Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
    Skal da lige love for at Tingager spiller sin chance!!! Hvis det her niveauet, så er jeg da på ingen måder nervøs for at have ham på banen!!
    Ja-ja... Ved godt at baggrunden er knapt så god - men han skiller sig trods alt positivt ud på OB-holdet...

Og så kan vi vist konstatere, at OB lige skal kontakte Hummel og bede dem om at trykke mørke numre på ryggen fremfor hvide!!! ;o)
    Ja, det ser skisme godt ud. Virker meget stærk med bolden og i pasningsspillet.
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

OB spiller flot HB Køge i bund, Rasmus Jensen lægger op til Festersen som skyder snert over.

Comment

Hvorfor har man kun 30 min. Pause på arbejdet? Det passede dog lige med at jeg fik målet med, og var nødt til at slukke. Flot opspil til målet af Oliver Lund

I må meget gerne opdatere løbende, især mht. Yao og Izunna når de kommer ind.

Til slut - Tingager ser allerede god ud. Han bliver sgu spændende at følge.

Comment

Makrini ser en anelse mere tæt ud end i efteråret synes jeg, især med tanke på at han ikke har andet tøj på under trøjen, som alle de andre har...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
            Ja, det ser skisme godt ud. Virker meget stærk med bolden og i pasningsspillet.
            Virker i det hele taget bare rigtig stærk!

Kæmpe chance til Festersen - men sparkede et 52 yards field goal...

Comment

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
              Skal da lige love for at Tingager spiller sin chance!!! Hvis det her niveauet, så er jeg da på ingen måder nervøs for at have ham på banen!!
              Ja-ja... Ved godt at baggrunden er knapt så god - men han skiller sig trods alt positivt ud på OB-holdet...

Og så kan vi vist konstatere, at OB lige skal kontakte Hummel og bede dem om at trykke mørke numre på ryggen fremfor hvide!!! ;o)
              Meget enig. Man skal tænke på at vind og regn besværliggør afleveringer og timing i indgrebene, men alting har siddet indtil videre. Nu har Køge så heller ikke været i nærheden af noget som helst, men det er naturligvis også Tingager og de andre defensivfolks fortjeneste.

Comment

Izunna trækker i trøjen, ligner han starter inde fra 2. halvleg. ..
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ligner at Izunna, JJT og Greve skal ind i 2. halvleg...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Hvorfor har man kun 30 min. Pause på arbejdet? Det passede dog lige med at jeg fik målet med, og var nødt til at slukke. Flot opspil til målet af Oliver Lund

I må meget gerne opdatere løbende, især mht. Yao og Izunna når de kommer ind.

Til slut - Tingager ser allerede god ud. Han bliver sgu spændende at følge.
                    Så skulle du prøve at blive kaldt væk til et møde, og komme tilbage til skærmen bare for at se spillerne række armene i vejret. Lorte timing!

Comment

1. Halveg har godt nok været på vores premisser. Vi har haft bolden rigtig rigtig meget. I starten var vi lidt forsigtige og skulle nok lige vende os til den kraftige vind. Herefter blev spillet mere fremadrettet og så fik vi scoringen samt en rigtig fin chance til Festersen. Fin halveg. Køge kommer ikke frem til noget som helst

Comment

Lucas ind for Barret - Izunna på banen for Azer - Mathias Greve også skiftet ind, har ikke lige set/hørt hvem han erstatter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Lucas ind for Barret - Izunna på banen for Azer - Mathias Greve også skiftet ind, har ikke lige set/hørt hvem han erstatter.
                          Lucas' indskiftning er egentligt ret spændende i forhold til det en anden bruger skrev i en anden tråd om at lucas var blevet trænet som back i foråret.

Comment

Det ser ud som om det gør ondt på Tingager.

Comment

Fra Twitter:
                              Odense_Boldklub@Odense_Boldklub 5 minfor 5 minutter siden
                              JJ, Greve, Izunna og Lucas Jensen ind. AK, Lund, Mo og Azer ud. #obdk

Comment

Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                Lucas er vist i stedet for Lund. Jeg synes lige jeg så Barret.

Greve er i stedet for enten Festersen eller AK.

Comment

Working...
                                X