Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kedelig og trættende...
    Så lad dog være at læse dem din tåbe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg


      *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*...
      Den der plade er da ikke broken, er den?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Så lad dog være at læse dem din tåbe.
        Nåå, I psykologisk hensigt er det ja helt interessant...
        Men hvorfor stopper du ikke? Kan du ikke leve uden at have det sidste ord.
        Vi vil se.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Flipper ud? Hvad mener du?

          Jeg beder ham om at ignorere mine indlæg, for hans mening interesserer mig ikke det mindste.
          Du lyder som en fornærmet 5-årig, når du skriver sådan, og det er ærgeligt, for din argumentation fejler ikke noget. Trust me, I've been there. Du er ret vild med at fortælle folk, hvor lidt deres meninger er værd, når de går hårdt til dig, og igen, jeg har selv lidt erfaring med dette, og det har ikke hjulpet mig særligt meget.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Flipper ud? Hvad mener du?

            Jeg beder ham om at ignorere mine indlæg, for hans mening interesserer mig ikke det mindste.
            Når selv folk der deler din holdning- rådgiver dig i at moderere din debat teknik, var det måske på tide at se en smule ind ad?

            Du beder ham måske om at ignorere dine indlæg, men du gør det samtidigt med at levere små svinere som "adolf", "tåbe" mv.

            Hvis du ikke har fanget budskabet i de mere eller mindre åbenlyse opfordringer du har fået - så lad mig i stedet gøre det lidt mere tydeligt. Folk i almindelighed, er ved at være træt af at høre dit budskab, men vigtigst den facon du levere dit budskab i. Så pretty please, with sugar on the top - Chill...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
              Når selv folk der deler din holdning- rådgiver dig i at moderere din debat teknik, var det måske på tide at se en smule ind ad?

              Du beder ham måske om at ignorere dine indlæg, men du gør det samtidigt med at levere små svinere som "adolf", "tåbe" mv.

              Hvis du ikke har fanget budskabet i de mere eller mindre åbenlyse opfordringer du har fået - så lad mig i stedet gøre det lidt mere tydeligt. Folk i almindelighed, er ved at være træt af at høre dit budskab, men vigtigst den facon du levere dit budskab i. Så pretty please, with sugar on the top - Chill...
              Prøv at hør her... Debattører der har fået for vane at jagte rundt efter mine indlæg, for kun at smide provokerende oneliners, vil jeg skide et langt stykke - og det pakker jeg ikke ind.

              Onkel Riffel's billede gav jeg en ganske harmløs respons i samme boldgade som den var leveret i - så at jeg flipper ud over det mindste spas er jo en løgn - eller også er man ikke istand til at gennemskue humoren... Fred være med det.

              Chill selv...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                Prøv at hør her... Debattører der har fået for vane at jagte rundt efter mine indlæg, for kun at smide provokerende oneliners, vil jeg skide et langt stykke - og det pakker jeg ikke ind.

                Onkel Riffel's billede gav jeg en ganske harmløs respons i samme boldgade som den var leveret i - så at jeg flipper ud over det mindste spas er jo en løgn - eller også er man ikke istand til at gennemskue humoren... Fred være med det.

                Chill selv...
                Hvor er det dog morsomt at kalde vores tyske ven for "Adolf" og "Tåbe", f.eks. Det kan jeg godt se...

                Tror du er så klog, at det nærmest nærmer sig et stadie, hvor du anser alle, der ikke danser efter din pibe, for at være "ligegyldige". Det er så, som det er, men du kan ikke forvente alle er lige skarpe til at forstå din, øh, humor.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  https://www.youtube.com/watch?v=kQFKtI6gn9Y
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Hvor er det dog morsomt at kalde vores tyske ven for "Adolf" og "Tåbe", f.eks. Det kan jeg godt se...

                    Tror du er så klog, at det nærmest nærmer sig et stadie, hvor du anser alle, der ikke danser efter din pibe, for at være "ligegyldige". Det er så, som det er, men du kan ikke forvente alle er lige skarpe til at forstå din, øh, humor.

                    MvH ChrisOB
                    Godt du forstod det, for det var heller ikke ment som humor. Det var svaret til Onkel Riffel til gengæld, som jeg prøvede på at forklare jer.

                    PS. Du kan for fremtiden roligt spare dig for div. opfordringer til ikke at ytre min afsky på stadion, overfor Rasmus Fal$k, for jeg deler ikke din frygt for at det kan skade de øvrige spillere. De er proff. sportsfolk der kender gamet, og hvis ikke så er det på tide at lære, at i fodbold bliver man ikke pakket ind i vat. Slet ikke i det store udland, som de drømmer om at opnå berømmelse i. Det er kun herhjemme i andedammen, hvor du sidder som den pæne dreng og bider din skuffelse i dig, sammen med de øvrige Pølsemix-fans der er ligeglade, med den illoyalitet Rasmus Fal$k har budt dem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Godt du forstod det, for det var heller ikke ment som humor. Det var svaret til Onkel Riffel til gengæld, som jeg prøvede på at forklare jer.

                      PS. Du kan for fremtiden roligt spare dig for div. opfordringer til ikke at ytre min afsky på stadion, overfor Rasmus Fal$k, for jeg deler ikke din frygt for at det kan skade de øvrige spillere. De er proff. sportsfolk der kender gamet, og hvis ikke så er det på tide at lære, at i fodbold bliver man ikke pakket ind i vat. Slet ikke i det store udland, som de drømmer om at opnå berømmelse i. Det er kun herhjemme i andedammen, hvor du sidder som den pæne dreng og bider din skuffelse i dig, sammen med de øvrige Pølsemix-fans der er ligeglade, med den illoyalitet Rasmus Fal$k har budt dem.
                      Du aner ikke en døjt om, hvordan jeg går på stadion og jeg er på ingen måder ligeglad med, hvad luderen har gjort mod OB, og hvis du vidste, hvor mange gange, jeg har argumenteret for, at vores spillere som såvel fans burde få mere hård hud, hvad angår råb, kritik og des lige både på stadion og på forum, så ville du hive dig selv i røvskægget, som jeg har gjort, billedeligt talt, i frustration over den totale mangel på indsigt i global fan og vinderkultur. Og så har jeg udbasuneret den mening lidt i stil med dig, og det eneste, jeg fik ud af det, er at der er folk, der hverken tager mig eller vigtigere, mit budskab seriøst.

                      Så ret basalt er du mig, for 5 år siden. Og dude, så ret, har du heller ikke. Og du bliver aldrig talsmand for din mening, som jeg i mange tilfælde deler. Men jeg ved godt, jeg taler for døve ører. For det gjorde/gør jeg selv også.

                      Og så kommer du at fremstå som en fornærmet tøs. Om du vil dét eller ej. Om du påstår om det rager dig eller ej.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Du aner ikke en døjt om, hvordan jeg går på stadion og jeg er på ingen måder ligeglad med, hvad luderen har gjort mod OB, og hvis du vidste, hvor mange gange, jeg har argumenteret for, at vores spillere som såvel fans burde få mere hård hud, hvad angår råb, kritik og des lige både på stadion og på forum, så ville du hive dig selv i røvskægget, som jeg har gjort, billedeligt talt, i frustration over den totale mangel på indsigt i global fan og vinderkultur. Og så har jeg udbasuneret den mening lidt i stil med dig, og det eneste, jeg fik ud af det, er at der er folk, der hverken tager mig eller vigtigere, mit budskab seriøst.

                        Så ret basalt er du mig, for 5 år siden. Og dude, så ret, har du heller ikke. Og du bliver aldrig talsmand for din mening, som jeg i mange tilfælde deler. Men jeg ved godt, jeg taler for døve ører. For det gjorde/gør jeg selv også.

                        Og så kommer du at fremstå som en fornærmet tøs. Om du vil dét eller ej. Om du påstår om det rager dig eller ej.

                        MvH ChrisOB
                        Nej, men jeg ved du afholder dig fra negative tilråb mod Luderen, for det har du flere gange givet udtryk for, og ved flere lejligheder haft ret så travlt med at fraråde andre herinde at gøre det. Du frygter jo splittelse på lægterne, og at det skader hele holdet. Jeg er ikke enig.

                        Om du vil det eller ej, så kommer budskabet om vores utilfredshed ikke frem ved at man holder sin kæft på stadion og tier #9 ihjel... Fik han samme shitstorm - som har har fortjent for sit forræderi - som Emil Larsen, så havde det givet genlyd. Det gjorde det jo med Grisetrynen der heldigvis er fortid.

                        Prøv at spørg dig selv hvis Durmisi skriver kontrakt med FCK, men lige vil spille sin kontrakt ud i blågult... Sydsiden havde blæst ham baglæns ud Vilfort Park, og krævet Thomas Frank lynchet for at tillade ham, at trække i Brøndby-trøjen.

                        I Odense accepterer man modvilligt ved at brokke sig lidt på forum, men tier, blottet for vinderkultur, ellers stille og ser apatisk til. En larmende tavshed, som omverdenen ikke kan tolke anderledes end at man accepterer at være middelmådig rugekasseklub, der lægger sig fladt ned, så snart de store spiller lidt med de økonomiske muskler. Det vil jeg ikke være en del af. Det tillader min stolthed, på vegne af OB, ikke.

                        PS. Hvis jeg fremstår tøsefornærmet i dine øjne, over at jeg ikke gider at læse din tyske vens provokerende oneliners, til hvert andet indlæg jeg poster om FCK-svinet - så lever jeg med det...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Nej, men jeg ved du afholder dig fra negative tilråb mod Luderen, for det har du flere gange givet udtryk for, og ved flere lejligheder haft ret så travlt med at fraråde andre herinde at gøre det. Du frygter jo splittelse på lægterne, og at det skader hele holdet. Jeg er ikke enig.

                          Om du vil det eller ej, så kommer budskabet om vores utilfredshed ikke frem ved at man holder sin kæft på stadion og tier #9 ihjel... Fik han samme shitstorm - som har har fortjent for sit forræderi - som Emil Larsen, så havde det givet genlyd. Det gjorde det jo med Grisetrynen der heldigvis er fortid.

                          Prøv at spørg dig selv hvis Durmisi skriver kontrakt med FCK, men lige vil spille sin kontrakt ud i blågult... Sydsiden havde blæst ham baglæns ud Vilfort Park, og krævet Thomas Frank lynchet for at tillade ham, at trække i Brøndby-trøjen.

                          I Odense accepterer man modvilligt ved at brokke sig lidt på forum, men tier, blottet for vinderkultur, ellers stille og ser apatisk til. En larmende tavshed, som omverdenen ikke kan tolke anderledes end at man accepterer at være middelmådig rugekasseklub, der lægger sig fladt ned, så snart de store spiller lidt med de økonomiske muskler. Det vil jeg ikke være en del af. Det tillader min stolthed, på vegne af OB, ikke.

                          PS. Hvis jeg fremstår tøsefornærmet i dine øjne, over at jeg ikke gider at læse din tyske vens provokerende oneliners, til hvert andet indlæg jeg poster om FCK-svinet - så lever jeg med det...
                          VORES tyske ven. En tysker, der gider at bruge tid og energi på at følge vores lille fodboldklub, er VORES ven, og bør behandles som én, og de oneliners beder du altså selv om med din helt igennem brovtende og provokerende stil, der går langt ud over at være "frisk" og "bramfri", hvis jeg kan tillade mig at bruge sådanne vendinger. Det kan godt være, DU kan "leve med det", men du er altså ikke universets centrum, og på dette forum skal du anstrenge dig for ikke hele tiden at fremstå som én, der blot venter på at ned trample hver eneste lille myre, der vover at ryste på hovedet over din stil. Og kalde dem "Adolf" og "tåbe" og så bagefter forsøge at lade dét passere som én eller anden form for "humor" og en lettere forvirret pointe om at man skal kunne tåle mosten, når man selv deler ud. Imens får du "vores" sag om at Falk ingen respekt fortjener, ingen spilletid fortjener (på bekostning af spillere, der IKKE har forrådt OB) til at fremstå som det rene looney toons, hvor du står klar med en armbolt til den første og den bedste, som kalder dig "kuk-kuk". Get over yourself.

                          Det svarer lidt til de personer, der fra tid til anden, både hjemme og ude, aggressivt stiller sig op foran folk, der sidder ned, og tror man får gang i dem ved at råbe af dem og gestikulere som én eller anden douche, der ser disse personer, ikke som med-fans, der skal overtales, rives med, men som en slags uønsket hårvækst, der slet ikke burde komme på stadion.

                          Vores våben er at debattere med personer; overvinde personer via argumenter ikke fortælle dem, hvor ligegyldige de er, at de er "Pølsemix" ædende tumper, blottet for vindermentalitet. Og så kommer det endda fra én, der ikke kommer til hver eneste hjemmekamp, efter eget udsagn. Og i den forbindelse kunne jeg "pull rank", og mene, at det ligesom diskvalificerer din "ret" til at argumentere for, hvad folk skal gøre og ikke skal gøre på stadion, i forhold til andre, der f.eks kan tælle missede hjemmekampe over de sidste 25 år på én hånd. Men det ville også være tåbeligt.

                          Vi er ikke Brøndby. Og vi bliver heller ikke Brøndby lige foreløbigt. Ja faktisk har jeg ikke lyst til at være Brøndby på nogen som helst leder og kanter, men jeg vil hjertens gerne have en anden holdning til kritik; hvor vi ikke pakker spillere, ledere, set-up ind i vat, som om ALT er en personlig fornærmelse og æreskrænkelse, hvis man forlanger den og den spiller væk fra sit hold, fordi denne ikke bidrager, eller for den sags skyld tager spilletid fra nogen, man hellere så spille. Jeg er dødtræt af dén holdning, at fordi en spiller spiller for OB, så er han, automatisk, "èn af vor egne". Gu er han da ej. Og kritik, selv efter sejre, er dælm-dulmemig vindermentalitet, og ikke nødvendigvis udtryk for overdreven negativitet.

                          Du kan så argumentere for, at det er tabermentalitet af mig at tage en personlig principbeslutning om at ikke at buhe og pifte af spillere, der spiller for OB, under kampene, men lige på dét punkt har jeg tænkt mig at holde fast i min tradition; men det er ikke for spillerens skyld. Jeg har min familie med på stadion; og de deler ikke samme holdning til vindermentalitet, som jeg gør, og derfor af respekt for dem holder jeg i skindet. Men også ud fra min overbevisning af, at under de 90 minutters bold, der er det LANGT vigtigere at synge sange til holdet end at forfølge en upopulær spiller.

                          Det er svært at forklare uden at virke dobbelt-moralsk; men jeg prædiker vindermentalitet dag ud og dag ind på dette forum, og ville normalt, ud fra dét sige "Giv los. Buh og pift af ham", men der er altså faktorer der spiller ind; såsom hvor vi er NU, som klub, som kultur, der fortæller mig, at det vil være langt nemmere at fremme vinderkultur ved at argumentere for det, ikke ved at smide effekterne af den vindermentalitet lige i fjæset på folk, der måske alligevel ikke vil eller kan fatte budskabet.

                          Og det gør man ikke ved at spille smart på forum og referere til WalkOutOn77, som var en solidarisk aktion imod billetpriser; som kunne lade sig gøre, fordi der er et større antal på nuværende tidspunkt, der har en bredere holdning til hvor vigtige hardcore fans er for fodboldklubbens liv og sjæl, end man for øjeblikket har i Danmark.

                          Det handler om metode; for vores mål er det samme. Og din metode stinker. Og gør alt det arbejde, jeg og andre har brugt på at få vindermentaliteten indopereret nærmest nytteløst. For hver gang der kommer en kritik af Falk, så er det DIN portefølje, der dominerer folks forudtagede mening omkring den berettigede kritik, og så falder den til jorden.

                          Jeg vil ha' en fankultur, hvor "had" er en drivkraft i passionen; men for at få den til at blomstre, skal man bombardere folk med argumenter, som jeg ved du kan levere, ikke dit "Adolf" og "tåbe", "Slap af, det er humor"-bavl.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Er det ikke bare bedre at lade nummer 9 gå i glemmebogen også bruge krudtet på ar debattere og skrive om andre ting herinde

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Er det ikke bare bedre at lade nummer 9 gå i glemmebogen også bruge krudtet på ar debattere og skrive om andre ting herinde
                              Jo kan man sige men vi kommer jo desværre til at forholde os til ham resten af foråret - så let bliver det ikke. Endnu en grund til det havde været bedst at han var smuttet allerede

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Hvad fanden ævler du om??

                                Jeg vil da have lov til at råbe efter Luderen på stadion. Han er ikke OB-spiller i min verden og skal bare pakke sammen og tage til hovedstaden. Jo før, jo bedre.
                                Hvad jeg ævler om?

                                Det skal jeg sige dig:
                                Du må mene om Falk, hvad du vil. Du må også gå til fodbold præcis som du vil, så længe du ikke ødelægger noget for dine medfans (og fodboldtilskuere generelt) - og det tænker jeg ikke, du gør :-)

                                Til gengæld er jeg ved at være der, hvor jeg synes, din tone herinde er temmelig ødelæggende for en god debat.
                                Er det nogensinde lykkes dig at lave et indlæg herinde, hvor du har fået tommel-op fordi du var seriøs i din debat og i din tone? Dine tilsvininger af spillere og især dine medfans (ja...MEDFANS!) er temmeligt trættende at se på og i mine øjne ødelæggende for debatten her på forum. Man kan sagtens være uenig med sine medfans og meddebattører uden at skulle kalde dem tåber, idioter og andre mærkelige ting...til din oplysning, hvis du nu ikke vidste det?

                                Faktisk tror jeg ikke, du selv kan se det, og dermed erklærer dig fløjtende ligeglad - og så er alt som det plejer :-)
                                Last edited by obforever; 06-03-2016, 08:39.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X