Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Kan man ikke bare buhe af ham og så efterfølgende blot få en anden til at sige at det selvfølgelig var en tanketorsk
    glimrende ide :)

    og så ellers bede alle andre om at forstå og respektere ens valg....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Kan man ikke bare buhe af ham og så efterfølgende blot få en anden til at sige at det selvfølgelig var en tanketorsk😈
      Jo det kan du da sagtens gøre. Det er jo åbenbart sådan man gør, når man vil ha ryggen fri...

      Falk... Dude. Gider du godt bare spille fodbold og lade være med at give flere interviews om det skifte? Forståelsen får du aldrig fra dem, du forsøger at tale til. Så spar krudtet. Til banen. Seriously. STFU. Nu.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jo det kan du da sagtens gøre. Det er jo åbenbart sådan man gør, når man vil ha ryggen fri...

        Falk... Dude. Gider du godt bare spille fodbold og lade være med at give flere interviews om det skifte? Forståelsen får du aldrig fra dem, du forsøger at tale til. Så spar krudtet. Til banen. Seriously. STFU. Nu.

        MvH ChrisOB
        100% enig. Tavshed og gode præstationer på banen ville være det bedste 'svar' lige nu.

        Comment


          Jeg håber F9l$k flopper for hårdt i foråret, og jeg buher af FCK'eren præcis som det passer mig, og hvis nogen omkring mig på lægterne er utilfredse med det, er det bare ærgerligt... Jeg blander mig ikke i hvad de gør - og de skal ikke blande sig i hvad jeg gør.

          Comment


            Jeg bemærker at over 1/3 af de afgivede stemmer lyder: "Ja, men kun hvis han leverer i alle kampe." Det må betyde at vi skal evaluere efter hver runde, indtil han er væk... ellers giver afstemningen ikke mening.

            Til jer vil jeg gerne spørge:
            Leverede vores FCK'er igår, synes I? Eller leverede alternativerne, som vi er en del der har argumenteret for skulle spille i stedet for, i virkeligheden bedre?

            Greve kom ind med energi og en masse rigtige løb - hvilket gjorde ham til helt, med sin udligning. AK28's 2. halvleg var jo som at se ham på sine bedste dage i AaB. Azer er lidt udenfor kategori, men hans indsats igår var høj klasse, der fortjener en startplads på fredag i Aalborg. Jeg tænker han også kunne bruges på en kant, da han går meget ind i banen, og Desler kommer i mange overlap. Defensivt var Azer også god igår.

            Rasmus Fal$k var helt væk i 1. halvleg - medmindre han blev udstillet som snurretop af Cavric. Og hvor var han da Danny Olsen (der kunne have nået i bad og klæde om) inden han ubesværet kunne slå bolden ind i hovedet på Bjarnason? Det var AK28 - desværre lidt for sent - som havde taget turen med tilbage, fordi vores FCK'er flagrede rundt oppe på AGF's banehalvdel. Altsammen pga. hans boldtab ved sit forsøg på en solo-aktion i højre angrebsside, der førte til den omstilling som gav AGF målet til 1-0... Falk flagrer for meget og passer defensivt ikke sin VM forsvarligt nok. Det kostede et mål igår, og Skula+Fal$k på venstre fungerer ikke! De er begge for svage defensivt - især når én af de 2 centrale midt ikke er istand til at støtte nok i det område.

            Og hvorfor nåede Fal$k ikke frem til at hamre den fine tværaflevering fra AK28 i maskerne, efter 53 minutter? Han stoppede op og ventede på pasningen, hvor han burde have løbet igennem og sat en Jon Dahl inderside på - nøjagtig som Greve gjorde ved udligningen til 2-2. Det står i angriberens ABC, og Fal$k glemte vist at gøre det der stod på maven af ham, på den nye trøje... Udover et par gode aktioner - hvor de fleste løb ud i sandet - så jeg intet fra hans side igår, der berettiger til at lade Greve og Joan få splinter i røven på bænken... Især ikke Greve!

            Den samlede konklusion, ovenpå kampen igår, må være at Fal$k ikke leverede. Enkelte gode aktioner, men for uskarp offensivt, og alt for svag defensivt der direkte kostede et mål.
            Last edited by Z.A.E; 27-02-2016, 13:40.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Jeg bemærker at over 1/3 af de afgivede stemmer lyder: "Ja, men kun hvis han leverer i alle kampe." Det må betyde at vi skal evaluere efter hver runde, indtil han er væk... ellers giver afstemningen ikke mening.

              Til jer vil jeg gerne spørge:
              Leverede vores FCK'er igår, synes I? Eller leverede alternativerne, som vi er en del der har argumenteret for skulle spille i stedet for, i virkeligheden bedre?

              Greve kom ind med energi og en masse rigtige løb - hvilket gjorde ham til helt, med sin udligning. AK28's 2. halvleg var jo som at se ham på sine bedste dage i AaB. Azer er lidt udenfor kategori, men hans indsats igår var høj klasse, der fortjener en startplads på fredag i Aalborg. Jeg tænker han også kunne bruges på en kant, da han går meget ind i banen, og Desler kommer i mange overlap. Defensivt var Azer også god igår.

              Rasmus Fal$k var helt væk i 1. halvleg - medmindre han blev udstillet som snurretop af Cavric. Og hvor var han da Danny Olsen (der kunne have nået i bad og klæde om) inden han ubesværet kunne slå bolden ind i hovedet på Bjarnason? Det var AK28 - desværre lidt for sent - som havde taget turen med tilbage, fordi vores FCK'er flagrede rundt oppe på AGF's banehalvdel. Altsammen pga. hans boldtab ved sit forsøg på en solo-aktion i højre angrebsside, der førte til den omstilling som gav AGF målet til 1-0... Falk flagrer for meget og passer defensivt ikke sin VM forsvarligt nok. Det kostede et mål igår, og Skula+Fal$k på venstre fungerer ikke! De er begge for svage defensivt - især når én af de 2 centrale midt ikke er istand til at støtte nok i det område.

              Og hvorfor nåede Fal$k ikke frem til at hamre den fine tværaflevering fra AK28 i maskerne, efter 53 minutter? Han stoppede op og ventede på pasningen, hvor han burde have løbet igennem og sat en Jon Dahl inderside på - nøjagtig som Greve gjorde ved udligningen til 2-2. Det står i angriberens ABC, og Fal$k glemte vist at gøre det der stod på maven af ham, på den nye trøje... Udover et par gode aktioner - hvor de fleste løb ud i sandet - så jeg intet fra hans side igår, der berettiger til at lade Greve og Joan få splinter i røven på bænken... Især ikke Greve!

              Den samlede konklusion, ovenpå kampen igår, må være at Fal$k ikke leverede. Enkelte gode aktioner, men for uskarp offensivt, og alt for svag defensivt der direkte kostede et mål.
              Greve har karantæne... ,o(

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Greve har karantæne... ,o(

                Mvh

                MaxHH
                Ja, desværre. Det er dog blot en side-note ifht. Fal$k berettigelse i startopstillingen... Jeg synes vi igen kan se, at det er ikke nødvendigvis ham der er udslagsgivende for, om vi stiller med det bedste hold, der får os længere op i tabellen, end de hidtil skuffende bundplaceringer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  Ja, desværre. Det er dog blot en side-note ifht. Fal$k berettigelse i startopstillingen... Jeg synes vi igen kan se, at det er ikke nødvendigvis ham der er udslagsgivende for, om vi stiller med det bedste hold, der får os længere op i tabellen, end de hidtil skuffende bundplaceringer.
                  Jeg er bestemt ikke uenig... Ville blot påpege Greve-vinklen, og så først senere at en anden havde skrevet det til dig i en anden tråd allerede...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Efter kamp #2

                    KLART NEJ!!!

                    Han leverer overhovedet ikke!!!

                    Greve bør få chancen sammen med Joan - eller Lund så Desler kan skubbes frem.

                    #F9l$kpåbænkennu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Efter kamp #2

                      KLART NEJ!!!

                      Han leverer overhovedet ikke!!!

                      Greve bør få chancen sammen med Joan - eller Lund så Desler kan skubbes frem.

                      #F9l$kpåbænkennu
                      Jeg har nu hele tiden været stemt for at bænke ham. Syntes nu bare hans præstationer eller mangel på samme understreger at han ikke bør starte

                      Comment


                        Nr. 9 uendelige prædikener om at slutte godt af i OB klinger mere end hult. Alt FCK'eren bidrog med i dag, kunne som minimum være udført af en OB'er.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Nr. 9 uendelige prædikener om at slutte godt af i OB klinger mere end hult. Alt FCK'eren bidrog med i dag, kunne som minimum være udført af en OB'er.

                          MvT
                          Ah come on, det er sgu lidt søgt det der. Falk spiller igen af helvedes til, men jeg er helt overbevist om at han har ydet sit bedste på dagen. - Det er trods alt win/win for ham. OB får flere point, og FCK tættere på mesterskabet = Champions League kval til sommer, hvor han så vil være en del af det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Ah come on, det er sgu lidt søgt det der. Falk spiller igen af helvedes til, men jeg er helt overbevist om at han har ydet sit bedste på dagen. - Det er trods alt win/win for ham. OB får flere point, og FCK tættere på mesterskabet = Champions League kval til sommer, hvor han så vil være en del af det.
                            Fortsætter nr. 9 sit niveau fra de to første kampe, kan jeg ikke med god ret påstå, at han har sluttet godt af i OB. Tror jeg heller han selv vil påstå. Min snor er kortere overfor hvilken som helst spiller, der ikke er fremtid i.
                            Skal han optage en plads i start11, skal han levere bedre end en spiller der både nu og på sigt kan kæmpe for OB.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Ah come on, det er sgu lidt søgt det der. Falk spiller igen af helvedes til, men jeg er helt overbevist om at han har ydet sit bedste på dagen. - Det er trods alt win/win for ham. OB får flere point, og FCK tættere på mesterskabet = Champions League kval til sommer, hvor han så vil være en del af det.
                              Hold kæft du er kogt...

                              Comment


                                Jeg så ham desværre heller ikke juble, da dommeren fløjtede kampen af
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X