Annoncering

Collapse
No announcement yet.

nedtakt AaB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Har nu også svært ved at forstå travlheden ift en ny angriber.

Vi har en potentiel superligatopscorer plus en Anders K, der i snit er god for et mål pr tredje kamp.

Hvis en af dem er ude kan Falk spille på toppen.

Det vil være rigtig fint at finde en tredje angriber til sommer, men ift antallet af kampe her i foråret kan jeg ikke se nogen grund til at øge lønbudgettet i en klub, der ikke vælter sig i penge.
    Det er heller ikke sikkert det er nødvendigt og det kan endda være det viser sig at være en klog disposition rent økonomisk fra JH side. Jeg er bare træt af at vi stadig befinder os i en situation hvor man gang på gang skal ud og gamble på den måde. Frem for at erstatte en nøglespiller når en sådan smutter. Og ja falk kan starte på toppen....men det plejer ikke rigtigt at gå godt vel? Men selvfølgelig finder vi den 11 mand at smide ind hvis uheldet er ude. Ligesom han kunne vikariere i forsvaret hvis det virkelig gjaldt. Men optimalt er det jo altså langt fra.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Nemlig. Lad os fejre en uventet og hårdt tilkæmpet sejr med at svine vores sportschef til. Det er trygt og føles godt. Der skal nok være billige likes til det. Lad os ikke være glade eller overraskede over den super koncentration, der blev vist på banen. Lad os i stedet svine JH til. Det er jo altid OK og forklaring på alt. flot.
      Woaaaaa. Syntes måske liiiige at du overreagerer en smule..
      Og likes er der sgu ikke mange af

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        yup - er bare træt af det ser ud til at være måden det køres på. Senest sidste sensommer hvor det nok gik med kun 2 målmænd.....
        kun 2 deciderede angribere i truppen - Zohore skulle have været erstattet både mhb på forårssæsonnen men ikke mindst med fokus på næste sæson.
        Det er tilladt at tænke lidt fremad JH!
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunne ikke være mere enig! Har selv været en af de skrapeste kritikere af JH på disse grundlag..
        Tja uden at være sportsdirektør eller spejder....men være beredt? Tidligere blev der snakket om et skyggefuld det gik det vidst ikke ret godt for men ideen med at have en liste med potentielle spillere liggende klar i det tilfælde en nøglespiller pludselig bliver solgt sidst i et vindue - for det er da vidst ikke første gang i historien det er sket er det vel 
        det er vel heller ikke første gang i historien at "det beredte" ikke kunne opnås (igen eks. Grytebust). Det skal naturligvis også måles på om OB når sæsonmålet, og her er der en del der tyder på JH har fat i den lange ende.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          KZ blev solgt sent i vinduet, og tilsyneladende ret hurtigt og for et pænt beløb. Hvad skulle JH have gjort anderledes Bare fordi vi (fans) ikke ved noget er det ikke ensbetydende med at der ikke sker noget i kulissen, eks. Grytebust. JH ville med sikkerhed også blive klandret hvis han havde købt en stor bokaangriber der ikke slog til sporenstrengs.
          Man går jo næsten åbenlyst ud og siger at han ikke bliver erstattet. Ligner ikke engang at man gør et forsøg.. Og det skuffer mig lidt med alle de angribere der rendte rundt uden kontrakt efter vinduet lukkede..
          Grundlaget for jeg er en smule skuffet er at man tidligere i 2015 udtalte at man gerne ville have 4 angribere i truppen. Og lige pludselig er man på 2.

Når det er sagt skal det her ikke udvikle sig til en JH diskuttion igen. Den eneste og store kritik jeg havde af ham til sidst i vinduet var fordi man ikke hentede en ny målmand. Og det løste han selv efter lukketid..

Comment

Har nu også svært ved at forstå travlheden ift en ny angriber.

Vi har en potentiel superligatopscorer plus en Anders K, der i snit er god for et mål pr tredje kamp.

Hvis en af dem er ude kan Falk spille på toppen.

Det vil være rigtig fint at finde en tredje angriber til sommer, men ift antallet af kampe her i foråret kan jeg ikke se nogen grund til at øge lønbudgettet i en klub, der ikke vælter sig i penge.
            Jammen det er svært at være vildt uenig i det du siger.. Kan sagtens følge det..

Comment

det er vel heller ikke første gang i historien at "det beredte" ikke kunne opnås (igen eks. Grytebust). Det skal naturligvis også måles på om OB når sæsonmålet, og her er der en del der tyder på JH har fat i den lange ende.
              Nej da men derfor må man vel godt tillade sig at være skuffet. Ligesom dig kender jeg jo heller intet til hvad der er foregået. Måske JH har forsøgt men mislykkedes måske var der ikke penge nok eller måske det er en kold afvejning og gambling for at spare nogle lønkroner. Kan jo kun forholde mig til det jeg ved; en stor profil og vigtig målskytte blev afhændet angiveligt for et pænt million beløb uden en erstatning blev bragt ind. Det syntes jeg er ærgerligt og ærlig talt udtryk for mangel på ambition.
              edit: og så vil jeg nu også håbe på man kunne kigge ud over sit store sæsonmål og ikke kun fokusere på om vi hiver en "solid midterplacering" hjem - der kommer også en sæson efter denne
              Last edited by mhbp; 05-03-2016, 09:07.

Comment

Nej da men derfor må man vel godt tillade sig at.være skuffet. Ligesom dig kender jeg jo heller intet til hvad der er foregået. Måske JH har forsøgt men mislykkedes måske var der ikke penge nok eller måske det er en kold afvejning og gambling for at spare nogle lønkroner. Kan jo kun forholde mig til det jeg ved; en stor profil og vigtig målskytte blev afhændet angiveligt for et pænt million beløb uden en erstatning blev bragt ind. Det syntes jeg er ærgerligt og ærlig talt udtryk for mangel på ambition.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hej jeg fik en like - YES😆

Comment

Nej da men derfor må man vel godt tillade sig at.være skuffet. Ligesom dig kender jeg jo heller intet til hvad der er foregået. Måske JH har forsøgt men mislykkedes måske var der ikke penge nok eller måske det er en kold afvejning og gambling for at spare nogle lønkroner. Kan jo kun forholde mig til det jeg ved; en stor profil og vigtig målskytte blev afhændet angiveligt for et pænt million beløb uden en erstatning blev bragt ind. Det syntes jeg er ærgerligt og ærlig talt udtryk for mangel på ambition.
                    Er enig i at Zohore var en profil i efteråret - og kan deraf sagtens forstå skuffelsen over ikke at få en ny en ind.

Nå det så er sagt, så havde jeg ikke i min vildeste fantasi for bare et halvt år siden, da vi skrev kontrakt med AK, forestillet mig, at der overhovedet skulle være tvivl om, hvem af AK og Zohore, der skulle have benævnelsen profil i foråret 2016.

Jeg er ærgerlig over vi mistede Zohore. Men selvom jeg tænker "pis, hvor er det ærgerligt han blev solgt", så bliver den tanke overgået af tanken "hold da kæft, hvor er det vildt vi har fået 10 millioner for ham". Men jeg havde også fint levet med vi ikke havde forlænget med ham i sommer. Jeg blev klogere:)

Comment

Er enig i at Zohore var en profil i efteråret - og kan deraf sagtens forstå skuffelsen over ikke at få en ny en ind.

Nå det så er sagt, så havde jeg ikke i min vildeste fantasi for bare et halvt år siden, da vi skrev kontrakt med AK, forestillet mig, at der overhovedet skulle være tvivl om, hvem af AK og Zohore, der skulle have benævnelsen profil i foråret 2016.

Jeg er ærgerlig over vi mistede Zohore. Men selvom jeg tænker "pis, hvor er det ærgerligt han blev solgt", så bliver den tanke overgået af tanken "hold da kæft, hvor er det vildt vi har fået 10 millioner for ham". Men jeg havde også fint levet med vi ikke havde forlænget med ham i sommer. Jeg blev klogere:)
                      personligt havde jeg håbet vi forlængede med ham - syntes godt jeg kunne se noget potentiale, og så er det altid rart med lidt forskellige typer til angrebet.
                      At det så gik så stærkt og han så hutigt kom godt i gang havde jeg heller ikke på nogen måde regnet med.
                      Men det gjorde han - og jeg siger heller ikke på¨nogen måde man ikke skulle sælge, står der en klub og vifter med 10 mill så skal JH naturlligvis tage dem. Zohores beslutning forstår jeg så på ingen måde, men det er en anden snak - og ham om det.
                      Men nu udviklede han sig jo til en profil - og en sådan bør i min bog erstattes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Skal man ønske velkommen hjem fra paaaarty, gamle jas?

MvT
                        det tror jeg roligt du kan gøre og ønske ham go' be'ring med tømmermændene
                        Det kan vist ikke nytte noget at forsøge at løbe fra den alligevel... så takker for jeres venlige tanker :-)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Skræmmende ringe, at vi ikke spiller bolden noget mere ud på højrekanten til Desler, som fik lov at stå alene gang på gang.
                          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

P.S. Dejlig med en målmand der kan dirigere et forsvar! De stod godt igår og Grytebust kan tage meget af æren.
                            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Nej da men derfor må man vel godt tillade sig at være skuffet. Ligesom dig kender jeg jo heller intet til hvad der er foregået. Måske JH har forsøgt men mislykkedes måske var der ikke penge nok eller måske det er en kold afvejning og gambling for at spare nogle lønkroner. Kan jo kun forholde mig til det jeg ved; en stor profil og vigtig målskytte blev afhændet angiveligt for et pænt million beløb uden en erstatning blev bragt ind. Det syntes jeg er ærgerligt og ærlig talt udtryk for mangel på ambition.
                              edit: og så vil jeg nu også håbe på man kunne kigge ud over sit store sæsonmål og ikke kun fokusere på om vi hiver en "solid midterplacering" hjem - der kommer også en sæson efter denne
                              Synes, den diskussion er noget forvrøvlet. Ret beset er AK erstatningen for Zohore. Vi skulle egentligt først have haft AK fra vinteren af oprindeligt, men var så heldige at få ham før. Men at forlange, der skal være tre topangribere, efter superligastandard, i truppen permanent, er at stille for store forventninger op. Vi har to klasseangribere, og en række unge spillere, der kan springe til, ligesom en Falk eller Lucas Jensen også kan spille der, det er ganske godkendt.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Synes, den diskussion er noget forvrøvlet. Ret beset er AK erstatningen for Zohore. Vi skulle egentligt først have haft AK fra vinteren af oprindeligt, men var så heldige at få ham før. Men at forlange, der skal være tre topangribere, efter superligastandard, i truppen permanent, er at stille for store forventninger op. Vi har to klasseangribere, og en række unge spillere, der kan springe til, ligesom en Falk eller Lucas Jensen også kan spille der, det er ganske godkendt.
                                Det syntes jeg så på ingen måde det er. Vi stiller med 2 angribere fra start - er det så for meget forlangt at der sidder min en kvalitetsangriber man kan skifte ind i løbet af kampen, hvis den ene ikke slår til eller man vil ændre noget taktisk. Når vi nu spiller med 2 angribere mener jeg vi bør have 4 angribere i truppen - hvoraf den ene kan være et talent/udviklingsspiller. Og så kan man så have spillere som joan eller falk der kan afløse hvis det virkeligt brænder på med skader og karantæner.

Comment

Working...
                                X