Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kryger til Horsens
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægSkønt. Aå kommer der lidt løn kroner fri. Kunne vi så også lige skippe fx. Emil Larsen. Dirra osv. Så der jo pludselig kommet en del løn kroner til gode
Emil, derimod, ville være dejlig at slippe af med. Han er i top-tre af de bedste betalte i truppen, og hans løn ville rykke en del. Især når man tænker på, hvor lidt han rykker på banen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Jeg kommer faktisk til at savne Kryger - Jeg elsker spillere der er enormt alsidige, arbejder hårdt uden for banen når de ikke spiller og samtidig accepterer at der er bedre folk der kan stå foran i køen.
Breddespillere som ikke brokker sig og bare er glad for at spille uanset hvor de bliver sat til det - der oven i købet ikke er specielt dyre. Ja tak!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror hverken Kryger eller Diarra umiddelbart rykker det sådan helt store, lønmæssigt. Måske de to tilsammen vil kunne betale for en hæderlig Suppespiller.
Emil, derimod, ville være dejlig at slippe af med. Han er i top-tre af de bedste betalte i truppen, og hans løn ville rykke en del. Især når man tænker på, hvor lidt han rykker på banen.
Mon ikke at Diarra og Kryger får 150.000kr+ tilsammen om måneden. Det burde man nok kunne hente lidt kvalitet for
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægJeg kommer faktisk til at savne Kryger - Jeg elsker spillere der er enormt alsidige, arbejder hårdt uden for banen når de ikke spiller og samtidig accepterer at der er bedre folk der kan stå foran i køen.
Breddespillere som ikke brokker sig og bare er glad for at spille uanset hvor de bliver sat til det - der oven i købet ikke er specielt dyre. Ja tak!
Comment
Comment