Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCN 13/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Foretrækker i X i Brøndby , så går vi forbi RFC og henter 2 P på BIF med en sejr til os
    Jeg foretrækker helt klart et kryds i dag imellem Randers og Brøndby.

    Det er godt nok lang tid sden, at jeg følt så stærkt for at vi vinder. Jeg mener vi er klare favoritter, og så lige for at jinxe kampen, så tror jeg at vi vinder 2-0.

    Jeg glæder mig til at se Grytebust, og forhåbentlig JBL for at se om han har niveauet, og for at se om han kan følge op på sin gode præstation i Aalborg.

    Comment


      #62
      Vi skal have 3 point. Jeg er ligeglad med de andre kampe.

      Er der en startopstilling klar - eller bliver det:


      Fester AK

      Falk. Makrini Azer Greve

      Barret Nielsen Jonasson Desler

      Grytebust

      Never change a winning team

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Vi skal have 3 point. Jeg er ligeglad med de andre kampe.

        Er der en startopstilling klar - eller bliver det:


        Fester AK

        Falk. Makrini Azer Greve

        Barret Nielsen Jonasson Desler

        Grytebust

        Never change a winning team
        FS har som flere har observeret til træninger at Ari får hk, ellers er din opstilling samme som avisens bud.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Der er penge i sejre i de kommende 2 kampe. Efter 22 runder er der tv penge. Vi lander mellem nr 6 og 9 om 2 runder.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS har som flere har observeret til træninger at Ari får hk, ellers er din opstilling samme som avisens bud.
            Ååhhhh nej .

            Ligner et af de 10213 eksperimenter af samme slags i OB , som har haft en succesrate på stabile 0 %
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Jeg kan ganske enkelt ikke se for mig, at der skulle findes et parallelunivers, hvor Skulason på højrekanten er en god idé...

              Nå men det Nordsjælland forsvar SKAL vi i hvert fald kunne udfordre. Nok det grønneste forsvar vi nogensinde har set i Superligaen. http://www.superliga.dk/kamp/2015-16...and?sub=lineup

              Comment


                #67
                Ari starter på højrekanten.

                Comment


                  #68
                  Vigtig kamp. Med en sejr er vi minimum nr. 7, når der uddeles tv-penge efter runde 22.

                  Derudover så er det en kamp, hvor vi skal ud at bevise, hvor vi står. De har et ungt hold med "ny" træner, de mangler to af deres største profiler i John og Maxsø - vi skal simpelthen vinde. Vi skal simpelthen være længere fremme end dem. KOM NU ODENSE!!

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Ari starter på højrekanten.
                    Ari scorede 2 gange fra den position i træningskampen mod AB forleden, han kan passende gøre det igen i dag.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg går og drømmer om 10.000 hvis det fantatiske vejr holder. Jeg selv har lokket datteren med sol og lækre fyre på lægterne
                      Der var så kun 5041. Søndag kl 13 er nok det værste tidspunkt af alle.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Der var så kun 5041. Søndag kl 13 er nok det værste tidspunkt af alle.
                        jeg hørte det som 5044, men samesame. Det er da skuffende efter den gode indsats i Ålborg...ikke at folk er gået glip af meget, men alliwl
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment

                        Working...
                        X