Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Jamen du må da virkelig undskylde, at jeg finder det en smule deprimerende at være fan af en klub som OB, som man desværre elsker, men som man også må lide så meget for.

    Jeg har ikke været glad siden 2007, da jeg stod i Parken og på Flakhaven for at fejre pokalsejren. 2007! Det er kraftknusme længe siden!
    Var du slet ikke glad i perioden 2008-2011? Det var jeg heldigvis. Måske vi skal mødes over en øl og kamp, så kan du få lidt af min glæde.. Deler gerne ud.

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Wow - hvorfor skal bitterheden over Falks skifte forgifte dit forhold til alle spillerne?
    Kom nu frisk og kom ind i kampen. Han er 19 år, lige kommet til landet (Europa?), så det tager sikkert lidt at komme ind i det hele; men jeg stoler på Kents evne til at vurdere - det kan blive godt; lad os se.

    Velkommen til, Yao!
    Han er kun 18 år. Viser han format på U19, så tegner det altså godt.. Jeg glæder mig i hvert fald til at følge ham.

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FYI.. N'Koum spiller 2.div i schweiz nu
    Ja, et bundhold fra 2. Division, eller hvad der svarer til vores 1. Division. :)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Hehe, ja det må siges at være de store følelsers tid Yao er landet i
      ... men med udsigt til u-19 bold her i foråret, så slipper han jo da under alle omstændigheder for at optræde sammen med hovedpersonerne...
      det virker faktisk fornuftigt at give ham 4-5 måneder på U19 hvor presset ude fra ikke er stort. Så han får tiden til at falde på plads i Danmark...
      Og overtager nok Anders Thomsens plads i truppen til den tid

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Tror AT var på vej 'væk' inden Yao kom til.
        Bestemt muligt. Men dette gør det jo tæt på officielt.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Var du slet ikke glad i perioden 2008-2011? Det var jeg heldigvis. Måske vi skal mødes over en øl og kamp, så kan du få lidt af min glæde.. Deler gerne ud.
          Der var gode momenter, men hvordan kan man blive glad for at blive nummer 2? Jeg vil hellere slutte som nummer 10 i ligaen og vinde pokalfinalen, end jeg vil blive nummer 2 og vinde ingenting.

          Hvis jeg var glad for at blive nummer to i mit private liv, ville jeg aldrig have drevet det så vidt, som jeg har gjort.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Der var gode momenter, men hvordan kan man blive glad for at blive nummer 2? Jeg vil hellere slutte som nummer 10 i ligaen og vinde pokalfinalen, end jeg vil blive nummer 2 og vinde ingenting.

            Hvis jeg var glad for at blive nummer to i mit private liv, ville jeg aldrig have drevet det så vidt, som jeg har gjort.
            Hjemme ved os er vi pænt glade for "nummer 2"

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Der var gode momenter, men hvordan kan man blive glad for at blive nummer 2? Jeg vil hellere slutte som nummer 10 i ligaen og vinde pokalfinalen, end jeg vil blive nummer 2 og vinde ingenting.

              Hvis jeg var glad for at blive nummer to i mit private liv, ville jeg aldrig have drevet det så vidt, som jeg har gjort.
              Jeg blev rimelig glad for vores 2. Pladser, men jeg giver dig ret, hellere vinde pokalen og blive nr. 10. fremfor en 2. Plads.

              Dog var jeg rigtig glad for vores 2. Plads i året, hvor vi fik lov til at spille CL. Det var at foretrække fremfor en pokaltitel og 10. Plads. :)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hjemme ved os er vi pænt glade for "nummer 2"
                Det er Rasmus Falk og hans ninjaagent også, har jeg hørt.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  #38
                  Velkommen, Yao. Håber på en god tid for dig i OB.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Meget interessant hvad han kan. Men det er i hvert fald klogt, at give ham en kort kontrakt, og lade ham starte på U19 - specielt når han kommer direkte fra Elfenbenskysten. Jeg har hørt om spillere, der går helt i stå, når de først får givtig fuldtidskontrakt efter en prøvetræning.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Meget interessant hvad han kan. Men det er i hvert fald klogt, at give ham en kort kontrakt, og lade ham starte på U19 - specielt når han kommer direkte fra Elfenbenskysten. Jeg har hørt om spillere, der går helt i stå, når de først får givtig fuldtidskontrakt efter en prøvetræning.
                      Mener at jeg læste af han kommer fra et ungdoms akademi i quatar...

                      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=2819394
                      Last edited by kyhn; 21-01-2016, 19:08.

                      Comment


                        #41
                        https://youtu.be/cgJRgQCd_Qw


                        http://ivoiresportpromo.com/?action=...e&id_page=1181
                        Hvis nogen kan fransk...
                        Last edited by kyhn; 21-01-2016, 19:14.

                        Comment


                          #42
                          Velkommen Yao - stort tillykke med kontrakten ! Jeg håber du giver os noget at glæde os over, og ønsker dig alt godt, på og uden for banen

                          Comment


                            #43
                            Det er det ringeste sammenklipning af highligts jeg nogensinde har set. Glad for at han har været til prøvetræning.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Det er det ringeste sammenklipning af highligts jeg nogensinde har set. Glad for at han har været til prøvetræning.
                              Han har vist fart i stængerne. Det er hvad jeg kan sige om ham baseret på det klip. Fra 0:21.

                              https://www.youtube.com/watch?v=cgJR...youtu.be;t=21s

                              Comment


                                #45
                                Velkommen til Yao - bliver spændende at se hvad han kan.

                                Comment

                                Working...
                                X