Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nr. 9 uendelige prædikener om at slutte godt af i OB klinger mere end hult. Alt FCK'eren bidrog med i dag, kunne som minimum være udført af en OB'er.

    MvT
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Hold kæft du er kogt...
    Deraf kommer navnet, godt spottet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Deraf kommer navnet, godt spottet.
      Hov hov. Jeg vil gerne holdes ude af det der mudderkast og namesaying, tak. Jeg går efter bolden her på forum - aldrig manden.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Efter kamp #2

        KLART NEJ!!!

        Han leverer overhovedet ikke!!!

        Greve bør få chancen sammen med Joan - eller Lund så Desler kan skubbes frem.

        #F9l$kpåbænkennu
        Det hører nu med, at Falk var den 3. mest løbende på banen. Over 12km er sjældent for en kantspiller. Det er klart, at Falks iver for at bevise, at han stadig vil OB i de sidste par mdr, koster lidt på hans offensiv når han nu løber så mange defensive meter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det hører nu med, at Falk var den 3. mest løbende på banen. Over 12km er sjældent for en kantspiller. Det er klart, at Falks iver for at bevise, at han stadig vil OB i de sidste par mdr, koster lidt på hans offensiv når han nu løber så mange defensive meter.
          Synes også han virker fokuseret og klar på at yde alt hvad han kan. Spillere rammer perioder hvor de ikke kan være den bedste hver gang, som han oftest var i foråret, at det så lige ramler sammen med et omdiskuteret skifte, kan der altid tolkes på. Jeg vælger at tolke det som et alment tegn på man lige skal finde sig til rette efter en lang pause. Nu kørte det fantastisk i efteråret, og så er stimen lige kortvarigt brudt, pga. vinterpausen. Ser man på Spalvis i AaB, synes jeg det er noget værre. Han virkede slet ikke tændt, og tabte mange dueller med LN, som han i efteråret vandt imod stort set alle centerforsvarer i superligaen.
          Ham ville jeg stærkt overveje at bænke, hvis jeg var AaB, men falk, vil byde ind, og skal nok blive bedre!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Synes også han virker fokuseret og klar på at yde alt hvad han kan. Spillere rammer perioder hvor de ikke kan være den bedste hver gang, som han oftest var i foråret, at det så lige ramler sammen med et omdiskuteret skifte, kan der altid tolkes på. Jeg vælger at tolke det som et alment tegn på man lige skal finde sig til rette efter en lang pause. Nu kørte det fantastisk i efteråret, og så er stimen lige kortvarigt brudt, pga. vinterpausen. Ser man på Spalvis i AaB, synes jeg det er noget værre. Han virkede slet ikke tændt, og tabte mange dueller med LN, som han i efteråret vandt imod stort set alle centerforsvarer i superligaen.
            Ham ville jeg stærkt overveje at bænke, hvis jeg var AaB, men falk, vil byde ind, og skal nok blive bedre!
            Gode og sobre betragtninger synes jeg. En del af "sandheden" om Falks indsats i går er måske også at han havde mange defensive opgaver at udfører for at stoppe AaB backens hidsige løb frem i banen. Det siger vel næsten sig selv at med en boldbesiddelse på 44%, at der har været mange defensive løb for at skærme af for AaBs livlige offensiv, og mange defensive løb koster ofte på de offensive indsatser. Falk levere en assist til den afgørende situation, og er vores assiastkonge i denne sæson. Han har imø leveret varen i kampen som blev spillet med et defensivt udgangspunkt, det må alle acceptere. Rasmus er naturligvis en sikker starter i FCN kampen
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Gode og sobre betragtninger synes jeg. En del af "sandheden" om Falks indsats i går er måske også at han havde mange defensive opgaver at udfører for at stoppe AaB backens hidsige løb frem i banen. Det siger vel næsten sig selv at med en boldbesiddelse på 44%, at der har været mange defensive løb for at skærme af for AaBs livlige offensiv, og mange defensive løb koster ofte på de offensive indsatser. Falk levere en assist til den afgørende situation, og er vores assiastkonge i denne sæson. Han har imø leveret varen i kampen som blev spillet med et defensivt udgangspunkt, det må alle acceptere. Rasmus er naturligvis en sikker starter i FCN kampen
              Falk løber meget i hver eneste kamp, det er en del af hans spil, men alligevel har han haft overskud til sine offensive aktioner andre gange. Jeg tænker FCK kampen på hjemmebane, hvor vi vandt 1-0.

              Så selv om der er sandhed i at defensive løb dræner energi, så synes jeg altså der er nogen, der forsøger at "opfinde" undskyldninger for, at Falk simpelthen ikke var til stede i de aktioner han havde, heller ikke i 1. Halvleg, hvor man vil formode, at han ikke kan blive "drænet".

              Så uanset om en del af "sandheden" om Falks indsats sagtens kan være holdets fokus på den sammenhæng og energi der så fremragende blev vist igår, så vil det stadig være en sandhed med modifikationer, imo.

              Og så synes jeg det er en stretch af dimensioner at give Falk en "assist" på Festersens mål. Det er Festers vending på første berøring, der alene gør den situation farlig; ikke at han får bolden af Falk. Det på samme måde som da nogen forsøgte at give en anden spiller, kan ikke huske hvem, en assist på det mål Fester scorede i Farum, hvor han tørrede en spiller oppe ved midterlinien med sin første berøring og løb ned og scorede. Det er ikke en assist, hvis den spiller man spiller til er den spiller, der gør situationen farlig. Alt andet er søgt, imo.

              Og så er det vist også en stretch at kalde AaBs offensiv for "livlig" i går. Tværtimod har jeg aldrig set dem så tandløse. En del af forklaringen er selvfølgelig vores indsats, men skal vi ikke blive enige om, at AaB har spillet laaangt hurtigere og præcist end det de præsterede, uden deres i særklasse vigtigste spiller, der var i karantæne?

              Der er nogen, der hopper over gærder for at "frifinde" Falk for det, der var, over en bred kam en slatten indsats, når manden er én af ligaens bedste boldspillere, defensive løb eller ej.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Enig i at Falks indsats var pænt under hans vanlige niveau.

                Har han ikke været influenzaramt i løbet af ugen? Måske er det bare noget jeg bilder mig ind, men synes jeg har set det nævnt et sted. I så fald kan det vel trods alt have påvirket indsatsen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Enig i at Falks indsats var pænt under hans vanlige niveau.

                  Har han ikke været influenzaramt i løbet af ugen? Måske er det bare noget jeg bilder mig ind, men synes jeg har set det nævnt et sted. I så fald kan det vel trods alt have påvirket indsatsen.
                  Selvfølgelig. Men det ved vi ikke. Ville være en mere plausibel forklaring end det med vores fokus på defensiv organisation, imo. Det var ikke verdens mest sindsoprivende tempo kampen foregik i. Han manglede overskud. Som han plejer at ha, selv når han har løbet som en hvirvelvind i en hel kamp. Tænker hjemmekampen mod Esbjerg.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Inden vi fans går i selvsving og kritiserer nogen for manglende indsats , loyalitet eller andet skulle vi måske kigge lidt indad og vurdere om 28-30 mand på lægterne berettiger til at kaste med sten ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Inden vi fans går i selvsving og kritiserer nogen for manglende indsats , loyalitet eller andet skulle vi måske kigge lidt indad og vurdere om 28-30 mand på lægterne berettiger til at kaste med sten ?
                      Var der nogen, der gjorde det? Det er forhåbentlig løgn!

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Var der nogen, der gjorde det? Det er forhåbentlig løgn!

                        MvH ChrisOB
                        :-) ...
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Inden vi fans går i selvsving og kritiserer nogen for manglende indsats , loyalitet eller andet skulle vi måske kigge lidt indad og vurdere om 28-30 mand på lægterne berettiger til at kaste med sten ?
                          fordi de to ting hænger uløseligt sammen? Så fordi folk ikke har orket en lang tur nordpå - en kold og mørk marts fredag aften, til en kamp kl 18, måske efter en lang dag/uge på arbejdet, - så må falk ikke kritiseres? Come on

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            fordi de to ting hænger uløseligt sammen? Så fordi folk ikke har orket en lang tur nordpå - en kold og mørk marts fredag aften, til en kamp kl 18, måske efter en lang dag/uge på arbejdet, - så må falk ikke kritiseres? Come on
                            Jo han må kritiseres lige så meget man orker , lige som alle andre i klubben må .
                            Men nu har der også været en kritik af Falk's loyalitet ( ikke lige i kampen i går ) så syntes da at når vi som fans kun kan præstere et fremmøde på ca 30 mand så viser det bare at vores loyalitet ikke er noget at prale af , uanset om det er fredag og det er lidt koldt og at der var X-Factor i tv ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jo han må kritiseres lige så meget man orker , lige som alle andre i klubben må .
                              Men nu har der også været en kritik af Falk's loyalitet ( ikke lige i kampen i går ) så syntes da at når vi som fans kun kan præstere et fremmøde på ca 30 mand så viser det bare at vores loyalitet ikke er noget at prale af , uanset om det er fredag og det er lidt koldt og at der var X-Factor i tv ..
                              det har jo ikke noget med loyalitet at gøre - men ok....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det har jo ikke noget med loyalitet at gøre - men ok....
                                Det er vel loyalitet at støtte sit hold ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X