Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Jeg så gerne Desler som HK og OL som back. Syntes OL har gjort det rigtigt fornuftigt i mange kampe. God speed og faktisk nogle fine indlæg.
    Ja, jeg er ikke nervøs for OL på højre back. Men virker som om, at Desler er udset til pladsen. Desuden, så minder Desler ikke om en klassisk "Kent Nielsen kant". Det er mere en, der er god i mellemrum og trækker ind i banen og Deslers styrke er vel netop hans direkte/aggressive løb.

    Jacob Buus ankomst til suppetruppen kan godt rykke ved min opfattelse. Aner - som nævnt i anden tråd - intet om knægten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg synes, at forårets kampe har vist til fulde, at der er to spillere vi er afhængige af mere end nogen andre.

      Nemlig Falk og El Makrini.

      Der er en verden til forskel på vores hold offensivt med og uden Falk, og defensivt med og uden Makrini. Og vi kan vist godt lukke den der pseudo-debat om, hvorvidt Falk egentlig har nogen betydning for vores hold. Han tager en masse løb, der binder forsvarsspillere, han assisterer, han har tredjesidste fod på mange angreb, han scorer, og altsammen også i de kampe, hvor han ikke nødvendigvis spiller prangende. Han har vel aldrig haft et højere bundniveau end han har nu.

      Hvis vi skal blande os i toppen næste sæson, så skal der pinedød hentes en eller anden form for erstatning for Falk. Det behøver ikke være en-til-en, hvor man henter en højre/venstrekant. Det kan også være en offensiv midtbanespiller, eller en hængende angriber. Men der skal hentes en af den slags spillere, der kan skabe noget på egen hånd. For dem har vi pt. ikke rigtig nogle af, ud over Falk.

      Mit håb for næste sæsons opstilling:

      --------------Grytebust
      Desler---KEP---Tverskov---JBL
      --------Izunna---Makrini
      Ny---------Festersen-----Yao/Simón/Ny
      --------------AK

      Og så ville jeg meget gerne have en stor CF, som kan komme ind og vinde nogle hovedstødsdueller i de kampe hvor vi ikke kan spille os igennem offensivt.
      Jeg er helt på linie med dig. Vores højre kant skal forstærkes og så skal vores "angriberteam" tilføjes noget ekstra. Vores angreb uden AK eller Fester virker tamt.

      Venstrekanten bør være dækket antal mæssigt. Kvaliteten er her noget svingende/ukendt, men der er så mange muligheder, at det ikke giver mening at hente ekstra ind.

      Højrekanten har vi Desler, Greve, JJT, Lucas og Buus. Men af dem, er Desler den eneste sikre starter på nuværende tidspunkt, men han er - imo - mere en Kent-back, end han er en Kent-kant, ifht hvad vi har set gennem sæsonen.
      Greve går ind til sin 3. sæson som medlem i suppetruppen. Tænker, at han snart stepper up som fuldvoksen seniorspiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg synes, at forårets kampe har vist til fulde, at der er to spillere vi er afhængige af mere end nogen andre.

        Nemlig Falk og El Makrini.

        Der er en verden til forskel på vores hold offensivt med og uden Falk, og defensivt med og uden Makrini. Og vi kan vist godt lukke den der pseudo-debat om, hvorvidt Falk egentlig har nogen betydning for vores hold. Han tager en masse løb, der binder forsvarsspillere, han assisterer, han har tredjesidste fod på mange angreb, han scorer, og altsammen også i de kampe, hvor han ikke nødvendigvis spiller prangende. Han har vel aldrig haft et højere bundniveau end han har nu.

        Hvis vi skal blande os i toppen næste sæson, så skal der pinedød hentes en eller anden form for erstatning for Falk. Det behøver ikke være en-til-en, hvor man henter en højre/venstrekant. Det kan også være en offensiv midtbanespiller, eller en hængende angriber. Men der skal hentes en af den slags spillere, der kan skabe noget på egen hånd. For dem har vi pt. ikke rigtig nogle af, ud over Falk.

        Mit håb for næste sæsons opstilling:

        --------------Grytebust
        Desler---KEP---Tverskov---JBL
        --------Izunna---Makrini
        Ny---------Festersen-----Yao/Simón/Ny
        --------------AK

        Og så ville jeg meget gerne have en stor CF, som kan komme ind og vinde nogle hovedstødsdueller i de kampe hvor vi ikke kan spille os igennem offensivt.
        har der været en "debat" om at falk ingen betydning har for vores hold? Jeg syntes netop hele tiden snakket fatisk har gået på hvor vigtig han er for vores hold - og hvor utroligt afhængige vi er af ham.
        Nå men anyways - helt enig der skal findes en erstatning for ham....på en eller anden måde. Og så mangler vi lidt mere oppe i angrebet.
        Men må sige jeg er rimeligt fortrøstningsfuld - troede vi skulle gå ind til endnu et vindue hvor der stod en 10 udskiftninger og ventede - og heldigvis så er der da taget godt hul på den byld. Da er nogle mangler endnu - men ikke noget der bør være helt umuligt at finde en løsning på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          har der været en "debat" om at falk ingen betydning har for vores hold? Jeg syntes netop hele tiden snakket fatisk har gået på hvor vigtig han er for vores hold - og hvor utroligt afhængige vi er af ham.
          Nå men anyways - helt enig der skal findes en erstatning for ham....på en eller anden måde. Og så mangler vi lidt mere oppe i angrebet.
          Men må sige jeg er rimeligt fortrøstningsfuld - troede vi skulle gå ind til endnu et vindue hvor der stod en 10 udskiftninger og ventede - og heldigvis så er der da taget godt hul på den byld. Da er nogle mangler endnu - men ikke noget der bør være helt umuligt at finde en løsning på.
          Jo, men det har taget en lille drejning siden efter Falk skrev med de unævnelige.

          Comment


            Mit håb for start 11 med dem vi har

            Sten Grytebust
            OL KEP JT JBL
            MD MEM IU YD
            AK RF

            Dette er vel næste år med endnu mere kontinuitet et top 4-7 hold..
            Men det er klart at lidt offensiv tilgang skal til for at vi bliver det "sikre" top 6 hold.
            Der skal være en større konkurrence om pladserne og stort set ALLE spillere skal føle at de skal yde 101% til hver træning og kamp for at holde deres plads. Ellers står der en kompetent afløser klar.. Den konkurrence burde vi kunne få med en kantspiller, offensiv midtbanespiller og en angriber..

            Kom nu JH.... Kun 3 spillere mere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mit håb for start 11 med dem vi har

              Sten Grytebust
              OL KEP JT JBL
              MD MEM IU YD
              AK RF

              Dette er vel næste år med endnu mere kontinuitet et top 4-7 hold..
              Men det er klart at lidt offensiv tilgang skal til for at vi bliver det "sikre" top 6 hold.
              Der skal være en større konkurrence om pladserne og stort set ALLE spillere skal føle at de skal yde 101% til hver træning og kamp for at holde deres plads. Ellers står der en kompetent afløser klar.. Den konkurrence burde vi kunne få med en kantspiller, offensiv midtbanespiller og en angriber..

              Kom nu JH.... Kun 3 spillere mere
              Og meget gerne til startopstillingen ... De 11 ser stærke ud hvis de kan blive en enhed (med YD som ubekendt) ... Og så er der også Joan og Joao som er hentet til for nyligt og vel også er tiltænkt en rolle ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Jeg tror at JH håber at RH ikke får et bedre tilbud end polsk fodbold, og Izunna så kan 'overtale' ham til at skifte heden ud med O'ense Å.

                Det kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at se.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Og meget gerne til startopstillingen ... De 11 ser stærke ud hvis de kan blive en enhed (med YD som ubekendt) ... Og så er der også Joan og Joao som er hentet til for nyligt og vel også er tiltænkt en rolle ..
                  De behøver ikke være tiltænkt en sikker start rolle, men for at lægge pres på truppen, så der er kamp om pladserne.

                  Det vil da være fedt hvis OB endelig har et hold hvor der er kamp om pladserne, samtlige pladser.
                  Og hvor dem der kæmper om det har superliga niveau.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    De behøver ikke være tiltænkt en sikker start rolle, men for at lægge pres på truppen, så der er kamp om pladserne.

                    Det vil da være fedt hvis OB endelig har et hold hvor der er kamp om pladserne, samtlige pladser.
                    Og hvor dem der kæmper om det har superliga niveau.
                    Den bedste måde at høre holdet bedre er vel at forstærke start11?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Den bedste måde at høre holdet bedre er vel at forstærke start11?
                      Ja, men at du henter folk ind der bliver slået når sæsonen starter er vel ikke ens betydende med at start 11'eren ikke er blevet bedre?

                      Men holdet er vel også bedre ved at ham du skifter ind er tæt på samme niveau som ham han skiftet med i stedet for at der er et par niveauer ned?

                      Comment


                        Der ledes efter en afløser for Falk, men ikke nødvendigvis 1:1
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...attraktiv-klub

                        Så er Yao / Jóan nok ikke umiddelbart set som direkte afløsere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Der ledes efter en afløser for Falk, men ikke nødvendigvis 1:1
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...attraktiv-klub

                          Så er Yao / Jóan nok ikke umiddelbart set som direkte afløsere.
                          det er enormt spændende at læse hvad der sker, og læser jeg helt forkert når jeg opfatter det som at de har vurderet hvad Falk som minimum var værd og lavet et kontrakt tilbud ud fra det, og så justeret det til hvad de vurdere hvad han max. er værd i den periode (længde) de har snakket om. Spændende bliver det dog hvad der kommer ind som erstatning for ham
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Der ledes efter en afløser for Falk, men ikke nødvendigvis 1:1
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...attraktiv-klub

                            Så er Yao / Jóan nok ikke umiddelbart set som direkte afløsere.
                            Det er rart at læse, at JHs retorik har ændret noget karakter: Vi er en attraktiv klub, vi spiller attraktiv fodbold. Spillere kan lide vores spillestil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Der ledes efter en afløser for Falk, men ikke nødvendigvis 1:1
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...attraktiv-klub

                              Så er Yao / Jóan nok ikke umiddelbart set som direkte afløsere.
                              7. største budget?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Uddybende interview med JH
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ter-haarde-aar

                                Comment

                                Working...
                                X