Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Fredericia 17. feb. kl. 14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
    Jeg fik anden halvleg med, og noterede mig følgende:

    - Greve lavede dælme mange fejl, og blev frustreret som bare pokker, hvilket resulterede i en del boldvarmeri og opgivende løb
    - Jeg har ikke lavere forventninger til Desler <3
    - For mig var det tydeligt at Kent pressede på for nogle bestemte mønstre og løb, i stedet for at udnytte de flere oplagte muligheder for en lang bold op af banen o.l.. Men det føles alligevel fesent at gå hjem med 1-1 ..
    - Izunna og Makrini spillede slet ikke sammen. De var til gengæld gode til at stå i vejen, mest for hinanden :-/
    - Joan er et hit. Det skal sgu nok blive godt.
    - Fester og Lund var meget anonyme - til gengæld mærkede man energien fra "de unge" (Lukas, JJT, Barrett)
    - OB er nogle røvhuller ikke at åbne for toiletterne, og i øvrigt byde på en kop kaf' i den kulde!
    Ku' I ikke pisse i busken?
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      Jo. Men med nederdel og høje hæle er det mindre flatterende.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Jo. Men med nederdel og høje hæle er det mindre flatterende.
        Aha, du er en pige. Det besværliggør selvfølgelig logistikken lidt
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Aha, du er en pige. Det besværliggør selvfølgelig logistikken lidt

          Comment


            #35
            ;-)

            Comment


              #36
              Vi virkede godt nok "tunge" i går. Om banen, rejsen fra tyrkiet, den hårde træning eller noget fjerde er undskyldningen ved jeg ikke. Der manglede ganske enkelt rigtig meget speed i alt hvad vi foretog os.
              Det fik specielt Greve, Desler og angriberne til at se lidt dumme ud til tider.

              Jeg er generelt meget enig i de observationer der er gjort i denne tråd og de spillere i har fremhævet. Jeg vil dog fremhæve JJT, da han kom ind var han med til at rive Fredericias forsvar fra hinanden med hans afleveringer. Det var ikke sket i resten af kampen. Han havde vel 2. eller 3. sidste fod på største delen af de chancer vi skabte de sidste 20 min.

              De var flere ting man kan være bekymret over efter i går, men min største kæphest er fortsat at vi mangler den store mand oppe foran som vi kan spille bolden op på og kan holde på bolden. Det kommer vi til at kunne mærke, specielt på de tunge baner i starten.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Vi virkede godt nok "tunge" i går. Om banen, rejsen fra tyrkiet, den hårde træning eller noget fjerde er undskyldningen ved jeg ikke. Der manglede ganske enkelt rigtig meget speed i alt hvad vi foretog os.
                Det fik specielt Greve, Desler og angriberne til at se lidt dumme ud til tider.

                Jeg er generelt meget enig i de observationer der er gjort i denne tråd og de spillere i har fremhævet. Jeg vil dog fremhæve JJT, da han kom ind var han med til at rive Fredericias forsvar fra hinanden med hans afleveringer. Det var ikke sket i resten af kampen. Han havde vel 2. eller 3. sidste fod på største delen af de chancer vi skabte de sidste 20 min.

                De var flere ting man kan være bekymret over efter i går, men min største kæphest er fortsat at vi mangler den store mand oppe foran som vi kan spille bolden op på og kan holde på bolden. Det kommer vi til at kunne mærke, specielt på de tunge baner i starten.
                Du har ret i det ikke ser ud til at vi for alvor har vænnet os til at Zohore ikke er derop mere. Flere gange slog de to stoppere den langt op imod festersen og Joan igår, og den duel mindes jeg ikke vi vandt en eneste gang imod de fyrtårne Fredericia har nede bagved. Jeg tror dog det havde hjulpet gevaldigt, hvis Falk havde været med. Greve havde meget plads at arbejde på og gode muligheder for at sætte sine angribere i scene, men han spiller er decideret forfærdelig kamp, og sætter nærmest ikke en fod rigtigt. Havde Falk uden at overvurdere hans betydning, haft samme plads, så havde han forvaltet pladsen markant bedre. Som du siger hjalp det meget da JJT kom ind, fordi hans afleveringer sad væsentligt bedre, og det gjorde at Festersen og især Desler fik væsentligt bedre arbejdsbetingelser de sidste 20 min.
                Vi skal opretholde niveauet for de sidste 20 min. og holde farten og kvaliteten i pasningerne høje, ellers får vi ikke meget ud af de angribere vi har i truppen nu. Lange bolde skal bandlyst!

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Du har ret i det ikke ser ud til at vi for alvor har vænnet os til at Zohore ikke er derop mere. Flere gange slog de to stoppere den langt op imod festersen og Joan igår, og den duel mindes jeg ikke vi vandt en eneste gang imod de fyrtårne Fredericia har nede bagved. Jeg tror dog det havde hjulpet gevaldigt, hvis Falk havde været med. Greve havde meget plads at arbejde på og gode muligheder for at sætte sine angribere i scene, men han spiller er decideret forfærdelig kamp, og sætter nærmest ikke en fod rigtigt. Havde Falk uden at overvurdere hans betydning, haft samme plads, så havde han forvaltet pladsen markant bedre. Som du siger hjalp det meget da JJT kom ind, fordi hans afleveringer sad væsentligt bedre, og det gjorde at Festersen og især Desler fik væsentligt bedre arbejdsbetingelser de sidste 20 min.
                  Vi skal opretholde niveauet for de sidste 20 min. og holde farten og kvaliteten i pasningerne høje, ellers får vi ikke meget ud af de angribere vi har i truppen nu. Lange bolde skal bandlyst!
                  Med de baner vi kommer til at spille på, i hvert fald et godt stykke ind i April, så kan vi jo blive tvunget til at spille lange bolde, fordi banerne simpelthen ikke er til opspil. Dér burde vi altså ha en target angriber i truppen til at hjælpe os i de perioder, hvor modstander eller baner neutralisere alle former for kontrolleret opspil.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment

                  Working...
                  X