Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: Helsingør - Odense BK.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• elias.odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er vel ikke umuligt at vi kommer til at se ham i truppen mm der bliver købt lidt ind
    Nej, alt kan ske. Men det vi har indtil videre er, at han er på U19, træner med ligatruppen en gang imellem, men skulle være klar til at rykke op til sommer. Men muligvis om det ikke kan ske før. Det må tiden og transfervinduet vise.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Glæder mig sgu til at se Yao til sommer. Håber det er et guldæg vi har fundet i ham!
    Er vel ikke umuligt at vi kommer til at se ham i truppen mm der bliver købt lidt ind

Leave a comment:

• elias.odense
    replied
    Glæder mig sgu til at se Yao til sommer. Håber det er et guldæg vi har fundet i ham!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    God start

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Odense_Boldklub@Odense_Boldklub 13s
    75. 1-1 frisparksmål af Helsingør.
    0 retweets0 likes

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 17 sekfor 17 sekunder siden 70. Yao knalder den ind til 1-0. http://fb.me/7xiDasjXk
    0 retweets 0 likes

Yao

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    2. halvleg:

Radza, Lucas, Lasse, Magnus, Ari - Yao, JJ, Momo, Marloth - AK, Raben.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 2 minfor 2 minutter siden 0-0 ved pausen. Helsingør bedst i begyndelsen men vi har haft overtaget i den sidste halvdel. http://fb.me/4FyVb0rmj

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Mads Aasgaard har brændt stor chance for OB.#sportfyn

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Lange Frederik Tingager omhyggelig og sikker i fremstillet. Kurucay har tabt hovedet en enkelt gang.#sportfyn

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Helsingør-OB stadig 0-0 efter 24 min.. Fynboer harmløse. Nok 11 nye på banen efter pausen.#sportfyn

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Start 11

Maksym Koval - Oliver Lund, Hasan Kurucay, Frederik Tingager, Jacob Barrett - Rasmus Falk, Mohamed El Makrini, Azer Busuladzic, Anders Thomsen - Mads Aasgaard, Rasmus Festersen.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    OB plejer ofres selv at live opdatere på deres Twitter også til trænings kampe

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Livescore har den også på programmet: http://www.livescore.com/soccer/intl...-ob/1-2153563/

Men mon ikke OB kommer med lidt opdateringer på Twitter? Det plejer de.

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Super. Tak for tilbagemeldingen. Du må gerne lige holde os opdateret herinde, hvis du langer lidt lækkerier ud på twitter. Jeg holder også øje med Leif, om han skulle være til stede.

Leave a comment:

Working...
X