Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Med forlængelsen på 1 år, så virker et salg meget naturligt/fornuftigt. Dog vil den gode Tingager blive savnet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Med forlængelsen på 1 år, så virker et salg meget naturligt/fornuftigt. Dog vil den gode Tingager blive savnet
      Det har du ret i. Jeg havde nok regnet med et sommersalg, fordi den korte forlængelse tegnede ikke godt mhp at han blev; men hvis man har noget i pipelinen og det rigtige tilbud, så er det OK, når han gerne vil noget andet. Så er det bare, om der rent faktisk er noget i pipelinen?

      Comment


        Har den klub nogen planer om noget som helst og mon vi på et eller andet tidspunkt over de kommende år hører om det?

        Det er helt absurd så stille der er fra klubben i forhold til at der konstant sker noget andet end det man ønsker eller har forudsagt.

        Jeg er træt, så træt, så helt enormt langt ind i mine knogler af ledelsen i den klub og den fuldstændige mangel på kommunikation om den.

        Comment


          Alt det bedste, Tingager.
          Et stort menneske i mere end en forstand, og en jeg har været stolt af, at vi havde.
          Salget kommer lige et halvt år før, jeg havde regnet med. Spændende om vi har fået et godt beløb for ham.

          Og spændende hvad der bliver gjort for at lukke hullet efter ham (og / eller Izunna)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Det har du ret i. Jeg havde nok regnet med et sommersalg, fordi den korte forlængelse tegnede ikke godt mhp at han blev; men hvis man har noget i pipelinen og det rigtige tilbud, så er det OK, når han gerne vil noget andet. Så er det bare, om der rent faktisk er noget i pipelinen?
            Det har der bare at være, og gerne forstærkninger! Ellers er det jo (igen) en kæmpe falliterklæring.

            Comment


              Man må sige tillykke til Frederik, og trods alt god at vi fik forlænger så der sikkeret er kommet lidt små penge i kassen.
              Men desværre ser det ikke ud til at JH formår, at få opbygget en stamme af spillere, som er gode i superligaen, men ikke nødvendigvis så gode, at det er selv klart at de skal videre. Ståle har været forholdsvis god til, at lave aftaler med spillerne om, at vi har en målsætning, og når den er opfyldt så må du smutte. F.eks. lave en 5 årig kontrakt og have en gentlemans aftale om, at spilleren bliver solgt efter 2½-3 år.
              OB er ikke FCK, men lige nu står vi næsen med vilkår som Horsens, og skal skifte godt ud. Forskellen er at Horsens har en mand som kender til spillere rundt omkring, og kan se hvad der mangler på holdet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Har den klub nogen planer om noget som helst og mon vi på et eller andet tidspunkt over de kommende år hører om det?

                Det er helt absurd så stille der er fra klubben i forhold til at der konstant sker noget andet end det man ønsker eller har forudsagt.

                Jeg er træt, så træt, så helt enormt langt ind i mine knogler af ledelsen i den klub og den fuldstændige mangel på kommunikation om den.
                Kunne ikke være mere enig.. Vi ved hvad klubben vil på ungdomssiden men resten af kommunikationen til os fans sejler totalt

                Comment


                  Tillykke til Frederik Tingager! Håber alt det bedste for ham - og døren vil altid stå åben i OB.

                  Men ledelsen er og bliver narresuttenes mestre. Kontinuitet? Min bare.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Øv ... øv .. øv ... det havde jeg ikke forventet.
                    Tingager og Grytebust var det bedste hvad kom til OB i de sidste år.
                    Savner han allerede nu - som fodboldspiller og personlighed. Men held og lykke og god vind fremover, Frederik. Så må jeg vel plane en fodboldtour til Braunschweig første gang..
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Øv ... øv .. øv ... det havde jeg ikke forventet.
                      Tingager og Grytebust var det bedste hvad kom til OB i de sidste år.
                      Savner han allerede nu - som fodboldspiller og personlighed. Men held og lykke og god vind fremover, Frederik. Så må jeg vel plane en fodboldtour til Braunschweig første gang..
                      Du hilser den lange..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Du hilser den lange..
                        Helt sikker!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Har den klub nogen planer om noget som helst og mon vi på et eller andet tidspunkt over de kommende år hører om det?

                          Det er helt absurd så stille der er fra klubben i forhold til at der konstant sker noget andet end det man ønsker eller har forudsagt.

                          Jeg er træt, så træt, så helt enormt langt ind i mine knogler af ledelsen i den klub og den fuldstændige mangel på kommunikation om den.
                          Vi er en udviklingsklub, som i gode år kan komme i top 6, men for det meste må ligge i den tunge ende og koncentrere os om overlevelse først. Det er realiteterne. Top 6-snakken bør indstilles; for du har ret i, at man forsøger at tale noget op, der ikke kan holde til det.

                          Kigger man på top 6, så er der 3 selvskrevne pladser, set fra økonomi. Så er der FCN, der bare bliver ved med at hive talenter op ad hatten. Det er ret imponerende (og irriterende), men vi har bare slet ikke det talentset-up. AaB har gjort det samme tidligere, men det ligner lidt, at de er ved at køre kolde. Så er der AGF, som efterhånden er mere end et mulehår foran mht økonomi. At de så ikke kan køre en fodboldklub, det er jo en Århus-historie. Men altså: der er ca. 1-2 pladser tilbage i top 6, som forventeligt kan gå til 7-8 klubber. Almindelig hovedregning siger, at man skal være ualmindeligt dygtig, hvis man skal forvente en top 6 placering mere end hvert 4.år.

                          Comment


                            I øvrigt klasse fra KEP (Hej Kenneth!)
                            https://twitter.com/kennethemilp/sta...00559010648064

                            Comment


                              Naturligt at de bedste spillere vil forlade OB, når nu ‘proces’ er blevet vigtigere end alt andet der rimer på sportsligt. Mangler vel bare Gryte, Barret og JJT. Så er den ged barberet👍 Tillykke og stor Tak Thingager.

                              Comment


                                Utroligt ærgerlig afgang :-( Tingager var min yndlingsspiller, især efter han tissede blod og alligevel fortsatte efter halvlegen.. øv øv øv.
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                                Comment

                                Working...
                                X