Jeg er SÅ glad for at JH ikke er som BIFs B-formand:
Hold kæft hvor er det uprofessionelt at svine sin egen træner offentligt og afsløre ting om, hvordan virksomheden arbejder.
Enig. Det er simpelthen for langt ude det der. Man må da sige at den kære Oscar aka Jan Bech lægger op til ændringer på cheftrænerposten i BIF. Spændende hvem taber-Troels peger på, hvis han ikke selv overtager tøjlerne?....Måske Weakhorse eller Henrik Clausen, Muhahahahahaha!!!!!!!
Hehe! Fantastisk nyhed, så bliver der ikke mere talet så mange i offentlighed om vores ledelsens præstation i Falk-sagen.
Tak for bistanden, Jan Bech Andersen! Come on, give us one more.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Kunne ikke dy mig for lige at kikke på deres fanforum. Havde regnet med at det ville være rødglødende, men der var kun sølle 20 indlæg om det her. Vores forum får af og til, og måske med rette, skyld for at være mere eller mindre dødt, men Bronby´s var sq endnu mere dødt.
Altså, jeg ved at Bronby-fansene notorisk har det svært med stavning og den slags, og med at sætte ord sammen til en meningsfuld sætning, men alliwl ... skuffende
Kunne ikke dy mig for lige at kikke på deres fanforum. Havde regnet med at det ville være rødglødende, men der var kun sølle 20 indlæg om det her. Vores forum får af og til, og måske med rette, skyld for at være mere eller mindre dødt, men Bronby´s var sq endnu mere dødt.
Altså, jeg ved at Bronby-fansene notorisk har det svært med stavning og den slags, og med at sætte ord sammen til en meningsfuld sætning, men alliwl ... skuffende
Comment