Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Velkommen til Yao. Det bliver spændende.

    Jeg håber (naturligvis) på succes og så en ordentlig forlængelse efterfølgende. Jeg synes meldingerne har lydt positive på ham, så tommelfinger op herfra.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      JAAAAAAAAAAAA

      En ny Cedric N’Koum! Hold da op, hvor vi glæder os til at se ham spille for OB!!!!!

      Sagde ingen ... Nogensinde ...

      Hold kæft, hvor er det bare skuffende at se sådan nogle handler. Nej, jeg kender ham ikke specielt godt, men enhver kan sgu da se, at OB hverken har penge eller gode nok scoutingevner til at hente noget interessant fra Elfenbenskysten.

      Mon ikke det er gode gamle Nicola Franco, som har sikret os denne afrikanske diamant? Om et par år skal vi sikkert betale ham en million for at slippe af med ham igen.

      Føj, det er ringe, og føj, jeg er skuffet. Oven på tabet af Falk burde Jesper Hansen have en stor transfer klar, som kunne omgøre følelsen af, at OB snart er en divisionsklub, der kun henter divisionsspillere og kun træner mod divisionsklubber.
      FYI.. N'Koum spiller 2.div i schweiz nu

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lad os nu lige få overstået de sidste 11 dage af vinduet inden vi går helt amok.. Flere gode nyheder er jo på vej
        Ja han kunne godt lige tænke på hvilke dage os fans går igennem i øjeblikket og lempe smerten lidt med en Izunna eller lignende 😁

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Ja han kunne godt lige tænke på hvilke dage os fans går igennem i øjeblikket og lempe smerten lidt med en Izunna eller lignende 
          Ja det ville satme være dejligt

          Comment


            #20
            Jamen så skal det nok gå.....Ironi kan være anvendt.

            Anyways han står milevidt foran nr. 9 i foråret, men det gør hele truppen. Jeg ønsker ikke nr. 9 skadet, men alvorligt så skal han ikke træne med resten af truppen og ej heller med bold. Han skal afleveres i dårligst tænkelige forfatning til sommer.

            Comment


              #21
              Man kan vel groft sagt sige at han får 1½ års prøveperiode, dels som ungdomsspiler og dels i førsteholdstruppen... Det er der ikke meget eksotisk over, det kan man da godt mene ja, men det må vel være noget med at vi mangler fremtidige unge spillere til konkurrencen på den position...

              Som jyde må jeg da også være lidt kold og sige, om det er en fra egne rækker, en fra Middelfart, eller en fra Afrika, det er jeg egentlig hamrende ligeglad med fordi det skulle ske en enkelt gang eller to, at vi henter udenlands til u-hold/fremtiden...

              OB var ikke herre over Falk nyheden, den kom desværre bare dagen før Yao blev signed, synes det er synd at mixe det sammen...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                Jamen så skal det nok gå.....Ironi kan være anvendt.

                Anyways han står milevidt foran nr. 9 i foråret, men det gør hele truppen. Jeg ønsker ikke nr. 9 skadet, men alvorligt så skal han ikke træne med resten af truppen og ej heller med bold. Han skal afleveres i dårligst tænkelige forfatning til sommer.
                jeg tror bare ikke at "pæne" OB lader sådan noget ske..

                Comment


                  #23
                  Og velkommen til Yao...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Man kan vel groft sagt sige at han får 1½ års prøveperiode, dels som ungdomsspiler og dels i førsteholdstruppen... Det er der ikke meget eksotisk over, det kan man da godt mene ja, men det må vel være noget med at vi mangler fremtidige unge spillere til konkurrencen på den position...

                    Som jyde må jeg da også være lidt kold og sige, om det er en fra egne rækker, en fra Middelfart, eller en fra Afrika, det er jeg egentlig hamrende ligeglad med fordi det skulle ske en enkelt gang eller to, at vi henter udenlands til u-hold/fremtiden...

                    OB var ikke herre over Falk nyheden, den kom desværre bare dagen før Yao blev signed, synes det er synd at mixe det sammen...
                    Men måske samme dag som Emil officielt forlader OB

                    Comment


                      #25
                      Nok heller ikke nogen god nyhed for Anders Thomsen

                      Comment


                        #26
                        Glimrende at få suppleret ungdomsholdene med lidt blod udefra. 18 år og en spiller man har fået testet godt i gennem, så det lover det ganske udmærket.

                        Comment


                          #27
                          Bold.dk

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...idtbanetalent/

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Men måske samme dag som Emil officielt forlader OB
                            Hehe, ja det må siges at være de store følelsers tid Yao er landet i
                            ... men med udsigt til u-19 bold her i foråret, så slipper han jo da under alle omstændigheder for at optræde sammen med hovedpersonerne...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Man kan vel groft sagt sige at han får 1½ års prøveperiode, dels som ungdomsspiler og dels i førsteholdstruppen... Det er der ikke meget eksotisk over, det kan man da godt mene ja, men det må vel være noget med at vi mangler fremtidige unge spillere til konkurrencen på den position...

                              Som jyde må jeg da også være lidt kold og sige, om det er en fra egne rækker, en fra Middelfart, eller en fra Afrika, det er jeg egentlig hamrende ligeglad med fordi det skulle ske en enkelt gang eller to, at vi henter udenlands til u-hold/fremtiden...

                              OB var ikke herre over Falk nyheden, den kom desværre bare dagen før Yao blev signed, synes det er synd at mixe det sammen...
                              Enig OB er uforskyldt i FALSKs FCK skifte.

                              Men hvis knægten (YAO) kun får 1,5 år og det første halve år skal sidde på bænken fordi træner og ledelse synes at forræderen skal have en "pæn" afslutning - så kaster jeg fysisk op - seriøst.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nok heller ikke nogen god nyhed for Anders Thomsen
                                Tror AT var på vej 'væk' inden Yao kom til.

                                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                                Enig OB er uforskyldt i FALSKs FCK skifte.

                                Men hvis knægten (YAO) kun får 1,5 år og det første halve år skal sidde på bænken fordi træner og ledelse synes at forræderen skal have en "pæn" afslutning - så kaster jeg fysisk op - seriøst.
                                Du skal nok lige læse artiklen igen.

                                Jeg tvivler på at hverken EL eller RF skal spille på u-19 holdet, det vil være mærkeligt.
                                Og eftersom Yao skal spille dernedde så tror jeg ikke de er skyld hvis han sidder på bænken.


                                Til sidst, velkommen til klubben Yao. Håber du får en god tid i klubben, og kan dit talent forsat udvikle sig er 1,5 år nok kun starten på et langt bekendt skab.

                                Comment

                                Working...
                                X