Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tjek dette interview med Grytebust. Svært ikke at holde af den mand

    https://www.fyens.dk/sport/Tjek-vide...rtikel/3207207
    Enig håber satme det bliver en udenlandsk klub der plukker ham
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Grytebust på månedens hold hos Tipsbladet.

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-november-2

      Comment


        Ingen tvivl om, at Grytebust er for god til OB. Han ryger, sikkert også allerede til vinter, og jeg håber virkelig meget, at det bliver til en udenlandsk klub, og som jeg hører ham i interviewet, så er det også hans egen personlige ambition at komme videre. Derfor tror jeg ikke, at han er interesseret i at skrive 3/4 år med en ny dansk klub, og så misse chancen for at komme udenlands. Og som han har stået for os, så kan jeg ikke på nogen som helst måde forestille mig, at der ikke er MASSER af udenlandsk interesse for ham. Hans kontrakt taget i betragtning håber jeg på 10mio, men jeg tror desværre, at OB er i en økonomisk situation, hvor de vil være tilbøjelige til at sige ja til en del mindre.

        Tiden må vise, hvad der sker. Skal OB spinde mest mulig guld på Superligaens, efter min mening, bedste keeper, skal de skyde ham af i vintervinduet nu.

        Vi har jo åbenbart 3 fremragende ungdomsmålmænd, så lad os håbe at vi stadig har bare én af disse i stalden om et par år, når de er klar til at komme ind omkring førsteholdet, og så må vi jo nok indfinde os med en midlertidig løsning, der ligger under Grytes niveau i mellemtiden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Ingen tvivl om, at Grytebust er for god til OB. Han ryger, sikkert også allerede til vinter, og jeg håber virkelig meget, at det bliver til en udenlandsk klub, og som jeg hører ham i interviewet, så er det også hans egen personlige ambition at komme videre. Derfor tror jeg ikke, at han er interesseret i at skrive 3/4 år med en ny dansk klub, og så misse chancen for at komme udenlands. Og som han har stået for os, så kan jeg ikke på nogen som helst måde forestille mig, at der ikke er MASSER af udenlandsk interesse for ham. Hans kontrakt taget i betragtning håber jeg på 10mio, men jeg tror desværre, at OB er i en økonomisk situation, hvor de vil være tilbøjelige til at sige ja til en del mindre.

          Tiden må vise, hvad der sker. Skal OB spinde mest mulig guld på Superligaens, efter min mening, bedste keeper, skal de skyde ham af i vintervinduet nu.

          Vi har jo åbenbart 3 fremragende ungdomsmålmænd, så lad os håbe at vi stadig har bare én af disse i stalden om et par år, når de er klar til at komme ind omkring førsteholdet, og så må vi jo nok indfinde os med en midlertidig løsning, der ligger under Grytes niveau i mellemtiden.
          Ret enig. Jeg er bare i tvivl om, hvor meget man kan få for en 28-årig målmand, der aldrig har spillet udenfor Norden. Det er næppe de helt voldsomme beløb, vi taler om, og derfor kan danske klubber (som BIF, selv om det gør ondt at sige det) være i spil. Håber inderligt Gryte f.eks. får chancen i Bundesliga bund eller OK klub i f.eks. Holland/Belgien.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Ret enig. Jeg er bare i tvivl om, hvor meget man kan få for en 28-årig målmand, der aldrig har spillet udenfor Norden. Det er næppe de helt voldsomme beløb, vi taler om, og derfor kan danske klubber (som BIF, selv om det gør ondt at sige det) være i spil. Håber inderligt Gryte f.eks. får chancen i Bundesliga bund eller OK klub i f.eks. Holland/Belgien.
            28 år er en god alder på en målmand. Derfor tror jeg nok, at han kan sælges fornuftigt. Problemet bliver, at erstatte ham. Uden ham, så vil vi tabe oftere, med dertil hørerende mindre selvtillid for holdet, som igen betyder ringe resultater.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              28 år er en god alder på en målmand. Derfor tror jeg nok, at han kan sælges fornuftigt. Problemet bliver, at erstatte ham. Uden ham, så vil vi tabe oftere, med dertil hørerende mindre selvtillid for holdet, som igen betyder ringe resultater.
              Ja, en god alder.
              Det er en fremragende alder. Han skal så småt til at peake. Men det kommer han desværre nok ikke til at gøre i vores klub.

              Jeg mener endnu engang at JH er ikke dygtig nok til at være sportsdirektør i en top 6 klub.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Ja, en god alder.
                Det er en fremragende alder. Han skal så småt til at peake. Men det kommer han desværre nok ikke til at gøre i vores klub.

                Jeg mener endnu engang at JH er ikke dygtig nok til at være sportsdirektør i en top 6 klub.
                Fordi vi har ligaens bedste målmand og formentligt ikke kan holde på ham?

                Comment


                  Målmænd er vel i deres bedste fodbold alder fra 28 og frem efter. Ved godt Schmeichel var en hel anden kaliber. Men hab kom jo også først til United i slutningen af 20’erne

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Fordi vi har ligaens bedste målmand og formentligt ikke kan holde på ham?
                    Fordi han ikke kommer til at finde en point givende målmand når Sten er væk.

                    Comment


                      Sælger vi Gryte, så ser jeg gerne vi kaster vores øjne på Mikkel Andersen I Lyngby. Deres økonomi gør sikkert, at de er til at handle med.

                      Comment


                        For guds skyld, ikke Mikkel Andersen fra Lyngby. Vi har Thomas Mikkelsen og en hel del unge talenter. Måske værd at sætte de unge i gang. Lars Høgh startede også som meget ung. Og det gik da egentlig OK.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          For guds skyld, ikke Mikkel Andersen fra Lyngby. Vi har Thomas Mikkelsen og en hel del unge talenter. Måske værd at sætte de unge i gang. Lars Høgh startede også som meget ung. Og det gik da egentlig OK.
                          +1 Jeg synes ikke Mikkel Andersen er ret god. Bevares, han har gode dage - men det har Jönsson også, og det gør ham bestemt ikke til en klassespiller :-)

                          Thomas Mikkelsen er en ganske habil keeper, så jeg er tilbøjelig til at være enig. Lad de unge kæmpe med den gamle, garvede, og brug de penge som vi ikke har brugt det sidste år + pengene fra Gryte salget til nogle positioner, hvor vi trænger mere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            +1 Jeg synes ikke Mikkel Andersen er ret god. Bevares, han har gode dage - men det har Jönsson også, og det gør ham bestemt ikke til en klassespiller :-)

                            Thomas Mikkelsen er en ganske habil keeper, så jeg er tilbøjelig til at være enig. Lad de unge kæmpe med den gamle, garvede, og brug de penge som vi ikke har brugt det sidste år + pengene fra Gryte salget til nogle positioner, hvor vi trænger mere.
                            Tror du JH kan finde de pladser?
                            Eller for den sags skyld KN?

                            Comment


                              Jeg håber i hvert fald, at man tager de tre unge keepere meget grundigt med i overvejelserne, når der skal besluttes hvad der skal ske ved en evt. Gryte afgang. Hvis det vurderes, at en af dem kan tage over inden for en overskuelig fremtid, så ville jeg være tryk nok ved at lade Thomas Mikkelsen agere stand-in i en overgangsperiode. Bulletinerne fra Ådalen går også på, at han gør det godt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Fordi han ikke kommer til at finde en point givende målmand når Sten er væk.
                                Skal JH så ikke have ros for at hente grytebust?

                                Comment

                                Working...
                                X