Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.
Collapse
X
-
Hvorfor har man kun 30 min. Pause på arbejdet? Det passede dog lige med at jeg fik målet med, og var nødt til at slukke. Flot opspil til målet af Oliver Lund
I må meget gerne opdatere løbende, især mht. Yao og Izunna når de kommer ind.
Til slut - Tingager ser allerede god ud. Han bliver sgu spændende at følge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægSkal da lige love for at Tingager spiller sin chance!!! Hvis det her niveauet, så er jeg da på ingen måder nervøs for at have ham på banen!!
Ja-ja... Ved godt at baggrunden er knapt så god - men han skiller sig trods alt positivt ud på OB-holdet...
Og så kan vi vist konstatere, at OB lige skal kontakte Hummel og bede dem om at trykke mørke numre på ryggen fremfor hvide!!! ;o)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHvorfor har man kun 30 min. Pause på arbejdet? Det passede dog lige med at jeg fik målet med, og var nødt til at slukke. Flot opspil til målet af Oliver Lund
I må meget gerne opdatere løbende, især mht. Yao og Izunna når de kommer ind.
Til slut - Tingager ser allerede god ud. Han bliver sgu spændende at følge.
Comment
-
1. Halveg har godt nok været på vores premisser. Vi har haft bolden rigtig rigtig meget. I starten var vi lidt forsigtige og skulle nok lige vende os til den kraftige vind. Herefter blev spillet mere fremadrettet og så fik vi scoringen samt en rigtig fin chance til Festersen. Fin halveg. Køge kommer ikke frem til noget som helst
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægLucas ind for Barret - Izunna på banen for Azer - Mathias Greve også skiftet ind, har ikke lige set/hørt hvem han erstatter.
Comment
-
Fra Twitter:
Odense_Boldklub @Odense_Boldklub 5 minfor 5 minutter siden
JJ, Greve, Izunna og Lucas Jensen ind. AK, Lund, Mo og Azer ud. #obdk
Comment
Comment