Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg syntes bla. der var igangsætninger og indgreb mod Hobro, der var præget af usikkerhed, og husker også kommentatorene under kampen, nævner at han ellers plejer at være meget sikker. Mod FCM har vi også skudet han bokser hen over hovedet på sig selv, og kommer tilbage og redder. Og så vil jeg uden på nogen måde at tage noget fra Hr. Poulsen flotte mål mene, at muren står en halve meter forkert der gør at han kan lave det spark udenom muren, faktisk lidt som Vores egen HH gør det mod Fulham til 1-2 i 2011. Det er det mål der sætter FCM igang. Nu var det ikke for at starte et vendetta mod Gryte som også havde store redninger mod FCM. Syntes bare der to kampe i streg har været usikkerhed, som jeg ellers ikke har set hos ham før. Det var mere for at koble det op på den magt pressen/agenter pludselige fokus har på en spillers præstationer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Det kan godt være det bare er mig. Men jeg syntes at Gryte har vist lidt svingende spil de sidste to kampe. Kan det have noget at gøre med medierne/agentens korstog om at få ham væk fra OB, der har sat sig lidt.
      Det tror jeg ikke og ville ikke kalde det "svingende". Det er bare at vi må konstatere at Gryte også bare er kun "menneskelig" og kan ikke være altid fuldstændig perfekt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Jeg syntes bla. der var igangsætninger og indgreb mod Hobro, der var præget af usikkerhed, og husker også kommentatorene under kampen, nævner at han ellers plejer at være meget sikker. Mod FCM har vi også skudet han bokser hen over hovedet på sig selv, og kommer tilbage og redder. Og så vil jeg uden på nogen måde at tage noget fra Hr. Poulsen flotte mål mene, at muren står en halve meter forkert der gør at han kan lave det spark udenom muren, faktisk lidt som Vores egen HH gør det mod Fulham til 1-2 i 2011. Det er det mål der sætter FCM igang. Nu var det ikke for at starte et vendetta mod Gryte som også havde store redninger mod FCM. Syntes bare der to kampe i streg har været usikkerhed, som jeg ellers ikke har set hos ham før. Det var mere for at koble det op på den magt pressen/agenter pludselige fokus har på en spillers præstationer.
        Grytes igangsætninger var flere gange temaet herinde firdi de er ikke altid perfekt. I hensigt af Poulsens mpl var jeg også overrasket at der stod en 3-mand-mit. Men måske var det også en taktisk disposition af Kent at have en mand mere i feltet at dække op det
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          JH kan vel bare komme med et kontrakt udspil - en forlængelse - det kræver bare som regel en lønstigning. Plus evt frikøbsklausul (hvis ikke det kan klares med en gentlemen agreement om at man selvf ikke står i vejen når og hvis der kommer et interessant bud)

          Men gryte kan jo komme med nok så mange udmeldinger - så længe der ikke er papir på ham er det ikke meget værd....og hvis ikke JH vil forlænge og dermed forhøje hans løn....
          Kirkevold har lige forlænget i Hobro, men de har som de øvrige Superliga hold jo også en bedre sportsdirektør end os. Også selvom han først lige er kommet på fuld tid. Men JH får ikke forlænget, han skal jo hjem til frikadellerne

          Comment


            https://www.bold.dk
            Come on Kent Nielsen, ikke så naiv. Der er masser af grunde til, at Gryte måske vil skifte. Større løn, en større liga, et bedre hold.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Direkte link

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-at-skifte/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja han nogenlunde det samme inden Falk skrev med FCK.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Ja han nogenlunde det samme inden Falk skrev med FCK.
                  Kent siger han spiller på et stærkt hold - send Kent forbi Synoptik, så han kan få klarsyn. Hvis holdet er stærkt så underperformer det jo ret vildt. Set over sæsonen, så er der langt mellem høje punkterne og vi har vel ikke spillet godt i 2 kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Kent siger han spiller på et stærkt hold - send Kent forbi Synoptik, så han kan få klarsyn. Hvis holdet er stærkt så underperformer det jo ret vildt. Set over sæsonen, så er der langt mellem høje punkterne og vi har vel ikke spillet godt i 2 kampe i træk.
                    Ja, ingen tvivl om at det er en stor oplevelse for Gryte at spille på det fremragende OB-hold. Der skal godt nok MEGET til for at han vil skifte .

                    "Jeg skulle have gået til Louis Nielsen" - fremtidscitat af Kent Nielsen
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Ja, ingen tvivl om at det er en stor oplevelse for Gryte at spille på det fremragende OB-hold. Der skal godt nok MEGET til for at han vil skifte .

                      "Jeg skulle have gået til Louis Nielsen" - fremtidscitat af Kent Nielsen

                      Comment


                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...i-superligaen/

                        Comment


                          så er der stemt

                          Comment


                            Gryte - en sikker vinder - og han fører da også stort.

                            Med mindre han har nogle væsentlige private årsager til at blive i Odense, tror jeg på at JH IKKE har en chance for at tilbyde ham noget, der gør han ikke snart er fortid her. Sker det i vinterpausen er der dømt nedrykningsspil igen - helt sikkert.
                            Last edited by Tåhyler; 12-12-2017, 12:03.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Gryte - en sikker vinder - og han fører da også stort.

                              Med mindre han har nogle væsentlige private årsager til at blive i Odense, tror jeg på at JH har en chance for at tilbyde ham noget, der gør han ikke snart er fortid her. Sker det i vinterpausen er der dømt nedrykningsspil igen - helt sikkert.
                              Frygter sgu også hab smutter. Og ja kender man Jesper Hansen ret. Bliver der ikke forlænget og han smutter gratis kår hans kontrakt udløber ligesom med falk fx

                              Comment


                                https://www.bt.dk/superligaen/fc-koe...ste-oprustning

                                LAD JER IKKE SKRÆMME AF OVERSKRIFTEN! DET ER IKKE GRYTEBUST!

                                Flere, jeg selv i blandt, har nævnt Joronen som en mulig afløser for Grytebust. Det er ud til at han er på vej til Plastik. I så fald kan vi både afskrive at Grytebust ryger til FCK samt at Joronen skulle til os.

                                Comment

                                Working...
                                X