald. Men enig i at Grytebust er startet fint.

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvor er Hobro dog dårlige, og tak for det. 3 points og så forhåbentlig hurtigere spil næste gang.
    Ja, selv Ove P klarer ikke at redde dem. Tidligt at tage forskud på tingene, men jeg kan godt forestille mig at de rasler direkte ned igennem 1. division også.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    4 kampe, 10 point, jeg er egentlig ikke rigtigt imponeret over spillet endnu. Dejlig start, og jeg kan sagtens se os blive bedre på mange punkter i foråret.
    helt enig. Men hvor er det lækkert at vi igen kan hente point uden at spille helt fantastisk

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Hvor er Hobro dog dårlige, og tak for det. 3 points og så forhåbentlig hurtigere spil næste gang.

Leave a comment:

• manner
    replied
    3 på stribe og 10 points i 4 kampe...det er dejligt at være OB'er igen

Leave a comment:

• Dinesen84
    replied
    Nu harNu Jacob B L spillet de sidste kampe. Har desværre ikke kunne se kampene. Men er han den venstre back vi har manglet siden Chris Sørensen stoppede? Og er der mulighed for at han bliver god?

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    4 kampe, 10 point, jeg er egentlig ikke rigtigt imponeret over spillet endnu. Dejlig start, og jeg kan sagtens se os blive bedre på mange punkter i foråret.

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Hvor er det bare lækkert at have Grytebust i buret.
    Ja det er vel ikke siden Areks tid, at man har været så tryg ved vores keepere

Og så har han kun stået 4 kampe for os. Det tog lige et kvarters tid for ham at finde sammen med resten af forsvaret, siden har det sq set godt ud.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    slut. Ja tak 3 point i en kamp der skulle vindes - rart det lykkedes. Nogen stor kamp var det sgutte med 3 sejre på stribe - det er godt nok lang tid siden. Kæft det er lækkert

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Lækker dag på kontoret!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    AK ud Joan ind

Leave a comment:

Working...