Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kryger til Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    det lugter af mere i retning af 100k, skræmmende..
    Mjaeh. Han var en fin backupspiller at have i truppen, og lavede da også et vigtigt mål eller to. Men som indkøb til HB var det tåbeligt.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Mjaeh. Han var en fin backupspiller at have i truppen, og lavede da også et vigtigt mål eller to. Men som indkøb til HB var det tåbeligt.
      Helt enig, jeg var glad for ham som bredde spiller - men ikke til lønnen for en start 11'er :b

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
        Jeg kommer faktisk til at savne Kryger - Jeg elsker spillere der er enormt alsidige, arbejder hårdt uden for banen når de ikke spiller og samtidig accepterer at der er bedre folk der kan stå foran i køen.

        Breddespillere som ikke brokker sig og bare er glad for at spille uanset hvor de bliver sat til det - der oven i købet ikke er specielt dyre. Ja tak!
        Enig. Held og lykke til LK og tak for en altid god arbejdsindsats i OB
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          God vind til Kryger og tak for indsatsen .


          2 fejlkøb sendt væk , det er sgu dejligt . Når man skider i egen rede er det godt man kan rydde op efter sig , pluspoint til JH for det .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvad er ikke i nærheden af at være rigtigt?
            At Kryger fik op i mod 100K. om måneden i OB. Er der ingen som bruger trådvisning mere? :)

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              At Kryger fik op i mod 100K. om måneden i OB. Er der ingen som bruger trådvisning mere? :)
              Jeg gør ikke åbenbart :). Jeg gætter også på ca 70-75k/måned

              Comment


                #52
                Tak for en godkendt indsats, og ikke mindst den professionelle indstilling fra "Der Krieger". Held og lykke fremover.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #53
                  God vind til Kruger, ham har jeg stor respekt for.
                  OB henter ham forvirret ind til en højre backplads, som han aldrig har spillet, og som han var fejlcastet til. I stedet går han ind og spiller loyalt, hvor skiftende trænere vil bruge ham. Han kunne have god grund til at brokke sig over OBs uklare slingrekurs med ham, men han har været loyal og bidraget med det, han kan., Tak for det.

                  Comment


                    #54
                    Held og lykke til Kryger fremover.

                    Et meget underligt indkøb i sin tid, men det var jo ikke hans skyld - og fin indstilling han kom med.

                    Comment


                      #55
                      Held og lykke til Kryger! Altid dedikeret, og et utroligt rart menneske. Ønsker ham kun det bedste, og takker ham for tiden i klubben.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Tak for en godkendt indsats, og ikke mindst den professionelle indstilling fra "Der Krieger". Held og lykke fremover.
                        Lige præcis. Han fik ofte en barsk kritik, men mit indtryk er egentlig, at han gjorde det ganske hæderligt, og i hvert fald ikke ringere end så mange andre. Og han scorede da også et mål i ny og næ.

                        Comment


                          #57
                          Der har fra dag 1 været en bred enighed herinde om at han ikke længere har suppeklasse. Det blev bekræftet, men hans ydmyge tilgang og hårde arbejde kan man ikke tage fra ham. Han gjorde hvad han kunne og accepterede at hans rolle. Jeg ønsker ham det bedste i Horsens og håber for qua jeg også har familie fra de egne, at han får endnu en sæson i superligaen her efter sommerferien.

                          Comment


                            #58
                            Man har en fornemmelse af, at Kryger fik det absolut maksimale ud af sit talent. Han står for mig som et godt eksempel på, at man kan hvad man brænder for, hvis man træner og arbejder seriøst og dedikeret med det.

                            Og så er han et meget behageligt og ydmygt menneske, tilmed. Held og lykke Lasse.

                            Comment


                              #59
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-i-ac-horsens/

                              Comment


                                #60
                                Horsens prøvede allerede i sommers at hente Kryger

                                http://tipsbladet.dk/blog/jacobpeder...ar-ikke-travlt

                                Comment

                                Working...
                                X