Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bundniveauet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
    Jeg husker, at man sagde, at Tottenham havde solgt Elvis, da de solgte Bale - i stedet havde de købt Beatles (bl. a. Christian Eriksen). Kunne OB gøre det samme, er det OK med mig.
    Tottenham fik en lille milliard for Elvis; vi får næppe ret meget for Falk. Pænt stor forskel. Desuden - har vi ikke allerede nok spillere, som er måske og næsten OK, en gang imellem?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Mens lad os sige at Falk er vores bedste mand til faktor 100 og forlader os. Gør han det til en pris der tillader os at hente to på f.eks. faktor 75 er det jo "bare" en faktor 50 eller lavere der skal skiftes uden at det direkte svækker os og så er synergierne ikke talt med ... Jeg kan godt finde en "50'er" eller lavere jeg gerne hiver ud af start11...
      Jeg forstår ikke helt logikken: vi skal altså erstatte Falk med to halvgode spillere, så er det næsten lige så godt?

      Jeg er helt uenig i præmissen om, at der kan/skal erstattes i mængde: jeg vil hellere have kvalitet.

      Vi har Desler til højre kant, hvor han har gjort det glimrende før. Vi har også Greve, der kan dække den position, ligesom en Festersen til nøds kan trække ud og dermed give plads til AK. Jeg kan ikke helt se, hvorfor vi partout skal forsøge at erstatte Falks kantrolle, når det ikke kan lade sig gøre. Derimod kunne det være en central midtbanespiller, der har et playmaker-gén, der kunne være løsningen (á la Anders Christiansen, der sidder og rådner på bænken i Chievo), eller det kunne være en bevægelig boks-til-boks spiller, der laver nogle giftige indløb (á la Kasper Risgaard i AaB). Der er flere typer, som kunne bringe noget nyt, men de fleste ser jeg nok som centrale midtbanespillere.

      Dertil kommer diverse taktiske ændringer, som kan være nødvendige, når man ikke længere har den ekstraordinære spiller, som kan skabe noget, selv når modstanderne er i balance og synes, de har styr på det.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Jeg forstår ikke helt logikken: vi skal altså erstatte Falk med to halvgode spillere, så er det næsten lige så godt?

        Jeg er helt uenig i præmissen om, at der kan/skal erstattes i mængde: jeg vil hellere have kvalitet.

        Vi har Desler til højre kant, hvor han har gjort det glimrende før. Vi har også Greve, der kan dække den position, ligesom en Festersen til nøds kan trække ud og dermed give plads til AK. Jeg kan ikke helt se, hvorfor vi partout skal forsøge at erstatte Falks kantrolle, når det ikke kan lade sig gøre. Derimod kunne det være en central midtbanespiller, der har et playmaker-gén, der kunne være løsningen (á la Anders Christiansen, der sidder og rådner på bænken i Chievo), eller det kunne være en bevægelig boks-til-boks spiller, der laver nogle giftige indløb (á la Kasper Risgaard i AaB). Der er flere typer, som kunne bringe noget nyt, men de fleste ser jeg nok som centrale midtbanespillere.

        Dertil kommer diverse taktiske ændringer, som kan være nødvendige, når man ikke længere har den ekstraordinære spiller, som kan skabe noget, selv når modstanderne er i balance og synes, de har styr på det.
        Jeg tror på at Desler kan overtage for Falk og kan vi så bruge provenuet fra ham til at hente en bedre CF og en bedre CM end Halgrimur og Azer vil jeg mene at holdet er forstærket ..

        Sælger vi så Azer og Emil er der vel chance for en bedre VK end Emil og så ligner det noget ...

        Keeper og VB til sommer ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Jeg tror på at Desler kan overtage for Falk og kan vi så bruge provenuet fra ham til at hente en bedre CF og en bedre CM end Halgrimur og Azer vil jeg mene at holdet er forstærket ..

          Sælger vi så Azer og Emil er der vel chance for en bedre VK end Emil og så ligner det noget ...

          Keeper og VB til sommer ..
          Han kan muligvis spille samme position, men han kan jo slet ikke det samme.
          Vi kan ikke få en spiller der kan overtage for Falk og at han smutter vil svække os markant ... forstærkninger i forsvaret kan måske give et mere stabilt præsterende hold, men offensivt bliver vi svækket.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...n-bedste-bane/

            Vi er næstsidst - men dog stadig længder foran kunst-pisset i Farum. Det kan være, at bundniveauet også skal hæves på stadionpleje.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...n-bedste-bane/

              Vi er næstsidst - men dog stadig længder foran kunst-pisset i Farum. Det kan være, at bundniveauet også skal hæves på stadionpleje.
              Man kunne jo også sige at vi har den dårligste græs bane i superligaen...
              Jubiiiiii. Så fører vi i et eller andet

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Man kunne jo også sige at vi har den dårligste græs bane i superligaen...
                Jubiiiiii. Så fører vi i et eller andet
                Det (er med til at gøre) gør heldigvis nok, at kunstgræs ikke får lov til at sprede sine forbandede frø.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment

                Working...
                X