Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi snakkede om igår, at OB-spillerne så meget tunge ud i forhold til AGFerne. Især i første halvleg så det ud til, at AGF havde mindst ét gear mere. Det kan vel for fanden ikke passe, at vi har haft endnu en fysisk dårlig optakt? Havde vi ikke hentet et eller andet engelsk orakel til at stå for det?
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Det som går mig på er godt nok, at vi for Gud ved hvilken gang ikke er klar fra start.
        Vi ved alle at forsvaret halter og har deres svagheder, men at vi ikke er klar fra start det er pinligt.

Vi kan jo godt spille fornuftig fodbold, så vær nu klar fra start så kan det hele se meget lysere ud.
        Ja hvis defensiven havde nivaue som vores offensiv så det rigtigt godt ud. Ærgeligt at der ikke er arbejdet mere ,med det i vinterpausen. Det ser dog ud til at vi har fået os en rigtig god målmand.

Syntes KN virker til at have en god indvirkning på de unge spillere. En fornøjelse at se at de sprudler og at eks. en så ung spiller som Greve er med til at vende kampen for os. Glæder mig til de næste kampe. Tror ikke på de store resultater i denne sæson, men på en masse spændende og underholdende kampe, og et OB i stadig fremdrift offensivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Ja hvis defensiven havde nivaue som vores offensiv så det rigtigt godt ud. Ærgeligt at der ikke er arbejdet mere ,med det i vinterpausen. Det ser dog ud til at vi har fået os en rigtig god målmand.

Syntes KN virker til at have en god indvirkning på de unge spillere. En fornøjelse at se at de sprudler og at eks. en så ung spiller som Greve er med til at vende kampen for os. Glæder mig til de næste kampe. Tror ikke på de store resultater i denne sæson, men på en masse spændende og underholdende kampe, og et OB i stadig fremdrift offensivt.
          Nu nævner du, at det er ærgerligt, at der ikke er arbejdet mere med defensiven.
          Det tror jeg personligt, der er - og no offence (undskyld til spillerne), men OBs defensiv er altså bare begrænset af at alle de 4 startende i bagkæden er ordinære forsvarspillere. Dvs. der er ikke rigtigt nogen af dem, der sådan for alvor er profiler. Ordinære superligaspillere, er hvad de er, i mine øjne. Så kan man arbejde nok så meget med forsvaret, men man kan altså ikke hæve overliggeren højere end summen af den samlede kvalitet i forsvaret.
          Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Vi snakkede om igår, at OB-spillerne så meget tunge ud i forhold til AGFerne. Især i første halvleg så det ud til, at AGF havde mindst ét gear mere. Det kan vel for fanden ikke passe, at vi har haft endnu en fysisk dårlig optakt? Havde vi ikke hentet et eller andet engelsk orakel til at stå for det?
            Synes nu vi i 2. Halveg viste det ikke var der problemet lå. Vi sidder på det efter pausen og vinder de dueller og andenbolde som vi taber i 1. halveg. Derudover var der simpelthen bare aftaler som ikke var afstemt. Mo og Izunna vandrede rundt som hovedløse kyllinger og forsvarskæden var som den har været hele sæsonen!
            Efter pausen kæmper vi os tilbage. Synes ikke spillet sidder i skabet, men vi sætter os igennem i duellerne og får på den måde et overtag, der også viser at AGF ikke er overmennesker bare fordi de har haft tre måneder med Glen Træls.
            Det var fremragende at se Azer og Greve komme ind og vise den sult, efter de jo faktisk havde bidt sig fast i startopstillingen før vinterpausen, men er blevet vraget. Det er så vigtigt vi har spillere på bænken der kan gøre en forskel!
            AK var jo også uovertruffen efter pausen. Så meget man savnede Zohore til at holde på bolden i 1. halveg. Så lidt savnede man han derefter, hvor AK konstant voldede forsvaret problemer med sine ryk og gode teknik. Skide ærgerligt han ikke bare smækker sin friløber i kassen i stedet for at være uselvisk. Hvis han ikke synes han er i form, glæder jeg mig til han kommer det!!
            Stor Cadeau til spillerne for at komme tilbage ovenpå den udstilling som vi var vidne til i 1. halveg. Alle os der spiller bold i fritiden ved hvor svært det er at komme tilbage på den måde, når man er blevet skilt ad. Det kræver hjerte og det får drengene vist!

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Efter at have lagt Falk-gate bag mig, var jeg klar til at tage på stadion i går. Jeg synes faktisk, at det var flot at der kom 7400 tilskuere på en kold februaraften, hvor også OIK spillede (ved ikke om det har betydning). Der var en rigtig god stemning på Stiften, og jeg følte at folk var klar til at vise, at fanscenen i Odense godt kan være med de andre klubber.

Jeg har tendens til at leve mig ind i kampen, og nørde mig igennem til sidste deltalje - taktisk og teknisk.

Det jeg hæftede mig mest ved i 1. halvleg var, at midtbanen ikke vandt én eneste hovedstødsduel - ligesom at man ikke vandt ret mange 2. bolde på midtbanen. Dét gjorde at OB kom til at løbe bagefter AGF i hele første halvleg, hvor de var totalt overmatchet.

OB's backs får slet ikke presset højt nok op i 1. halvleg, og det gør at man ikke kommer frem på banen, og at man står tilbage på hælene ala André Rømer mod Man Utd. Det hjalp da man skiftede Lund ud og Desler kom ned på backen - han står den meget bedre.

Izunna skuffede mig meget - han spillede langsomt og stod meget defensivt på midtbanen. Det blev bedre da Azer kom ind.

Jeg ser ikke nogen fremtid for Skulason på OB's hold. Han står bare på backen og bidrager overhovedet ikke med højintensive løb fremad og tilbage - måske fordi han ikke kan. Og så er det jo bare sådan det er. Men så er han bare ikke god nok.

OB kom meget bedre ud til 2. halvleg p.g.a. udskiftningerne (ros til Kent Nielsen!) og fra det 70. minut havde AGF ikke mere at komme med - lidt ærgerligt gik OB ikke hårdere efter sejren

Falk kommenterede efter kampen på, at hans kontraktudspil fra OB var for dårligt - og jeg giver ham ret! Hvis man byder sin bedste offensivspiller, samt klubikon 200.000 kr. om måneden, så er det simpelthen så amatøragtigt som noget kan være, og Jesper Hansen må være fortid i OB til sommer. Så er jeg ligeglad med hvad han ellers har hentet.

Der er en buzz over OB, og jeg tror ikke de skal vinde mange kampe i træk før der kommer 10.000 på stadion. Omvendt, hvis de spiller som i 1. halvleg, så er snoren fra OB's tilhængere kort.
              Helt enig i alt du skriver. Vil kun tilføje en point mere:
              Vi har endelig en ægte målmand. Grytebust gjorte det virkelig god igår. Han har gode reaktioner og en rolig og sikker udstråling. Han sparkede den en eller anden bold ud men det vil nok blive bedre.
              Last edited by andlox; 27-02-2016, 13:58.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Er der nogen der ved, hvor man kan finde højdepunkter uden reklamer?

Superliga.dk plejede at have dem, men det virker ikke til at de er der mere??

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Er der nogen der ved, hvor man kan finde højdepunkter uden reklamer?

Superliga.dk plejede at have dem, men det virker ikke til at de er der mere??
                  Der er kun flere fotos nu på superliga.dk som højdepunkter. Kommer der måske en video senere?
                  Har du en sted hvor man kan se det med reklamer?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Der er kun flere fotos nu på superliga.dk som højdepunkter. Kommer der måske en video senere?
                    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...orarspremiere/

Comment

Du kan sagtens spole over reklamerne, du trækker bare afspilningsbaren helt til enden, når der er reklamer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Det som går mig på er godt nok, at vi for Gud ved hvilken gang ikke er klar fra start.
                        Vi ved alle at forsvaret halter og har deres svagheder, men at vi ikke er klar fra start det er pinligt.

Vi kan jo godt spille fornuftig fodbold, så vær nu klar fra start så kan det hele se meget lysere ud.
                        Der er to udtalelser jeg bare ALDRIG vil høre om en OB kamp: "Vi var ikke klar fra start" og "De andre ville det mere end os".
                        Jeg bløder ud øre og øjne i frustration, når jeg hører det. Fatter slet ikke det kan ske. Tænk hvis vi andre ikke laver noget på job den første halve dag og bare siger til chefen "Jamen, jeg var bare ikke klar fra start".

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Tak, men man kan ikke se den i Tyskland desværre
                          Håber superligs.dk bringer nok noget eller OB. Ellers bliver det et triste forår her i diaspora.
                          - Norbert Elgert -

Comment

Tak, men man kan ikke se den i Tyskland desværre
                            Håber superligs.dk bringer nok noget eller OB. Ellers bliver det et triste forår her i diaspora.
                            https://m.youtube.com/watch?v=gXZa2HHH0Us

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Tusind tak!!! Hvor har du det fundet?
                              - Norbert Elgert -

Comment

Tusind tak!!! Hvor har du det fundet?
                                Det var så lidt. 😊
                                Google er din bedste ven. "Odense OB AGF Highlights" og så var det link nr. 3 eller lign. 😊

Comment

Working...
                                X