Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Har han ikke kun kontrakt et halvt år endnu, når han kommer retur i sommeren 18?
    1 år.

    https://www.transfermarkt.com/yao-di...spieler/418513

    Comment


      Nogen der ved hvordan han klarer den i Vendsyssel ?
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
        Nogen der ved hvordan han klarer den i Vendsyssel ?
        Han scorede i 1.kamp
        ellers har han været ude af truppen eller på bænken. Han har ikke fået mange minutter desværre..
        Vi må håbe det ændrer sig for ellers er det jo spild af tid for os og ham at komme der op

        Comment


          Yao scorer for 2. Kamp i træk i Vendsyssel..

          Lugter det af et gennembrud snart?

          Comment


            Se Yao’s mål her

            https://ekstrabladet.dk/sport/tv3spo...cle6913306.ece

            Comment


              Så lige nedtakten, hvor han blev rost for sin udvikling på Vendsyssel-holdet. Han er begyndt at løbe rigtigt for sine medspillere og det gør ham hele tiden farlig med hans fart. Sådan udtrykte Jesper Thygesen det. Jeg så ikke kampen, men det er da positivt at han igen starter inde, dog han har været i kulden længe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Så lige nedtakten, hvor han blev rost for sin udvikling på Vendsyssel-holdet. Han er begyndt at løbe rigtigt for sine medspillere og det gør ham hele tiden farlig med hans fart. Sådan udtrykte Jesper Thygesen det. Jeg så ikke kampen, men det er da positivt at han igen starter inde, dog han har været i kulden længe.
                Vi må håbe at han fortsætter udviklingen og vender tilbage som en angriber vi kan bruge.. Eller at han er blevet penge værd og vi kan sælge ham

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Yao scorer for 2. Kamp i træk i Vendsyssel..

                  Lugter det af et gennembrud snart?
                  Det er altid svært at sige. Nogle 1.divisions-spillere banker kasser ind på samlebånd, men kan ikke slå igennem på Superliga-niveau, mens andre ikke scorer så mange mål, men har nogle spidskompetencer, som gør dem mere tilpassede til Superligaen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Det er altid svært at sige. Nogle 1.divisions-spillere banker kasser ind på samlebånd, men kan ikke slå igennem på Superliga-niveau, mens andre ikke scorer så mange mål, men har nogle spidskompetencer, som gør dem mere tilpassede til Superligaen.
                    Vi har stadig kontrakt med ham 1 år når han vender tilbage. Så får vi at se. Men frygter lidt at han ikke passer så godt ind i Kents system

                    Comment


                      Er der nogle der ved om Yao får spilletid for Vendsyssel?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Er der nogle der ved om Yao får spilletid for Vendsyssel?
                        Det blev ikke til så meget i efteråret, hvor han startede inde i et par kampe og havde nogle indhop. Her fra forårets start, har han startet inde i de to første kampe, og var så slet ikke med i kamptruppen i går, hvorfor ved jeg ikke. Så det ser bedre ud for ham, og han har gjort det fint når han har spillet, men han er også i hård konkurrence, og de har reelt 6 mand som alle har niveau til at spille en af angriberpladserne, så jeg kunne godt frygte, at han måske ikke ender med at få så meget spilletid, pga. at han er på en lejeaftale.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Er der nogle der ved om Yao får spilletid for Vendsyssel?
                          Han spillede ikke igår

                          Comment


                            Han var skadet. De havde kun 3 markspillere samt 1 målmand på bænken.
                            Men ellers har han fået okay med spilletid

                            Comment


                              Har ikke set det skrevet nogen steder, men jeg så en af de sidste kampe i efteråret med vendsyssel, og der nævnte kommentatoren at han havde snakket med Gyllerik om at de havde arbejdet meget med hans taktiske forståelse. Gyllerik er vidst meget begejstret for hans type, og jeg tror derfor at han får fin tillid deroppe. Det tog lidt tid inden at han var spillet rigtigt ind, men da jeg så ham var han konstant farlig. Hans hurtighed er ret iøjnefaldende og så sparker han som en hest. Da jeg så ham synes jeg stadig at han manglede lidt forståelse for at man ikke kun skal arbejde når man selv har bolden, men ville bestemt ikke afskrive ham i OB, for han har den hurtighed som de øvrige i truppen mangler

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...marc-dal-hende

                                Nyt fra Yao der bliver den nye Marc Dal Hende

                                Comment

                                Working...
                                X