Det er sikkert helt god ikke at prøve en helt nye venstre side med JBL og Joan i sådan en svær kamp. Og det skulle give JBL sikkerhed med Falk og Falks hurtige tilbageløbe på sin side.
Men ved nogen om Joan har spillet hk tidliger? Og er han ikke venstrebenet?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er sikkert helt god ikke at prøve en helt nye venstre side med JBL og Joan i sådan en svær kamp. Og det skulle give JBL sikkerhed med Falk og Falks hurtige tilbageløbe på sin side.
Men ved nogen om Joan har spillet hk tidliger? Og er han ikke venstrebenet?
Jo han er venstrebenet. Men Falk er jo også højre. Så det går måske lige op
spændende at se hvad barrett kan - nu får han chancen så skal den gribes. Joan kender intet til ham det får vi så ændre på. Der skal nok scores mindst et par mål før vi har nogen mulighed for at få point med hjem
Købet af Izunna liger en fuser. Jeg er hurtigt ude, og jeg håber, at jeg er for hurtigt ude.
Giv ham lidt tid. Tænk kun om El Makrinis første kampe for os. Der var også den en eller anden lidt utålmodig men El Makrini blev en af vores bedste hvis ikke DEN bedste spiller i efteråret.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Købet af Izunna liger en fuser. Jeg er hurtigt ude, og jeg håber, at jeg er for hurtigt ude.
Jeg ville nok lige klappe hesten lidt endnu, i hvert fald.
Men jeg medgiver dig da, at det er en lidt bekymrende start han har fået, og det med manglende kampform, køber jeg ikke helt. Han spillede trods alt i 11 kampe i efteråret.
Comment