Annoncering

Collapse
No announcement yet.

VM 2018 Kvalifikation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    VM 2018 Kvalifikation

    Ja vi må jo se fremad.

    ny træner, nye navne, ny spillestil?

    hvem ser I få os med til VM?

    Jeg kigger på A-landsholdet, U21, U20 og så måske en kanin eller to .. Og så lidt en aldersgrænse fra 1985ish ...

    Schmeichel, Løssl

    Andreas Christensen, Wass, Vestergaard, Kjær, Dumisi, Høegh, Frederik Sørensen

    Eriksen, Højbjerg, Falk, Delaney, Braithwaite, NJ, Lasse Vigen, Nørgaard, Dessler, Lucas Andersen

    Bendtner, Fischer, Yussuf

    http://fodboldspilleren.dk/over-100-...ette-oversigt/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Nikolai Jørgensen, Pione Sisto, Erik Sviatchenko, Kian Hansen, Ankersen brødrene, Lasse Vibe, Boilesen. Morten Duncan.

    Jeg håber på en træner, der er mere fleksibel i sin spillestil i forhold til det materiale, der er til rådighed, end Olsen har været.
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      #3
      Min frygt er, at DBU vælger Michael Laudrup. SÅ tror jeg ikke, vi får den nødvendige fornyelse.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Min frygt er, at DBU vælger Michael Laudrup. SÅ tror jeg ikke, vi får den nødvendige fornyelse.
        Samme her. Det vil blive samme rille.

        Ikke at Laudrup nødvendigvis er en decideret dårlig træner, men med det materiale der er i Danmark, så skal der en lidt mere nøgtern tilgang til tingene.

        Så et rygte om en tidligere Gladbach træner, Favre. Kender ham ikke, men brugte lige 10 minutter på nettet ved den lejlighed til at læse om ham, jeg håber på ham. Når der blev nævnt taktik i forbindelse med Favre blev A. Madrid ofte nævnt. Tror det er et lidt bedre udgangspunkt end Mortens Barca drøm.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Min frygt er, at DBU vælger Michael Laudrup. SÅ tror jeg ikke, vi får den nødvendige fornyelse.
          Ak ja, den røde tråd. Men mon ikke det bliver Laudrup, hvis han selv vil. Man kunne så håbe, at han var mand for at sætte spillere som Eriksen i gang.
          This is what you have been trained for, makes us proud!

          Comment


            #6
            Så lige Flemming toft på tv2 han lød meget overbevist om at det bliver Åge haraide (staveplade)....

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Ja vi må jo se fremad.

              ny træner, nye navne, ny spillestil?

              hvem ser I få os med til VM?

              Jeg kigger på A-landsholdet, U21, U20 og så måske en kanin eller to .. Og så lidt en aldersgrænse fra 1985ish ...

              Schmeichel, Løssl

              Andreas Christensen, Wass, Vestergaard, Kjær, Dumisi, Høegh, Frederik Sørensen

              Eriksen, Højbjerg, Falk, Delaney, Braithwaite, NJ, Lasse Vigen, Nørgaard, Dessler, Lucas Andersen

              Bendtner, Fischer, Yussuf

              http://fodboldspilleren.dk/over-100-...ette-oversigt/
              Kunne også godt se Zohore, Kusk, Nicolai Thomsen, Hjulsager, Rønnow, mfl. give god kamp om pladserne, men der er nok flere, sammen med bla. Desler, der kommer til at se mere frem mod næste EM kval, om 2½-3 år, hvor de sidste af de gamle drenge også må være på vej ud, Agger, Krohn, og Bendtner og Schmeichel måske...

              Agger kunne godt nappe VM-kvalen her hvis kroppen kan holde til det, Emil Larsen kan komme til at spille en rolle hvis karrieren rammer det rigtige spor igen...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Kunne også godt se Zohore, Kusk, Nicolai Thomsen, Hjulsager, Rønnow, mfl. give god kamp om pladserne, men der er nok flere, sammen med bla. Desler, der kommer til at se mere frem mod næste EM kval, om 2½-3 år, hvor de sidste af de gamle drenge også må være på vej ud, Agger, Krohn, og Bendtner og Schmeichel måske...

                Agger kunne godt nappe VM-kvalen her hvis kroppen kan holde til det, Emil Larsen kan komme til at spille en rolle hvis karrieren rammer det rigtige spor igen...
                Hvorfor skulle Schmeichel være på vej ud når har er i den absolut bedste fodbold alder?

                Det vil da give ingen mening.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Hvorfor skulle Schmeichel være på vej ud når har er i den absolut bedste fodbold alder?

                  Det vil da give ingen mening.
                  Om 2½-3 år, måske... Jeg mener bare at der begynder det at være efteråret for de sidste af de gamle drenge, og derfor er der også nogen der begynder at presse sig mere på, at chancen først rigtig begynder at opstå for nogen af de unge om 2-½-3 år...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Om 2½-3 år, måske... Jeg mener bare at der begynder det at være efteråret for de sidste af de gamle drenge, og derfor er der også nogen der begynder at presse sig mere på, at chancen først rigtig begynder at opstå for nogen af de unge om 2-½-3 år...
                    Ja, de gamle drenge, samt dem der spiller i marken.

                    En målmand er bedste i mellem 30 - 34 ( 31 - 35 ), og om 2,5 - 3 år er han maks 32.

                    Så vil det da være hul i hovedet at sætte ham af, bare fordi han er 32.

                    Alt taler for at han vil kunne fortsætte udviklingen og bliver endnu bedre de kommende 5-7 år, i min optik.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Ja, de gamle drenge, samt dem der spiller i marken.

                      En målmand er bedste i mellem 30 - 34 ( 31 - 35 ), og om 2,5 - 3 år er han maks 32.

                      Så vil det da være hul i hovedet at sætte ham af, bare fordi han er 32.

                      Alt taler for at han vil kunne fortsætte udviklingen og bliver endnu bedre de kommende 5-7 år, i min optik.
                      Ja eller 29-33 år, det er altid svært helt at sige, men jo er da enig... det var også lige hårdt nok at sige "på vej ud" det vil jeg nu gerne erkende, den var også mest mht. Agger, Krohn... Selvfølgelig skal han heller ikke sættes af bare fordi han er 32, det skriver jeg jo heller ikke, men det begynder i min verden at være der omkring der kunne komme konkurrence omkring pladsen igen, der er jo også andre målmænd, men altså de næste 3 år kan de glemme alt om at fravriste ham pladsen...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja eller 29-33 år, det er altid svært helt at sige, men jo er da enig... det var også lige hårdt nok at sige "på vej ud" det vil jeg nu gerne erkende, den var også mest mht. Agger, Krohn... Selvfølgelig skal han heller ikke sættes af bare fordi han er 32, det skriver jeg jo heller ikke, men det begynder i min verden at være der omkring der kunne komme konkurrence omkring pladsen igen, der er jo også andre målmænd, men altså de næste 3 år kan de glemme alt om at fravriste ham pladsen...
                        Så er vi meget enige.

                        Men hvis har er alla Buffon, så er det jo næsten tæt på de næste 10 år :)

                        Hehe.

                        Men ja, Agger og Krohn har maks. 2 år i sig, så er det slut, men med det hold vi har er der også fint mange til at tage over.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Så er vi meget enige.

                          Men hvis har er alla Buffon, så er det jo næsten tæt på de næste 10 år :)

                          Hehe.

                          Men ja, Agger og Krohn har maks. 2 år i sig, så er det slut, men med det hold vi har er der også fint mange til at tage over.
                          Skal bestemt heller ikke afvise vi har en klar 1. målmand de næste 6-7 år, det var egentlig også mest ment som at der ikke er dygtige nok målmænd de næste 3 år frem til at de kan presse ham.

                          Ja det ser egentlig helt godt ud mht. midterforsvaret, en som DH kommer nok også mere ind i varmen til den tid, selvom der er mange gode navne...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Skal bestemt heller ikke afvise vi har en klar 1. målmand de næste 6-7 år, det var egentlig også mest ment som at der ikke er dygtige nok målmænd de næste 3 år frem til at de kan presse ham.

                            Ja det ser egentlig helt godt ud mht. midterforsvaret, en som DH kommer nok også mere ind i varmen til den tid, selvom der er mange gode navne...
                            Ja, de næste 3 år ser jeg heller ikke nogen der kan true Schmeichel. Og muligvis længere, bare fordi du står godt på U-21, er ikke ensbetydende med at du står godt blandt de voksne.
                            Der er trods alt forskel på om man møder et rumænsk U-21 hold, eller om man møder en tændt Zlatan.

                            Ja, DH er forhåbentligt også inde over landsholdet efter i hvert fald VM-kvallen. Muligvis før. Men en Kjær, Bjelland (hvis han kommer på niveau efter skade), Okore, Vestergård og AC. Så er der allerede mange om to pladser.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Ja, de næste 3 år ser jeg heller ikke nogen der kan true Schmeichel. Og muligvis længere, bare fordi du står godt på U-21, er ikke ensbetydende med at du står godt blandt de voksne.
                              Der er trods alt forskel på om man møder et rumænsk U-21 hold, eller om man møder en tændt Zlatan.

                              Ja, DH er forhåbentligt også inde over landsholdet efter i hvert fald VM-kvallen. Muligvis før. Men en Kjær, Bjelland (hvis han kommer på niveau efter skade), Okore, Vestergård og AC. Så er der allerede mange om to pladser.
                              For ikke at tale glemme Kian Hansen, Sviatchenko og Zanka som tidligere har stået foran i køen.

                              Comment

                              Working...
                              X