Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er vel loyalitet at støtte sit hold ?
    loyalitet er vel at man ikke skifter hold - fordi det lige er FCM eller N der ligger til at vinde guldet en given sæson. Om tante Oda's 80 års føds'dags fest eller x factor finalen eller MGP eller en lang tur på en kold aften lige kommer i vejen ændre vel ikke på det. Men hvis man kun er loyal i dine øjne hvis man er på stadion til alle kampe - så ok - så har vi bare forskellige opfattelser af ordet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      loyalitet er vel at man ikke skifter hold - fordi det lige er FCM eller N der ligger til at vinde guldet en given sæson. Om tante Oda's 80 års føds'dags fest eller x factor finalen eller MGP eller en lang tur på en kold aften lige kommer i vejen ændre vel ikke på det. Men hvis man kun er loyal i dine øjne hvis man er på stadion til alle kampe - så ok - så har vi bare forskellige opfattelser af ordet.
      At skifte klub er så ækelt at jeg ikke kan finde ord for det .

      Man støtter sit hold i det omfang man kan , men at kun 30 mand fra en klub af OB størrelse og selvopfattelse møder op , det er satme fesent , sløjt og pinligt .

      Ikke for at pege på nogle bestemt , mere en generel betragtning
      Last edited by Magge; 05-03-2016, 11:03.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Falk løber meget i hver eneste kamp, det er en del af hans spil, men alligevel har han haft overskud til sine offensive aktioner andre gange. Jeg tænker FCK kampen på hjemmebane, hvor vi vandt 1-0.

        Så selv om der er sandhed i at defensive løb dræner energi, så synes jeg altså der er nogen, der forsøger at "opfinde" undskyldninger for, at Falk simpelthen ikke var til stede i de aktioner han havde, heller ikke i 1. Halvleg, hvor man vil formode, at han ikke kan blive "drænet".

        Så uanset om en del af "sandheden" om Falks indsats sagtens kan være holdets fokus på den sammenhæng og energi der så fremragende blev vist igår, så vil det stadig være en sandhed med modifikationer, imo.

        Og så synes jeg det er en stretch af dimensioner at give Falk en "assist" på Festersens mål. Det er Festers vending på første berøring, der alene gør den situation farlig; ikke at han får bolden af Falk. Det på samme måde som da nogen forsøgte at give en anden spiller, kan ikke huske hvem, en assist på det mål Fester scorede i Farum, hvor han tørrede en spiller oppe ved midterlinien med sin første berøring og løb ned og scorede. Det er ikke en assist, hvis den spiller man spiller til er den spiller, der gør situationen farlig. Alt andet er søgt, imo.

        Og så er det vist også en stretch at kalde AaBs offensiv for "livlig" i går. Tværtimod har jeg aldrig set dem så tandløse. En del af forklaringen er selvfølgelig vores indsats, men skal vi ikke blive enige om, at AaB har spillet laaangt hurtigere og præcist end det de præsterede, uden deres i særklasse vigtigste spiller, der var i karantæne?

        Der er nogen, der hopper over gærder for at "frifinde" Falk for det, der var, over en bred kam en slatten indsats, når manden er én af ligaens bedste boldspillere, defensive løb eller ej.

        MvH ChrisOB
        Falks indsats i går var i går målt på km. +12 og det er en løbemæssig stærk indsats af en kantspiller (influenza eller ej, tunge baner eller ej), er du enig i det?
        OB som hold fungerede næsten perfekt igår, og det er ene og alene spillernes og trænerens fortjeneste at SLs mest scorende hold blev holdt fra fadet i store dele af kampen. Det kan aldrig blive OBs problem at AaB spillede uden deres normale anføre... det må de slås med. Cadeau til OB for at neutralisere AaB. Efter Esbjerg kampen i efteråret hvor vi var nede med 4 efter ca 30 min. var der meninger om at EfB stoppede med at spille og at det var grunden til at OB var relativt tæt på et "snappy comeback" i den kamp. Det kunne måske også være OBs fortjeneste at EfB ikke scorede mere i den kamp. På samme måde så spillede AaB nøjagtigt ligeså "livligt" som OB gav dem lov til i går.
        "Strech af dimentioner" ligefrem, det virker tendentiøs at prøve at fratage Falk en assist til målet. Festersen skal jo have bolden før han kan lave sin glimrende aktion, og den kom altså fra Falk. Ingen kan vide om vi havde stået med 3 point i dag uden Falk på banen, faktum er at han fandt Festersen som afgjorde kampen...slatten indsats eller ej
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Falks indsats i går var i går målt på km. +12 og det er en løbemæssig stærk indsats af en kantspiller (influenza eller ej, tunge baner eller ej), er du enig i det?
          OB som hold fungerede næsten perfekt igår, og det er ene og alene spillernes og trænerens fortjeneste at SLs mest scorende hold blev holdt fra fadet i store dele af kampen. Det kan aldrig blive OBs problem at AaB spillede uden deres normale anføre... det må de slås med. Cadeau til OB for at neutralisere AaB. Efter Esbjerg kampen i efteråret hvor vi var nede med 4 efter ca 30 min. var der meninger om at EfB stoppede med at spille og at det var grunden til at OB var relativt tæt på et "snappy comeback" i den kamp. Det kunne måske også være OBs fortjeneste at EfB ikke scorede mere i den kamp. På samme måde så spillede AaB nøjagtigt ligeså "livligt" som OB gav dem lov til i går.
          "Strech af dimentioner" ligefrem, det virker tendentiøs at prøve at fratage Falk en assist til målet. Festersen skal jo have bolden før han kan lave sin glimrende aktion, og den kom altså fra Falk. Ingen kan vide om vi havde stået med 3 point i dag uden Falk på banen, faktum er at han fandt Festersen som afgjorde kampen...slatten indsats eller ej
          For mig virker det som det mest søgte argument der findes at forsøge at give en assist til en spiller, der blot afleverede til en mand, der SÅ gjorde situationen farlig. Som i virkelig, virkelig søgt. Jeg forsøger ikke at fratage Falk en assist; for det var IKKE en assist. Man kan ikke fratage en assist for nogen, der ikke lagde en assist. Han lagde en aflevering.

          Og ja, det er en stærk løbemæssig indsats. Men Falk er ikke back. Han er offensiv spiller, og en offensiv spiller måles på, hvad han gør med bolden. Vi kunne sikkert også fået en stor løbeindsats ud af Lucas Jensen på den højre fløj; så hvis det er et argument i sig selv at spille, fordi de kan løbe, så kunne vi jo lige så godt sende Falk ud på bænken og erstatte ham med holdspillere, der kan løbe for holdet - men så heller ikke ret meget andet.

          Og AaB var LANGT under niveau igår; en off-day, der kan skyldes manglen på én spiller; vejret, undervurdering, dårlig bane, etc. Og selvfølgelig som et stort kardinalpunkt, som jeg ikke benægter: Vi stod så godt på banen, at også DET havde indflydelse på AaB's indsats. Men det var ikke hele forklaringen.

          MvH ChrisOB
          Last edited by ChrisOB; 05-03-2016, 12:21.
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Det hører nu med, at Falk var den 3. mest løbende på banen. Over 12km er sjældent for en kantspiller. Det er klart, at Falks iver for at bevise, at han stadig vil OB i de sidste par mdr, koster lidt på hans offensiv når han nu løber så mange defensive meter.
            Det er jo klart at han må opveje for sine gentagne dumme boldtab, efter at have taget de forkerte beslutninger, og driblet sig ud i problemer. Hvad man ikke har i hovedet må man have i benene...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Inden vi fans går i selvsving og kritiserer nogen for manglende indsats , loyalitet eller andet skulle vi måske kigge lidt indad og vurdere om 28-30 mand på lægterne berettiger til at kaste med sten ?
              Havde jeg taget turen var det ikke for at støtte Rasmus Fal$k - med resten af holdet - og råbe lidt efter FCK-svinet...

              Jeg kan ikke se hvad fremmøde fra fans har at gøre med at Luderen igen spiller ad helvede til??

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                Havde jeg taget turen var det ikke for at støtte Rasmus Fal$k - med resten af holdet - og råbe lidt efter FCK-svinet...

                Jeg kan ikke se hvad fremmøde fra fans har at gøre med at Luderen igen spiller ad helvede til??
                Seriøst?
                Jeg er helt med på, at du ikke er verdens største Falk-fan...men altså...hvis du sænker niveauet yderligere, så begynder det godt nok at blive pinligt
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Seriøst?
                  Jeg er helt med på, at du ikke er verdens største Falk-fan...men altså...hvis du sænker niveauet yderligere, så begynder det godt nok at blive pinligt
                  Hvad fanden ævler du om??

                  Jeg vil da have lov til at råbe efter Luderen på stadion. Han er ikke OB-spiller i min verden og skal bare pakke sammen og tage til hovedstaden. Jo før, jo bedre.

                  Comment


                    Det bliver lidt kedeligt med disse evige hadtirader nu.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Hvad fanden ævler du om??

                      Jeg vil da have lov til at råbe efter Luderen på stadion. Han er ikke OB-spiller i min verden og skal bare pakke sammen og tage til hovedstaden. Jo før, jo bedre.
                      Selv om jeg i det store hele deler dit view på nr. 9, så synes jeg du burde overveje, om det ikke var vigtigere at synge sange til holdet, end at råbe efter den luder. Bare en venlig opfordring. Fint nok, hvis du kan klare begge dele, men personligt så jeg helst at fokus var på at støtte holdet på stadion og så go nuts herinde i stedet for.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        For mig virker det som det mest søgte argument der findes at forsøge at give en assist til en spiller, der blot afleverede til en mand, der SÅ gjorde situationen farlig. Som i virkelig, virkelig søgt. Jeg forsøger ikke at fratage Falk en assist; for det var IKKE en assist. Man kan ikke fratage en assist for nogen, der ikke lagde en assist. Han lagde en aflevering.

                        Og ja, det er en stærk løbemæssig indsats. Men Falk er ikke back. Han er offensiv spiller, og en offensiv spiller måles på, hvad han gør med bolden. Vi kunne sikkert også fået en stor løbeindsats ud af Lucas Jensen på den højre fløj; så hvis det er et argument i sig selv at spille, fordi de kan løbe, så kunne vi jo lige så godt sende Falk ud på bænken og erstatte ham med holdspillere, der kan løbe for holdet - men så heller ikke ret meget andet.

                        Og AaB var LANGT under niveau igår; en off-day, der kan skyldes manglen på én spiller; vejret, undervurdering, dårlig bane, etc. Og selvfølgelig som et stort kardinalpunkt, som jeg ikke benægter: Vi stod så godt på banen, at også DET havde indflydelse på AaB's indsats. Men det var ikke hele forklaringen.

                        MvH ChrisOB
                        som sagt så vil jeg ikke diskutere om AaBs indsats i går kunne have været bedre med eller uden Würtz. Det er alt hypotetisk til mig. AaB gjorde hvad de kunne og fik lov til at et hårdt kæmpende OB mandskab. Jeg tilskriver stadig OB æren for at "AaB havde en off-day".
                        Hvad angår Falks assist forventer naturligvis ikke at du ændre din noget firkantede holdning, men just for the record så er er han tilføjet en assist på superstats.dk.

                        http://www.superstats.dk/spillere/sp...&aar=2015/2016
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          som sagt så vil jeg ikke diskutere om AaBs indsats i går kunne have været bedre med eller uden Würtz. Det er alt hypotetisk til mig. AaB gjorde hvad de kunne og fik lov til at et hårdt kæmpende OB mandskab. Jeg tilskriver stadig OB æren for at "AaB havde en off-day".
                          Hvad angår Falks assist forventer naturligvis ikke at du ændre din noget firkantede holdning, men just for the record så er er han tilføjet en assist på superstats.dk.

                          http://www.superstats.dk/spillere/sp...&aar=2015/2016
                          Så har også de en noget rundhåndet definition af, hvad der er en assist. Så kunne Neymar i Barcelona tilskrives dobbelt så mange assists, når han afleverer til Messi, der sætter en mand og scorer. Hvis jeg er firkantet, så er du for gavmild og rundhåndet.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Så har også de en noget rundhåndet definition af, hvad der er en assist. Så kunne Neymar i Barcelona tilskrives dobbelt så mange assists, når han afleverer til Messi, der sætter en mand og scorer. Hvis jeg er firkantet, så er du for gavmild og rundhåndet.

                            MvH ChrisOB
                            præcis det svar jeg forventede af dig
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              præcis det svar jeg forventede af dig
                              Ja i lige måde.

                              P.s. Bold.dk har ikke givet ham en assist. For det er ikke en assist. Det er en aflevering. Til en soloaktion.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Det bliver lidt kedeligt med disse evige hadtirader nu.
                                Så går du et langt forår i møde, for på lægterne skal JUDAS nok få min kærlighed at føle..!

                                Jeg får kvalme hver gang jeg ser FCK-svinet i Striwet. Han er uværdig.

                                Comment

                                Working...
                                X