Annoncering

Collapse
No announcement yet.

De største forræddere (Top 5)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    De største forræddere (Top 5)

    I mine godt 20 år som OB-fan har jeg oplevet lidt af hvert. Men det, som altid tager hårdest på mig, er, når spillere, som man ellers sætter stor pris på, pisser på klubben.

    Men hvem er egentlig værst? Personligt ser min top 5 sådan her ud:

    5. Jonas Borring. Jeg har placeret Jonas nederst på listen, da jeg trods alt ikke mener, at han gjorde noget videre uvæsen af sig, da han skiftede til FC Midtjylland. Det var selvfølgelig formildende, at OB fik så mange penge for ham, men var det virkelig nødvendigt at gå ud og fortælle alt og alle om, hvor meget større og bedre FC Midtjylland var? Manden kunne godt have vist mere respekt for, at det var i OB, at han fik tillid og sit gennembrud.

    4. Karim Zaza
    . Pizzabageren skyldte OB og Lars Høgh alt for sin ufattelige opblomstring. Manden kunne knap nok gribe en bold i FCK, men på en eller anden måde fik klubben gjort ham til en utroligt god målmand. På Carlsberg Corner havde han travlt med at love, at han gerne ville blive i OB, mens han hemmeligt forhandlede med Brøndby om at skifte gratis til dem. Han får dog kun en fjerdeplads, da han trods alt bare var en dum københavnerdreng, som nok helst ville hjem til ghettoen på Vestegnen.

    3. Ulrik Laursen. Jeg er overbevist om, at OB havde vundet mesterskabet i 2009, hvis vi havde beholdt Ulrik Laursen. Derfor gjorde det også så ondt, at han valgte at skifte til FCK for at score kassen og vinde nogle titler. Man kan sige, at han var meget åbenhjertig omkring sit skifte, men som general og anfører laver man simpelthen ikke sådan et skifte.

    2. Lars Jacobsen. Alle husker, hvordan Lars Jacobsen optrådte dybt usympatisk, da han skulle hjem fra et elendigt ophold i Hamburg. Han fortalte vidt og bredt om, hvor langt han var i forhandlingerne med OB, men det var kun et smart forsøg på at presse sin løn gevaldigt op i FCK. Manden havde ingen forståelse for, at fans i OB følte sig forrådt over hans griske optræden, og derfor gjorde han meget ud af at håne OB yderligere, da det lykkedes ham at score i Parken.

    1. Rasmus Falk
    . På førstepladsen finder vi Rasmus Falk, som ødelagde sit forhold til Odense og OB, da han valgte at skifte til FCK. I sig selv er skiftet faktisk nok til en førsteplads, fordi han holdt OB hen med snak, mens han i formentlig lang tid havde en aftale med FCK. Men det, som slår førstepladsen fast, er naturligvis, at han valgte at trække i FCK-trøjen, mens han fortsat var på kontrakt i OB. Samtidig tillod han sig at skrive, at han stadig var stribet. Større forrædderi skal man lede meget længe efter.

    Har jeg glemt nogen? Eller burde listen se anderledes ud? Giv gerne dit bud
    Last edited by StateTrooper; 15-03-2016, 11:47.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    #2
    Ja, lad os da endelig se på alt det negative, når nu det endelig går godt for klubben (pointmæssigt).

    Du kan også lave en liste over de værste handler, største drops og pinligste nederlag, nu hvor du er i gang... Ellers kan det være, at vi (gud forbyde det) ender med at være glade/stolte over at være OB-fan...
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      7 point i foråret.
      1 nederlag i 7 kampe ( parken ).
      Meget positivt pt i OB.
      Skal vi så tage stilling til de største forrædere?
      lad os få noget positivitet i forrummet.
      Mvh søren.

      Comment


        #4
        Du var 3 min hurtigere end mig macrel.
        😀

        Comment


          #5
          Så nu må man altså kun skrive positive ting på forum? Det fremgår ret tydeligt af min overskrift, hvad tråden drejer sig om, så I er ikke blevet snydt til at gå ind og læse, Marcrel og Søren M.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Ja, lad os da endelig se på alt det negative, når nu det endelig går godt for klubben (pointmæssigt).

            Du kan også lave en liste over de værste handler, største drops og pinligste nederlag, nu hvor du er i gang... Ellers kan det være, at vi (gud forbyde det) ender med at være glade/stolte over at være OB-fan...
            Det er da fint, at man kan diskutere andet end lige weekendens kampe og andre ting fra hverdagen i OB her på siden.

            Jeg ville nok have formuleret overskriften anderledes - noget a la: "Top 5 over de skfiter, der gjorde mest ondt"-agtigt.
            I bund og grund er indholdet fra trådstarter jo ikke voldsomt negativt - det er jo blot omtaler af skifter af OB'ere til andre klubber, som har gjort ondt på fans.

            Og så en kommentar til UL's skifte: Der er vist mere i den sag, end det du lige nævner her...du ved - 2 sider :-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              1. LJ
              2. UL
              3. Falk
              4. C. Hemmingsen
              5. Borring
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Så nu må man altså kun skrive positive ting på forum? Det fremgår ret tydeligt af min overskrift, hvad tråden drejer sig om, så I er ikke blevet snydt til at gå ind og læse, Marcrel og Søren M.
                Super sørgeligt ja, men det er jo ikke dit problem at de er så utroligt sarte... Var det så fordi de selv havde lavet positive tråde nu, men det er jo ikke sket...

                Så du skal ikke tænke mere over det vrøvl...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  1. LJ
                  2. UL
                  3. Falk
                  4. C. Hemmingsen
                  5. Borring
                  Byt Borring ud med Zaza, så er jeg enig.

                  Comment


                    #10
                    Nej nej tænk ikke mere over det.
                    Jeg er måske bare inde i en positiv OB tid 😀.
                    Ja man må selfølgelig skrive alt, måske det bare er RF,s skifte der ulmer og giver anledning til en tråd om skifter.
                    Mvh søren

                    Comment


                      #11
                      Falk har *aldrig* svoret evigt (dansk) troskab. LJ udtalte, han aldrig ville spille for en anden dansk klub. Jeg ser derfor LJ's skifte i en helt anden optik, og han indtager ubestridt førstepladsen ved mig.

                      UL ville ikke komme med på min liste. Det virker til, at han blev presset til det skifte. Pengene var for store for OB.

                      Comment


                        #12
                        UL nr 1 og RFJ nr 5
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Byt Borring ud med Zaza, så er jeg enig.
                          Var faktisk tæt på jeg gav den til Zaza, men Borring får den... Det skifte står lidt klarere i erindringen, og så var Borring bare ikke ret sød ved OB efterfølgende, da han slagtede os i medierne om det ene og det andet han ikke havde været tilfreds med i klubben... Det var ikke så kønt...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Var faktisk tæt på jeg gav den til Zaza, men Borring får den... Det skifte står lidt klarere i erindringen, og så var Borring bare ikke ret sød ved OB efterfølgende, da han slagtede os i medierne om det ene og det andet han ikke havde været tilfreds med i klubben... Det var ikke så kønt...
                            Det er selvfølgelig rigtigt, på den anden side havde Borring aldrig dedikeret sig til OB, på samme måde som Zaza gjorde, lige inden han skiftede til BiF.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Det er selvfølgelig rigtigt, på den anden side havde Borring aldrig dedikeret sig til OB, på samme måde som Zaza gjorde, lige inden han skiftede til BiF.
                              Det har du ret i, den er svær at komme udenom... måske de skal have en delt 5. plads så...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X