Oprindeligt indsendt af kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Frederik Tingager
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMon ikke Frederik er en kandidat.
http://www.bt.dk/fodbold/ac-er-i-spi...dpine-inden-emTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægVi får at se, jeg synes ihvertfald at han næsten rykker sig for hver kamp, det ville være fortjent at komme med, dog måske som reserve i første omgang.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMon ikke Frederik er en kandidat.
http://www.bt.dk/fodbold/ac-er-i-spi...dpine-inden-em
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr han ikke for gammel?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er fortjent hvis ikke det er andre som er bedre ja, men det er der jo nok... Nu snakkes der feks. AC, og der vil jeg da tillade mig at sige det er ret langt imellem de to... Som NF siger, hvis ikke man har spillet U-landshold før, så er man ikke en der bare lige går ind og overtager... Jeg må indrømme jeg ikke helt kan se Tingager pludselig skulle med der... men det ville da være en dejlig overraskelse hvis det endte sådan... men skulle det være en OBer, så kunne det vel også være Tverskov...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJep. Kun spillere født efter 1. Januar 1994 må deltage. Tingager er født Februar 1993. For gammel.
MvH ChrisOBOprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTverskov er også 93er og derfor for gammel.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægForstår intet af at disse kunne blive bragt op ifm U21Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment