Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Gryte-nyt
https://www.bt.dk/superligaen/to-tys...medium=twitter
Hvis det er en "Brøndby-pris" og vi ender med at sælge ham for 5 millioner til en anden klub i stedet, skal de ikke høre en ondt ord herfra.
Comment
-
Heller ikke herfra. Lad os følge og nyde hans udenlandskarriere med 5 millioner i banken..Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGryte-nyt
https://www.bt.dk/superligaen/to-tys...medium=twitter
Hvis det er en "Brøndby-pris" og vi ender med at sælge ham for 5 millioner til en anden klub i stedet, skal de ikke høre en ondt ord herfra.
Comment
-
Copy paste er altid nogle kroner værd :)Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
For hulan hvor kan jeg ikke glæde mig over sådan et salg når man ved stort set intet bliver geninvesteret i truppen...
Dette salg er kun dårligt nyt i mine ører
Comment
-
Den kan jeg godt følge. Håber dog de denne gang investerer pengene i en stærk afløser. Ham der Mielitz i SjE er eksempelvis pisse god.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægCopy paste er altid nogle kroner værd :)
For hulan hvor kan jeg ikke glæde mig over sådan et salg når man ved stort set intet bliver geninvesteret i truppen...
Comment
-
Jeg vil se det før jeg tror det.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDen kan jeg godt følge. Håber dog de denne gang investerer pengene i en stærk afløser. Ham der Mielitz i SjE er eksempelvis pisse god.
Mielitz har vist lige forlænget dernede. Så tror han bliver dyr. Så den tror jeg ikke på
Comment
-
Ja, det er lidt vanskeligt .. træls nok at vi sikkert ikke får sagt ordenligt adios til ham :-/Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægCopy paste er altid nogle kroner værd :)
Dette salg er kun dårligt nyt i mine ørerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Hvordan vil det så lyde i dine ører, hvis han smutter transferfri næste sommer, efter at have været tøsefornærmet et helt år, fordi vi ikke accepterede hans ønske nu ?. Hvorfra ved du, at stort set intet bliver geninvesteret i truppen ?.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægCopy paste er altid nogle kroner værd :)
Comment
Comment