Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kæmpe stort tillykke til Høegh . Han har om nogen fortjent det , kom stærkt tilbage efter en spillemæssig nedtur . Vi mister så vores klart bedste forsvarer og den eneste forsvarer som ikke er direkte uvenner med bolden , han bliver svær at erstatte . Håber på stor succes for Daniel og på gensyn i den stribede engang når han har fået en på opleveren .

    6 mill .. Hmm måske en fair pris , ved sgu ikke helt .. Hvis man sammenligner med at FCM fik 6 mill for deres reservemålmand som jeg syntes er middelmådig , så kan prisen på Daniel godt syntes lav ..
    Priserne er åbentbart autumatisk højere når man sælger som mesterskabsklub og ikke som bundklub

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Priserne er åbentbart autumatisk højere når man sælger som mesterskabsklub og ikke som bundklub
      Jeg tror mere det handler om, at lige så snart du sælger til Premier League, så får priserne lige et nøk opad. Til det dobbelte...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg tror mere det handler om, at lige så snart du sælger til Premier League, så får priserne lige et nøk opad. Til det dobbelte...
        Så lad os håbe at Falk ryger til PL
        Så burde den vel hedde 20-25 millioner

        Nåh. A guy can dream right?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Kæmpe stort tillykke til Høegh . Han har om nogen fortjent det , kom stærkt tilbage efter en spillemæssig nedtur . Vi mister så vores klart bedste forsvarer og den eneste forsvarer som ikke er direkte uvenner med bolden , han bliver svær at erstatte . Håber på stor succes for Daniel og på gensyn i den stribede engang når han har fået en på opleveren .

          6 mill .. Hmm måske en fair pris , ved sgu ikke helt .. Hvis man sammenligner med at FCM fik 6 mill for deres reservemålmand som jeg syntes er middelmådig , så kan prisen på Daniel godt syntes lav ..
          Puuuha, med Spelmann og Daniel Høegh mister vi 2 meget vigtige spillere i hver sin kæde. Det er dog samtidig positivt at vi trods alt formår at sende spillere videre på udlandseventyr og samtidig tjene nogle fornuftige penge på dem. Vi begynder dog at nærme os en smertegrænse for hvor mange stamspillere vi kan tåle at vinke farvel til.
          Pengene fra disse salg bør dog kunne give Kent mulighed for at håndplukke nogle typer lige efter hans hoved.
          følgende spillere kunne være muligheder nu, uden at vi behøver sprænge banken:

          Rønnow
          AK. Jacobsen
          Matti Lund Nielsen
          Bjarnason
          Festersen
          Bruninho

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            "I Basel er Daniel Høegh udset som afløser for Fabian Schär" - ja, ok; prøv lige at komme ned på jorden. Schär er en giga-talentfuld ung spiller med CL-erfaring, der rygtes til top- Bundesliga-klubber og endda PL: Han bliver nok handlet i 60 mio+ klassen denne sommer. Høegh skal næppe afløse ham direkte; Basel har råd til 4 gode midterforsvarere, og så er der konkurrence. Han kommer til at slås for det.
            Kunne se at de lige har hentet Walther Samuel i Inter også... Godt nok en ældre herre efterhånden, men sikkert stadig god for en hård konkurrence...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så lad os håbe at Falk ryger til PL
              Så burde den vel hedde 20-25 millioner

              Nåh. A guy can dream right?
              En drøm kan hurtigt blive et mareridt....
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Et kæmpe tillykke til Daniel også herfra. Det er ærgerligt at skulle slippe ham nu, hvor han klart er vokset gennem denne sæson, men det er jo nok også netop det, som Basel har noteret på blokken. God vind videre, Daniel; alt det bedste til dig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Priserne er åbentbart autumatisk højere når man sælger som mesterskabsklub og ikke som bundklub
                  Haugaard kan bestemt blive en stor keeper, han er høj og ret hurtig ... så mangler han bare at blive mere sikker/stabil.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Hvis dette er sommeren, hvor jeg mister både min kæreste, Høegh, Spelmann, og Falk, så....

                    ...Drikker jeg nogle øl! Bliver ved med at følge OB! Et eller andet!
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Hvis dette er sommeren, hvor jeg mister både min kæreste, Høegh, Spelmann, og Falk, så....

                      ...Drikker jeg nogle øl! Bliver ved med at følge OB! Et eller andet!
                      Der skal nok dukke en ny GF op og også nogle lækre nye spillere du kan få mancrush på. Så det skal nok gå altzuzamment. SKÅL!

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Der skal nok dukke en ny GF op og også nogle lækre nye spillere du kan få mancrush på. Så det skal nok gå altzuzamment. SKÅL!

                        MvT
                        L'shana haba'ah b'yerushalayim, my friend!
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          L'shana haba'ah b'yerushalayim, my friend!
                          Ordlydsmæssigt kunne det nemt være sagt af mig i en brandert, hvor jeg forsøger at sige "Skal du med hjem, truntepus".

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Ordlydsmæssigt kunne det nemt være sagt af mig i en brandert, hvor jeg forsøger at sige "Skal du med hjem, truntepus".

                            MvT
                            Det er et gammelt jødisk ordsprog (en del af den jødiske påskebøn, faktisk), der betyder "Næste år i Jerusalem". Underforstået: "Næste år opnår vi det vi har kæmpet for, siden vi blev kastet ud fra vores lovede land, og vender tilbage til vores retmæssige ejendom, hvor vi ses."
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det er et gammelt jødisk ordsprog (en del af den jødiske påskebøn, faktisk), der betyder "Næste år i Jerusalem". Underforstået: "Næste år opnår vi det vi har kæmpet for, siden vi blev kastet ud fra vores lovede land, og vender tilbage til vores retmæssige ejendom, hvor vi ses."
                              Er med på hvad det betyder. Men forestil dig en kampberuset blegfed dansker (such as myself). Har tit forsøgt at sige noget klogt, men det kom til at lyde som Lshanah habaah

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Er med på hvad det betyder. Men forestil dig en kampberuset blegfed dansker (such as myself). Har tit forsøgt at sige noget klogt, men det kom til at lyde som Lshanah habaah

                                MvT
                                Jeg tror ikke "næste år i jerusalem" er nogen særlig god scorereplik
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X