Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han har nok ikke de bedste kort på hånden, men en præstationsbaseret kontrakt med aflønning i form af bonus for startpladser, mål osv. kunne måske være en mulighed .. så har han da noget at arbejde hen til, det kan måske motivere ham. Hans topniveau er jo ganske godt
    Han kan jo bare score 8-10 kasser i foråret. Så er det problem nok hurtigt løst nede på JHs kontor

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvilket er fint. Han kom jo også fra Vejle, og får sikkert ikke så meget i løn. Hvilket han heller ikke er værd, så det må blive adios og tillykke til Randers eller Viborg med ham.
    Han har nok ikke de bedste kort på hånden, men en præstationsbaseret kontrakt med aflønning i form af bonus for startpladser, mål osv. kunne måske være en mulighed .. så har han da noget at arbejde hen til, det kan måske motivere ham. Hans topniveau er jo ganske godt

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ja den er soleklar. Joan vil have mere i løn og det vil JH ikke give da han ikke har præsteret over en længere periode..
    Hvilket er fint. Han kom jo også fra Vejle, og får sikkert ikke så meget i løn. Hvilket han heller ikke er værd, så det må blive adios og tillykke til Randers eller Viborg med ham.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Joan er meget opsat på at blive i OB, men selvom de forhandler, er der ikke enighed endnu. Han ved dog godt selv, at han ikke står med de bedste kort på hånden i en forhandling.

http://obstruktion.dk/edmundsson-haa...lig-afklaring/
    ja den er soleklar. Joan vil have mere i løn og det vil JH ikke give da han ikke har præsteret over en længere periode..

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Joan er meget opsat på at blive i OB, men selvom de forhandler, er der ikke enighed endnu. Han ved dog godt selv, at han ikke står med de bedste kort på hånden i en forhandling.

http://obstruktion.dk/edmundsson-haa...lig-afklaring/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er man bange for den lille pjevs slår sig når han falder på gulvet i sine usmagelige forsøg på film ?
    Nu er der ikke de store nærkampe i dette spil så mon dog..

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Lyder fornuftigt. Men så må der jo være småskavanker. Ellers var der ingen grund til at udtage ham i første omgang

Er man bange for den lille pjevs slår sig når han falder på gulvet i sine usmagelige forsøg på film ?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg håber ikke han bliver. Har aldrig rigtig været imponeret af ham. Selv i hans gode periode i sidste sæson synes jeg han i bedste fald var en lidt over middel superligaspiller. Jeg savner fart og klare spidskompetencer hos ham. Og så irriterer hans film mig.

Måske det vil give mening hvis han blev på en kontrakt som en breddespiller (som jeg går ud fra han har i dag), men jeg tror han kræver en del mere nu her. Der bør kunne findes bedre - uden det skal ende i endnu en diskussion om JHs evner eller manglen på samme.
    Ser ham også meget gerne skudt af , han er kun lige knap middelmådig hvis man tager gennemsnittet af hans præstationer .

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Man kan i hvert fald læse her, hvad Bredal sagde om Joan.

http://obstruktion.dk/bredal-vi-gaar-vinde-kmd-cup/
    Lyder lidt mærkeligt til mig at man vil gå hård efter sejren med en stærk trup men lader Joan, som kaldes en god indendørsspiller, hjemme.
    Måske er der ja også en lille idé at beskadigede varer ikke sælges så god...
    Der var ja også udmeldinger at Joan er interesseret at forlænge men åbenbart kommer man ikke i gang eller er afventende i OB.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Tak

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg håber ikke han bliver. Har aldrig rigtig været imponeret af ham. Selv i hans gode periode i sidste sæson synes jeg han i bedste fald var en lidt over middel superligaspiller. Jeg savner fart og klare spidskompetencer hos ham. Og så irriterer hans film mig.

Måske det vil give mening hvis han blev på en kontrakt som en breddespiller (som jeg går ud fra han har i dag), men jeg tror han kræver en del mere nu her. Der bør kunne findes bedre - uden det skal ende i endnu en diskussion om JHs evner eller manglen på samme.
    Og ham leverede ikke mange argumenter for en højere kontrakt i efteråret.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Lyder fornuftigt. Men så må der jo være småskavanker. Ellers var der ingen grund til at udtage ham i første omgang
    Jeg skal ikke gøre mig helt klog på det. Men på Bredal lød det ikke til, at der var noget, de var bare nervøse for, at der skulle ske noget med ham.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Der er ikke andet i det, end at man er nervøs for, at han ville gå i stykker ved at spille indendørs. Så man har valgt at tage ham ud af truppen.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Ved du grunden?
    Der er ikke andet i det, end at man er nervøs for, at han ville gå i stykker ved at spille indendørs. Så man har valgt at tage ham ud af truppen.

Leave a comment:

Working...
X