I en af artiklerne nævnes foruden agenten og hans moderate kunder også Brian Steen Nielsen som involveret i brutto /netto mysteriet.
Joan skal måske se sig om efter andre agenter.ligesom Kasper Larsen.
Jeg har tidligere nævnt her at hans agent kunne være den største synder her. Nu er jeg sikker.
Det frikender ikke JH, trods alt
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jóan Simun Edmundsson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægAlle disse klubber der har vist interesse må da være fake news!!! For Magge bedyrede at Joan ikke var bedre end at der ingen interesse var! Ligner at du skal påregne en skænk til fmbrOB😜
Havde interessen været stor nok så var fer også kommet det rette tilbud ;-) ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke vanvittig uenig men vi kan ikke ophæve nu så han kan skifte til en dansk klub. Ophæver vi skal han stadig finde en klub hvor vinduet er åbent. Ellers må han ikke spille før til sommer når vinduet åbner igen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægVi kender ikke alle detaljer, og det kan sagtens være at Joan og hans agent har været nogle tumper - men...
Jesper Hansen din f****** amatør, det er så himmelråbende elendigt håndteret at jeg har mere end svært ved at finde ord for det. Du er gift for klubben, nuvel ikke pga. dårlige intensioner, men fordi du er så sindsygt inkompetent at du næsten får Poul Hansen til at ligne en god sports direktør.. En spiller som helt sikkert kunne have spillet en rolle for os i et vigtigt forår, er nu tvunget til at rende rundt hos os efter at være blevet frosset ude af truppen, med mindre du kan finde en køber fra et opskur østland hvor vinduet stadig er åbent. Jeg gætter på at vi ophæver med Joan hvor efter han skifter kvit og frit til en anden dansk klub.
Leave a comment:
-
Vi kender ikke alle detaljer, og det kan sagtens være at Joan og hans agent har været nogle tumper - men...
Jesper Hansen din f****** amatør, det er så himmelråbende elendigt håndteret at jeg har mere end svært ved at finde ord for det. Du er gift for klubben, nuvel ikke pga. dårlige intensioner, men fordi du er så sindsygt inkompetent at du næsten får Poul Hansen til at ligne en god sports direktør.. En spiller som helt sikkert kunne have spillet en rolle for os i et vigtigt forår, er nu tvunget til at rende rundt hos os efter at være blevet frosset ude af truppen, med mindre du kan finde en køber fra et opskur østland hvor vinduet stadig er åbent. Jeg gætter på at vi ophæver med Joan hvor efter han skifter kvit og frit til en anden dansk klub.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJa, det er muligt. Og en agent som ikke ved om beløbet ham har forhandlet for spilleren er netto eller brutto er ja helt latterligt.
Men efter den gode sæson Joan spillede 16/17 kan jeg ikke forestille mig at det var umuligt at finde interessenter. Måske ikke fra den hylde Joan ville gerne til. Kan god forestille mig at Joan overvurderer sig også.
Men man kunne have presset ham dertid ja lige så som man prøvede nu og chancer var dertid sikker bedre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men mon ikke at han også var blevet det hvis der var kommet et tilbud? Det lyder som om at Joan har en agent der lover guld og grønne skove
Men efter den gode sæson Joan spillede 16/17 kan jeg ikke forestille mig at det var umuligt at finde interessenter. Måske ikke fra den hylde Joan ville gerne til. Kan god forestille mig at Joan overvurderer sig også.
Men man kunne have presset ham dertid ja lige så som man prøvede nu og chancer var dertid sikker bedre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEnig. Og det er ja helt konkret hvad OB/Wamsler skrev om den tyrkiske klub. Der var åbenbart konkrete aftaler.
Men idiotisk af OB ikke at sælge Joan sidste sommer hvis man allerede vidste at ham ville videre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvis det er sandt at det var klar allerede sidste sommer at Joan vil videre udenlandsk så betyder det for mig
- at Joans udtalelse om " jeg vil så gerne skrive forlængelse med OB" i januar var ikke mere som dum snak/løgn.
- at det var torskedumt af OB ikke at sælge ham sidste sommer og
- at det er uforståeligt for mig at vi ikke har solgt ham til FCM nu.
Joans præstation sidste efterår virkede ja allerede umotiveret (hvad vel kan helt god forklares med en humørspiller som ser sig selv allerede på vej videre) og nu sidder vi der med ham i åbent konflikt mellem spiller og klub.
Det er lige så usympatisk som uprofessionel for mig.
Håber bare vi kan slippe med ham ellers vil det blive en dårlig tid med ham til sommer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg ville være meget varsom med at stole ret meget på en agent. Uanset hvad tror jeg mere på OB end på Joans agent der bare vil tjene penge på en handel.
Men idiotisk af OB ikke at sælge Joan sidste sommer hvis man allerede vidste at ham ville videre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFra ob.dk(sakset)
Der har været en del aktivitet omkring Joan. Det er endnu ikke lykkedes at finde den rigtige løsning, men der er stadig lande, hvor transfervinduet er åbent. Han har haft et stort ønske om at komme til en udenlandsk klub, og siden vi første gang hørte om hans ønske i sommer, har hans agent været overbevist om, at det kunne lykkes, for han oplevede en stor interesse fra klubber, der gerne ville have Joan. Det har vi taget for gode varer, og justeret vores trup derefter, men præmissen har hele tiden været, at der skulle være tale om en udenlandsk klub og ikke en dansk. At der så kom danske klubber på banen i allersidste øjeblik ændrer ikke på det udgangspunkt, der hele tiden har været. Hvis det ikke lykkes for Joan og hans agent at finde en udenlandsk klub, vil han indgå i ligatruppen på lige fod med de øvrige spillere, når holdet vender hjem fra træningslejr, fortæller Jesper Hansen.
- at Joans udtalelse om " jeg vil så gerne skrive forlængelse med OB" i januar var ikke mere som dum snak/løgn.
- at det var torskedumt af OB ikke at sælge ham sidste sommer og
- at det er uforståeligt for mig at vi ikke har solgt ham til FCM nu.
Joans præstation sidste efterår virkede ja allerede umotiveret (hvad vel kan helt god forklares med en humørspiller som ser sig selv allerede på vej videre) og nu sidder vi der med ham i åbent konflikt mellem spiller og klub.
Det er lige så usympatisk som uprofessionel for mig.
Håber bare vi kan slippe med ham ellers vil det blive en dårlig tid med ham til sommer.
Leave a comment:
-
Jeg ville være meget varsom med at stole ret meget på en agent. Uanset hvad tror jeg mere på OB end på Joans agent der bare vil tjene penge på en handel.
Leave a comment:
-
Alle disse klubber der har vist interesse må da være fake news!!! For Magge bedyrede at Joan ikke var bedre end at der ingen interesse var! Ligner at du skal påregne en skænk til fmbrOB
Leave a comment:
Leave a comment: