Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kryger til Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    jo jo.. Respekt for det.. Jeg vil dog hellere have en masse unge rendende rundt som bredde spillere og en bænk hvor man kan smide Zohore,Lasse Nielsen,Oliver Lund ind end en bænk med Kryger,Diarra osv
    Ingen tvivl om at Diarra skal ud hurtigst muligt!
    Og jeg er da også enig i at egen avl som breddespillere er godt - men jeg har altid bare fortrukket at have en erfaren super alsidig breddespiller med sund attitude. Det er selvfølgelig en personlig præference i forhold til min ide om balance osv :b

    EDIT: Ideelt skulle et hold jo gerne bestå af 11 startere, 11 mere eller mindre direkte erstatningsmuligheder (med mulighed for overlap) også 4 spillere mere - en til hver række målmand inklusiv.

    Af dem ser jeg gerne at (i en 4-mands forsvar) at de 4 erstatninger består af henholdsvis 2 egne talenter og 2 spillere med lidt mere erfaring. Ideelt fordelt som 1 ung og 1 erfaren til de to center pladser og samme til de to backs. Samme princip på midtbanen og i angrebet.
    Last edited by Vasi; 13-01-2016, 10:34.

    Comment


      #17
      Jeg hører faktisk lige i min hørechokoladebolle, at Kryger åbenbart var relativt vellønnet for en udskiftningsspiller.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #18
        Har han bare fået ophævet sin kontrakt eller ?

        Kan godt lide han skriver han kunne lide at spille på Odense stadion foran et dedikeret publikum. Vildt nok. Stemningen har Da næsten været fraværende i mange år

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
          Jeg kommer faktisk til at savne Kryger - Jeg elsker spillere der er enormt alsidige, arbejder hårdt uden for banen når de ikke spiller og samtidig accepterer at der er bedre folk der kan stå foran i køen.

          Breddespillere som ikke brokker sig og bare er glad for at spille uanset hvor de bliver sat til det - der oven i købet ikke er specielt dyre. Ja tak!
          Meget enig. Tak for den professionelle indsats, Kry'erbolle.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Har han bare fået ophævet sin kontrakt eller ?

            Kan godt lide han skriver han kunne lide at spille på Odense stadion foran et dedikeret publikum. Vildt nok. Stemningen har Da næsten været fraværende i mange år
            Han er vel solgt for et symbolsk beløb

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg hører faktisk lige i min hørechokoladebolle, at Kryger åbenbart var relativt vellønnet for en udskiftningsspiller.
              Han var jo også indkøbt som startende højreback

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg hører faktisk lige i min hørechokoladebolle, at Kryger åbenbart var relativt vellønnet for en udskiftningsspiller.
                Ok, interessant - hørt noget om et ca. tal?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  Ok, interessant - hørt noget om et ca. tal?
                  Mit gæt er ca 80.000kr/måned

                  Comment


                    #24
                    Kryger får 18 måneder i Horsens

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...oenskespiller/

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mit gæt er ca 80.000kr/måned
                      Tja, lidt højere end mit eget gæt - men det er vel ikke så skævt igen for en breddespiller i en klub af OBs størrelse?
                      Vores årlige lønbudget skulle ligge på omkring de 45mio right?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Tja, lidt højere end mit eget gæt - men det er vel ikke så skævt igen for en breddespiller i en klub af OBs størrelse?
                        Vores årlige lønbudget skulle ligge på omkring de 45mio right?
                        Det passer meget godt. Men så vidt jeg ved er det incl hele den sportslige sektor. Altså spillere,trænere,JH, massører osv

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det passer meget godt. Men så vidt jeg ved er det incl hele den sportslige sektor. Altså spillere,trænere,JH, massører osv
                          Av, hvis det passer - så er 80k pludselig ret meget af det lønbudget som er tilbage til truppen. Også vildt nok at tænke på at Kent Nielsen dermed tager op imod 10% af det samlede budget.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Av, hvis det passer - så er 80k pludselig ret meget af det lønbudget som er tilbage til truppen. Også vildt nok at tænke på at Kent Nielsen dermed tager op imod 10% af det samlede budget.
                            Mon dog at KN får 4,5 mil i årsløn
                            og mon ikke at budgettet er nærmere 50+ mill næste år

                            Comment


                              #29
                              Så er det kapitel da heldigvis ovre, ved ikke hvad de tænkte på da de lavede det stunt i sin tid... men det var jo så ikke Krygers skyld... God vind fremover... :-)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mon dog at KN får 4,5 mil i årsløn
                                Jeg mener at Aab var ude og sige at lønninger på over 4mio om året var mere end de kunne/ville konkurre med i forbindelse med at Kent Nielsen blev offentliggjort som ny OB træner... prøver lige at se om jeg kan finde det.

                                Comment

                                Working...
                                X