Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Tja, måske.. jeg har dog svært ved at pege på, hvem der havde været et bedre bud. Hvem ville du have gjort til anfører?
    Sten Gryte eller Festersen kunne man godt have gjort til anfører.

    Ved godt Sten kun havde været der et halvt år mere.

    EDIT: Ved godt jeg svarer på et spørgsmål til en anden ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Enig. Men det ændrer stadig ikke ved at det var en dårlig beslutning at gøre ham til anfører fra dag 1.
      Kan godt se det i forhold til at man ikke ved om han skal spille, men i forhold til den måde han fremstår både på banen og udenfor kan jeg godt se ideen i at prøve at præge en lidt yngre trup i den retning.

      Comment


        At KEP i sig selv fik anførerbindet er ikke overraskende - der var sådan set ikke andre - og det er dét, der er "fejlen". Der var ikke andre. Det kan være problematisk at en helt ny spiller snupper den højeste plads i hirakiet uden at ha gjort sig fortjent til det - men værre er, hvis man får tildelt det bind fra dag 1 og så spiller en hel sæson uden at være i nærheden af hverken det spillemæssige eller ledelsesmæssige niveau, som det bind, normalt, repræsenterer.

        At KEP endelig spiller som dét, han var hentet til, er selvfølgelig glædeligt på alle parametre - det ændrer ikke på, at han spillede en elendig første sæson og fik fuldt berettiget kritik for det.

        Af samme grund skal man bygge kredit op - og den får han så nu, hvor han, sammen med Grytebust og Tingager, har været sæsonens klart bedste. Resten svinger stadig alt for meget op og ned - og derfor har vi kun vundet 4 kampe ud af 12.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          At KEP i sig selv fik anførerbindet er ikke overraskende - der var sådan set ikke andre - og det er dét, der er "fejlen". Der var ikke andre. Det kan være problematisk at en helt ny spiller snupper den højeste plads i hirakiet uden at ha gjort sig fortjent til det - men værre er, hvis man får tildelt det bind fra dag 1 og så spiller en hel sæson uden at være i nærheden af hverken det spillemæssige eller ledelsesmæssige niveau, som det bind, normalt, repræsenterer.

          At KEP endelig spiller som dét, han var hentet til, er selvfølgelig glædeligt på alle parametre - det ændrer ikke på, at han spillede en elendig første sæson og fik fuldt berettiget kritik for det.

          Af samme grund skal man bygge kredit op - og den får han så nu, hvor han, sammen med Grytebust og Tingager, har været sæsonens klart bedste. Resten svinger stadig alt for meget op og ned - og derfor har vi kun vundet 4 kampe ud af 12.

          MvH ChrisOB
          Han kunne have spillet bedre hvis han ikke var gjort til anfører på et tidspunkt, hvor han ikke kendte spillere eller klub- OG OMVENDT. At han var indkøbt til at være Kent's forlængede arm på banen, ændrer ikke ved, at der skulle have været valgt en anden i begyndelsen. Jeg er enig med QuesT i, at Fester og Gryte havde været klogere valg.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Han kunne have spillet bedre hvis han ikke var gjort til anfører på et tidspunkt, hvor han ikke kendte spillere eller klub- OG OMVENDT. At han var indkøbt til at være Kent's forlængede arm på banen, ændrer ikke ved, at der skulle have været valgt en anden i begyndelsen. Jeg er enig med QuesT i, at Fester og Gryte havde været klogere valg.
            Fester kan jeg godt følge. Gryte synes jeg ikke helt virker verbal nok til at være anfører - og han havde altså også kun været i klubben i kort tid på det tidspunkt og havde på daværende tidspunkt heller ikke vist samme kvaliteter, som vi har set sidenhen.

            Jeg tror Kent gjorde KEP til anfører fordi han gerne vil have en anfører der spiller længere tilbage på banen end Fester, og så spillr det jo nok også ind, at han kendte KEP i forvejen.

            Jeg er dog enig med Chris i at vi selvfølgelig burde havde haft en anden med anførerpotentiale i truppen. Men isoleret set forstår jeg sådan ser godt beslutningen.

            Comment


              Fester er viceanfører, så mon ikke det var gået med ham. Er da også enig i at de manglende indkøbte emner er det største problem.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Som det er nu, hvor han spiller godt og virker mere tilpas med erhvervet som anfører er det jo også fint nok.

                Men i sidste sæson var han ikke det rigtige valg.

                Jeg havde nok givet den til Fester og så måske KEP som vice, og så kunne man tage en snak med Fester nu her op til denne sæson, og sige at da han (Fester) ikke vil være en fast starter bytter man rundt på de to roller, så KEP er anfører og Fester vice og Gryte 3. valg.

                Det er jo sådan det ser ud nu, så det havde i min optik været det gode valg.

                Comment


                  Kep til vm

                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...billet/6920183

                  Comment


                    Helt klart værd at følge KEP på twitter. De tweets han skriver er sgu humor :-D

                    Comment


                      Comment


                        Kan garantere at hverken Italien eller Nederlande vil score i Russia mod Danmark med KEP i cf. Come on, Åge!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Kan garantere at hverken Italien eller Nederlande vil score i Russia mod Danmark med KEP i cf. Come on, Åge!
                          Italiens angreb var lige så farligt som OB har været i denne sæson. Begge hold har god målmand og stabilt forsvar, men ingen af holdene indfrier målsætningen. Begge hold spiller også kedeligt, så der er mange lighedspunkter mellem OB og de azur blå

                          Comment


                            KEP med sand selverkendelse. 😆
                            https://twitter.com/Canal9dk/status/936535952876548097
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Det altså en fornøjelse at følge KEP på twitter :-D de tweets han kommer med. Elsker den humor og selvironi han har

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Det altså en fornøjelse at følge KEP på twitter :-D de tweets han kommer med. Elsker den humor og selvironi han har
                                Absolut. Sidste ssæson var jeg bare skuffet om KEP men nu bliver jeg vildt med ham. 😄
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X