Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Kan godt være jeg er emsig, men jeg har skrevet til dem og brokket mig
    Ved du hvad. Jeg skrev en mail til Jesper Hansen forleden. Vi er vel alle lidt "miljø skadet" herinde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ved du hvad. Jeg skrev en mail til Jesper Hansen forleden. Vi er vel alle lidt "miljø skadet" herinde

      Comment


        Har lige været inde og læse lidt FC Basels fanforum. Han bliver kritiseret ret hårdt af mange derinde - på trods af 8 kampe 8 sejre i den hjemlige liga. Han har åbenbart været involveret uheldigt i flere af mål imod og flere mener ikke at han er en fuldgod erstatning. 1) Han er ikke landsholdsspiller 2) Han er ikke et talent mere.

        http://www.fcbforum.ch/forum/showthr...-Mathias-Hoegh

        Der er pres på i det udenlandske

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Har lige været inde og læse lidt FC Basels fanforum. Han bliver kritiseret ret hårdt af mange derinde - på trods af 8 kampe 8 sejre i den hjemlige liga. Han har åbenbart været involveret uheldigt i flere af mål imod og flere mener ikke at han er en fuldgod erstatning. 1) Han er ikke landsholdsspiller 2) Han er ikke et talent mere.

          http://www.fcbforum.ch/forum/showthr...-Mathias-Hoegh

          Der er pres på i det udenlandske
          Selvom mit tysk er rustent, er det da mit indtryk, at han også bliver rost, og kritikken af ham bliver kaldt følelsesladet og usaglig af andre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Selvom mit tysk er rustent, er det da mit indtryk, at han også bliver rost, og kritikken af ham bliver kaldt følelsesladet og usaglig af andre.
            Enig - der er to-tre der forsvarer ham med saglige argumenter - resten er kritiske over for om han kan stå distancen i forhold til Schär. Det er åbenbart især i de internationale kampe, at han har set værst ud i deres optik. Schwyzerdütsch er altså for crazy :o)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Enig - der er to-tre der forsvarer ham med saglige argumenter - resten er kritiske over for om han kan stå distancen i forhold til Schär. Det er åbenbart især i de internationale kampe, at han har set værst ud i deres optik. Schwyzerdütsch er altså for crazy :o)
              Korriger mig, hvis jeg tager fejl. Men den gut der smider billeder op, er det ikke for at forsvare Høegh? har indtryk af, at de saglige debattører tager ham i forsvar, og meget af kritikken handler om "navnet", "status" mv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Korriger mig, hvis jeg tager fejl. Men den gut der smider billeder op, er det ikke for at forsvare Høegh? har indtryk af, at de saglige debattører tager ham i forsvar, og meget af kritikken handler om "navnet", "status" mv.
                Ham med billederne er saglig støtte til DH og støttes af to andre. Andre kritiserer ham for manglende placeringsevne og for mange dårlige afleveringer og ja, så for ikke at have det CV en Basel spiller bør have.

                Comment


                  Schär er jo også en klart bedre spiller end Høegh, det lyder lidt mærkeligt hvis de bedømmer ham udfra præmissen om at han skal erstatte ham. De kampe jeg har set med Basel, har Høegh og Suchy været de klart bedste forsvarspillere. Den gamle Walter Samuel er han i hvert fald på niveau med. De er nok efter ham fordi han kostede et mål i mod Macabi, men at det skulle være hans skyld de ikke gik videre er helt skudt forbi, de brændte simpelthen så mange chancer i den første kamp. Og det med et ordentlig CV er det helt skudt, så stor en klub er Basel altså heller ikke. Der hvor jeg godt kan følge dem, er ved den manglende placeringsevne, der mangler han lidt.
                  Så forstår generelt ikke helt kritikken af ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Selvom mit tysk er rustent, er det da mit indtryk, at han også bliver rost, og kritikken af ham bliver kaldt følelsesladet og usaglig af andre.
                    Dit indtryk er helt rigtigt og det er også for mig svært at læse, da de skrver til dels i swiss-tysk....
                    Det går om to mulige fejl Daniel lavede i CL-kvalifikationen men nok mere om en tvist om Schär. Synes at han bliver set helt positiv fra fansene i Basel.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Dit indtryk er helt rigtigt og det er også for mig svært at læse, da de skrver til dels i swiss-tysk....
                      Det går om to mulige fejl Daniel lavede i CL-kvalifikationen men nok mere om en tvist om Schär. Synes at han bliver set helt positiv fra fansene i Basel.
                      10 brugere er kritiske i den pågældende tråd. 6 er mere positive.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Schär er jo også en klart bedre spiller end Høegh, det lyder lidt mærkeligt hvis de bedømmer ham udfra præmissen om at han skal erstatte ham. .
                        Jeg ved ikke, hvor mærkeligt det er. Det samme sker vel også herinde og sikkert på fan fora generelt. Da var da mange herinde, der var sure over, at Kasper Larsen skulle erstatte DH, fordi KL ikke blev vurderet til at have DHs niveau.

                        Men hvis de er utilfredse, skal de da være velkomne til at sende ham tilbage

                        Comment


                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...ire-seks-uger/

                          ØV!
                          Nu går fremad

                          Comment


                            DH hylder Walter Samuel

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...walter-samuel/

                            Comment


                              DH skal opereres

                              http://www.fyens.dk/sport/Daniel-Hoe...rtikel/2894438

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det var synd. Men lader til han hurtigt bliver klar igen. Pøj pøj til Høegh.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X