Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 08-02-16: Djurgården - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp 08-02-16: Djurgården - OB

    Den går i gang kl. 11, og ikke kl. 12 som der reklameres for på hjemmesiden. Spændende hvad vores start-11 kan mod et udemærket svensk hold.

    Maksym Koval
    Oliver Lund, Hallgrimur Jonasson, Lasse Nielsen, Ari Skulason – Mikkel Desler, Mohamed El-Makrini, Izunna Uzochukwu, Rasmus Falk – Anders K. Jacobsen, Rasmus Festersen.
    Last edited by Kogtbaby88; 08-02-2016, 08:32.

    #2
    Smider lige linket til køb af kampen her: http://www.cmore.se/sport/spel/32819...rgarden-odense

    Ved dog ikke, om du virker, hvis du ikke befinder dig i Sverige.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Smider lige linket til køb af kampen her: http://www.cmore.se/sport/spel/32819...rgarden-odense

      Ved dog ikke, om du virker, hvis du ikke befinder dig i Sverige.
      99 kr. for at man kan se kampen??!! :O

      Jeg håber seriøst ikke, at der er én eneste, der har lyst til at smide den slags penge efter det tv-selskab!
      Det er tyveri ved højlys dag!

      Havde de nu taget en 10'er eller en 20'er...så havde mit syn på det nok været ret anderledes.

      Nå men...til kampen:
      Jeg er spændt på at høre, hvordan kampen forløber.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Bliver vildt spændende at høre om hvor meget Izunna kan afhjælpe papmacheforsvaret.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          99 kr. for at man kan se kampen??!! :O

          Jeg håber seriøst ikke, at der er én eneste, der har lyst til at smide den slags penge efter det tv-selskab!
          Det er tyveri ved højlys dag!

          Havde de nu taget en 10'er eller en 20'er...så havde mit syn på det nok været ret anderledes.

          Nå men...til kampen:
          Jeg er spændt på at høre, hvordan kampen forløber.
          Det er vel svenske kroner - så det er reelt 80 danske - men det er stadig dyrt!

          Comment


            #6
            Rimelig dyrt, især når man kan streame kampen gratis med en lille google søgning. :-)

            Comment


              #7
              Krydser mega meget fingre for at Koval får en god og solid kamp.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Håber på en har tid og lyst til at se kampen og smide et referat op. Er spændt på om offensiven stadig holder kadancen og om Izunnas tilstedeværelse skaber mere balanceci den defensive organisation. Derudover så jeg gerne et par redninger fra Koval, der giver håb om han har fundet et højere niveau

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Rimelig dyrt, især når man kan streame kampen gratis med en lille google søgning. :-)
                  Vil du dele linket når du finder det? :)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                    Vil du dele linket når du finder det? :)
                    Det er vist i strid med forummets regler, desværre. Men prøv google "Djurgården OB live stream" og så kan jeg afsløre at linket er iblandt de fem første. :-)

                    Comment


                      #11
                      Vi kan i hvert fald konkludere, at Djurgården har hat idé om, hvad de skal op imod, når træneren beskriver os som: "väldigt kompakt i försvarsspelet".

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Vi kan i hvert fald konkludere, at Djurgården har hat idé om, hvad de skal op imod, når træneren beskriver os som: "väldigt kompakt i försvarsspelet".
                        Sidst han så os spille var nok i 2009. Han er i hvert fald ikke opdateret :-) :-)

                        Comment


                          #13
                          Der er tilfældigvis ingen som har Djurgårdens opstilling, vel?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Der er tilfældigvis ingen som har Djurgårdens opstilling, vel?
                            http://dif.se/startelvan-mot-odense/

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Det er vist i strid med forummets regler, desværre. Men prøv google "Djurgården OB live stream" og så kan jeg afsløre at linket er iblandt de fem første. :-)
                              Tak makker :)

                              Comment

                              Working...
                              X