Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Synes da, at det virker som en fornuftig håndtering af tingene. Hvad skulle de ellers have gjort nu?
    Enig, jeg tænker også, at både Jesper og Kent svarer meget fornuftigt her. Formentlig er Izunna til salg for en rimelig pris, men hvis der ingen bud kommer, skal parterne jo fortsætte samarbejdet.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det her bliver mere og mere latterligt...

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nge-han-er-her
      "Vi er enige om, hvordan vi dealer med det"

      Spar os for det der FC Midtjyske-engelsk-lyd-smart-købmandssprog, Jesper Hansen. Du er ikke en skid smart. Og skaf så de tre A-spillere, som holdet har brug for.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det her bliver mere og mere latterligt...

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nge-han-er-her


        "Om man er fodboldspiller i OB eller et andet sted – eller om man skal et andet sted hen"
        "Så længe vi har en kontrakt med Izunna"
        "så længe han er OB-spiller"
        "Så længe han er OB-spiller"
        "Så længe han er OB-spiller"

        5 formuleringer i et kort interview. Det giver håb at Izunna bliver fortid i klubben...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Her er Izunnas ord... Som er en omgang hø... Altså det her startede allerede i sommers, hvor han ikke manglede spilletid. Og problemet med hans Instagram status, er tilsyneladende at medierne bare skriver hvad de vil.
          Og så slutter han af på samme måde som alle de andre udtalelser, "lige nu er jeg OB spiller, men nu må vi se"...
          Så der er ikke låg på noget fra hans side, som jeg ser det.
          Tværtimod, det lyder ikke helt som om de er enige om hvordan de dealer med det, som JH ellers udtrykte det...

          Få ham skippet!

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nter-fremtiden
          Last edited by Kaspernon; 10-01-2017, 16:32.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Ja, præcis som alle andre spillere :D.
            Det er altså sjovt, at bevidne den her lyst til at stemple andre som værende anderledes.
            Det er snarere din berøringsangst der er ved at være sjov at bevidne...
            Andre mennesker er som regel anderledes end en selv, og andre kulturer som regel anderledes end den vi kender... Om Tåhyler lige har ret i det han siger, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over... hvilket du jo heller ikke kan...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Ja, præcis som alle andre spillere :D.
              Det er altså sjovt, at bevidne den her lyst til at stemple andre som værende anderledes.
              Jeg tror ikke det er hans mening at stemple nogen. Men fakta kan man ikke benægte. Selvfølgelig er der forskel på folk fra Skandinavien og en anden verdensdel.

              Comment


                Jøsses, hvordan i alverden kan du tro at JH skaffer 3 super spillere. Med hans hitrate, så skal han jo signe med 66 spillere, for at ramme 3 gode. Mette Fugl ville have bedre muligheder end JH for at løse opgaven

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det her bliver mere og mere latterligt...

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nge-han-er-her
                  Tomme ord fra tomme hoveder. Hvornår ser vi resultater? I får ikke noget frem i spillere, der mentalt allerede er væk fra OB. Væk med dem og gør så jeres fucking arbejde med at gøre OB bedre!

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Jeg tror ikke det er hans mening at stemple nogen. Men fakta kan man ikke benægte. Selvfølgelig er der forskel på folk fra Skandinavien og en anden verdensdel.
                    Det er okay at TRO på noget, jeg er bare mere til at have belæg for at skrive det man gør.
                    Så vi er helt enige, kom endelig med noget faktuelt!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det er okay at TRO på noget, jeg er bare mere til at have belæg for at skrive det man gør.
                      Så vi er helt enige, kom endelig med noget faktuelt!
                      Ved mindre du sidder inde med facitlisten, så er du nok nød til bare at acceptere at der er andre der har en anden tro, end den tro du har...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        I min optik kan de vælte alle de velmenende udtalelser ud til pressen, de har lyst til. Både JH, Kent og Izunna.
                        Men projekt Izunna/OB er stendødt. Det bliver aldrig godt.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Ja, præcis som alle andre spillere :D.
                          Det er altså sjovt, at bevidne den her lyst til at stemple andre som værende anderledes.
                          Jeg synes det er sjovere, at der er nogle, der kan finde på at fastholde, at alle alle steder fra er ens. Det er sådan et når politisk korrekthed krydser uvidenhed.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ved mindre du sidder inde med facitlisten, så er du nok nød til bare at acceptere at der er andre der har en anden tro, end den tro du har...
                            Jeg sidder netop IKKE med nogen facitliste, derfor påstår jeg heller ikke noget som jeg ikke har belæg for :D.
                            Helt specifikt angiver jeg ikke noget som fakta, når der intet belæg er for at påstå at det skulle forholde sig sådan.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg synes det er sjovere, at der er nogle, der kan finde på at fastholde, at alle alle steder fra er ens. Det er sådan et når politisk korrekthed krydser uvidenhed.
                              Hvor skriver jeg det :D?
                              Der kan snart bygges en hel mark af stråmænd og fantasifulde postulater.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Hehe, jeg vidst en af de sidste der stadig tror på at Izunna kan blive god for os.

                                Izunna og Makrini spiller samme plads - Makrini var der så at sige først og var spillet ind på holdet da Izunna (ude af form) ankom.
                                Det gjorde at Izunna efterfølgende er blevet brugt som 8'er (hvilket ikke er hans plads og derfor er det nok ret naturligt at han ikke slår til).
                                Efterfølgende er Izunna blevet brugt som indskifter og har fået kampe når der har været skader - dvs et ikke sammenhængende program.
                                Mange spillere har brug for tryghed og kontinuitet før begynder at blomstre, hvis Makrini alligevel daffer til sommer så tror jeg stadig der allerede kan være en fuldgod erstatning i Izunna, men før at Izunna kan spille på den 6'er position hvor han tidligere var en af ligaens bedste oprydere, så skal Makrini væk.
                                Til sommer når Makrini smutter - så får vi på forholdsvist kort tid den lille terrier som Izunna var, tilbage :)

                                Comment

                                Working...
                                X