Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tingager ude af truppen i deres sejr idag. Håber det var pga en lille skade

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tingager ude af truppen i deres sejr idag. Håber det var pga en lille skade
      Ja, der må være en forstrækning eller lignende. Ham undlader de ikke bare for truppen. Som jeg kan forstå på Eintrachts fans, så er de overbevist om at han snupper Breitkreuz plads i midterforsvaret. Alt efter hvilken formation de nu stiller med.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Ja, der må være en forstrækning eller lignende. Ham undlader de ikke bare for truppen. Som jeg kan forstå på Eintrachts fans, så er de overbevist om at han snupper Breitkreuz plads i midterforsvaret. Alt efter hvilken formation de nu stiller med.
        Læste om deres kamo: Breitkreuz spillede åbenbart en god kamp men en anden midtforsvarer (Nkansah) dumpede åbenbart i deres 3er kæde ved deres moscoring.
        Kiggede lige i Braunschweigs fanforum. Der er flere som spørgte hvorfor Tingager var ikke med i truppen og spekulerede om ham var muligvis skadet men ingen som havde et svar. Åbenbart er vi i Odense langt bedre informeret om vores spillere her end de i Braunschweig.
        Tak til alle de bruger her som tager en tur ned til Ådalen så ofte; til OBstruktion og Stemmer fra Ådalen som holder os så god opdateret!!! Der står vi på et langt højere niveau end Braunschweig. ✊👍✊
        Derudover var det en finalkamp for Tingagers træner T. Lieberknecht i dag. Selvom ham er klubmand og en legende i Braunschweig ville ham været ude med et nederlag i dag. Næste kamp spiller de på hjemmebane mod Kaiserslautern som kan ses allerede som sikker nedrykker (meget trist hvad der skete med den gamle traditionsklub de sidste år) og Braunschweig kan spille sig ret god ud af de største nedrykningsfare.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Ja, der må være en forstrækning eller lignende. Ham undlader de ikke bare for truppen. Som jeg kan forstå på Eintrachts fans, så er de overbevist om at han snupper Breitkreuz plads i midterforsvaret. Alt efter hvilken formation de nu stiller med.
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Læste om deres kamo: Breitkreuz spillede åbenbart en god kamp men en anden midtforsvarer (Nkansah) dumpede åbenbart i deres 3er kæde ved deres moscoring.
          Kiggede lige i Braunschweigs fanforum. Der er flere som spørgte hvorfor Tingager var ikke med i truppen og spekulerede om ham var muligvis skadet men ingen som havde et svar. Åbenbart er vi i Odense langt bedre informeret om vores spillere her end de i Braunschweig.
          Tak til alle de bruger her som tager en tur ned til Ådalen så ofte; til OBstruktion og Stemmer fra Ådalen som holder os så god opdateret!!! Der står vi på et langt højere niveau end Braunschweig. ✊✊
          Derudover var det en finalkamp for Tingagers træner T. Lieberknecht i dag. Selvom ham er klubmand og en legende i Braunschweig ville ham været ude med et nederlag i dag. Næste kamp spiller de på hjemmebane mod Kaiserslautern som kan ses allerede som sikker nedrykker (meget trist hvad der skete med den gamle traditionsklub de sidste år) og Braunschweig kan spille sig ret god ud af de største nedrykningsfare.

          Comment


            Fra Tingagers egen mund:

            Fik desværre et lille stræk i baglåret for nogen dage siden. Ikke noget alvorligt. Men det er stadig lidt ømt. Og træneren turde ikke at tage nogen chancer. I og med at det kunne resultere i en fiber hvis jeg spillede. Ærgerligt. Men sådan er gamet.
            Jeg er forhåbentligt klar til næste kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Fra Tingagers egen mund:

              Fik desværre et lille stræk i baglåret for nogen dage siden. Ikke noget alvorligt. Men det er stadig lidt ømt. Og træneren turde ikke at tage nogen chancer. I og med at det kunne resultere i en fiber hvis jeg spillede. Ærgerligt. Men sådan er gamet.
              Jeg er forhåbentligt klar til næste kamp.
              Tak

              Comment


                Tingager blev indstiftet og fik sine første 20 minutter i 2. Bundeslifa ved Braunschweigs 0:0 udebane i Sandhausen. Startede desværre med en farlig boldtab.
                Blev indskiftet for deres dm og spillede i følge Braunschweigs Fanforum også på den position ?!?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Tingager blev indstiftet og fik sine første 20 minutter i 2. Bundeslifa ved Braunschweigs 0:0 udebane i Sandhausen. Startede desværre med en farlig boldtab.
                  Blev indskiftet for deres dm og spillede i følge Braunschweigs Fanforum også på den position ?!?
                  Det var altså ikke hans debut

                  Den fik han mod FC heidenham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det var altså ikke hans debut

                    Den fik han mod FC heidenham
                    Uuups, det glemte jeg helt. Men der fik ham kun de sidste 5 minutter.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Uuups, det glemte jeg helt. Men der fik ham kun de sidste 5 minutter.
                      Som stadig er debut

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Som stadig er debut
                        Selvfølgelig! 😳
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Tingager starter inde idag og i skrivende stund fører de 1-0 :)

                          Comment


                            Og de vinder kampen 1:0 med Tingager 90 minutter på banen som blev rost som "Freddy Ronaldinho Tingager" under kampen af en bruger i deres debatforum! 😁
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Og de vinder kampen 1:0 med Tingager 90 minutter på banen som blev rost som "Freddy Ronaldinho Tingager" under kampen af en bruger i deres debatforum! 

                              Thorborg er glad...

                              Comment


                                Tingager:
                                "For lidt over 2 år siden spillede jeg i Holbæk foran 200 tilskuere. Idag spillede jeg foran 20.000 tilskuere...
                                Det var det jeg drømte om som lille.
                                En dag jeg aldrig vil glemme.
                                3 punkte👀
                                #EintrachtBraunschweig🦁"

                                https://twitter.com/Ftingager/status/965241113182375936
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X