Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Fredericia 17. feb. kl. 14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-Fredericia 17. feb. kl. 14

    OB møder i en sidste test Fredericia onsdag kl. 14 - jeg ville faktisk have spurgt, hvor kampen skulle spilles, men jeg fandt lidt omtale på ob.dk.

    Spillestedet er ikke endeligt fastlagt. Det afhænger af vejret. Da artiklen blev skrevet, så det ud til at blive på stadion.

    Reserverne spiller i øvrigt torsdag aften kl. 18 mod Marienlyst.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    #2
    Hvornår mon de så får kigget på vejr udsigten ??

    Comment


      #3
      Ifølge OB.dk bliver det på Stadion:

      http://www.ob.dk/artikel/sidste-test...efor-park.aspx
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        1-0 til OB efter 3 Minutter.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          1-0 til OB efter 3 Minutter.
          Og så alligevel ikke.. Det er fjernet igen, måske pga. Offside?

          Comment


            #6
            Startopstillingen:

            Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 9 min.9 minutter siden Træningskamp på TREFOR mod FCF kl. 14. Koval - Lund, Nielsen, Jonasson, Skulason - Desler, Izunna, Makrini, Greve - Jacobsen, Festersen.

            Comment


              #7
              Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 21 sekfor 21 sekunder siden 22. Jóan Símun ind for skadet A.K. Forhåbentlig ikke alvorligt. Stadig 0-0. #obdk


              Hmm godt at Zohore ikke længere er at finde i den stribede trøje..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 21 sekfor 21 sekunder siden 22. Jóan Símun ind for skadet A.K. Forhåbentlig ikke alvorligt. Stadig 0-0. #obdk


                Hmm godt at Zohore ikke længere er at finde i den stribede trøje..
                Vi henter vel en ind som vi gjorde på målmandsposten.

                Comment


                  #9
                  1-0 til Fredericia på direkte frispark, som jeg forstår det.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    1-0 til Fredericia på direkte frispark, som jeg forstår det.
                    Ja og Fredericia er tættere på 2 og 3-0 end vi er på udligning. Mildt sagt elendigt lige nu.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Hjemvendt fra en kedelig 1. halvleg.

                      OB "dominerer" spillet, men er helt ufarlige. Fredericia spiller ganske fint kontra og står ret kompakt.
                      AK signalerede ret tidligt, at han ville ud - sikkert småskadet.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #12
                        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 2m2 minutes ago
                        78. 1-1 Barrett fra 25 meter. Sådan! #obdk


                        Dejligt at Barrett byder sig til.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Hjemvendt fra en kedelig 1. halvleg.

                          OB "dominerer" spillet, men er helt ufarlige. Fredericia spiller ganske fint kontra og står ret kompakt.
                          AK signalerede ret tidligt, at han ville ud - sikkert småskadet.
                          Så meget desto vigtigere at vi får en mere til toppen ... Salget af Zohore gjorde os sårbare mod skader ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Det lyder ikke særligt lovende. Jeg har altid tænkt, at man ikke kan dømme holdet før man selv ser dem i en gældende kamp; men det er fløjteme ikke overbevisende, hvad vi har leveret i træningskampene. 1 sejr mod HB Køge, så vidt jeg husker. Ellers nederlag og uafgjorte, hvor vi har problemer med at skabe det store.

                            Jeg melder mig i koret, der gerne vil have en targetman til angrebet. De 3 vi har der (inkl. Joan) er for ens.

                            Comment


                              #15
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-generalproeve
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X