Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Superligaen sæson 14/15

    Så slog sæbehandsken til igen. Sikke målmandsdrop :-D

    #2
    Og man må sige AaB er kommet godt fra start og endda med mange spillere fra ja egen avl

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Så slog sæbehandsken til igen. Sikke målmandsdrop :-D
      Han har generelt ikke set for godt ud. Hans indgreb virker usikre. Men den i dag av, av for en
      This is what you have been trained for, makes us proud!

      Comment


        #4
        http://www.bold.dk/nyt/dbu-aabner-di...sag-mod-duncan dbu er sgu til grin til tider

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Kopieret fra mit indlæg omkring samme emne i anden tråd i off topics:
          Slap nu af, DBU - der må da for pokker være plads til lidt lir? Duncan har scoret 100 mål i den bedste danske række. Han løfter trøjen og praler lidt med dette. Skal han virkelig have en straf for det lille stunt? Han har jo vel ikke ligefrem bragt spillet i miskredit - endsige generet en sponsor?
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Kopieret fra mit indlæg omkring samme emne i anden tråd i off topics:
            Slap nu af, DBU - der må da for pokker være plads til lidt lir? Duncan har scoret 100 mål i den bedste danske række. Han løfter trøjen og praler lidt med dette. Skal han virkelig have en straf for det lille stunt? Han har jo vel ikke ligefrem bragt spillet i miskredit - endsige generet en sponsor?
            det er fuldstændig misforstået af et inkompetent udvalg, der er meget virkelighedsfjernt i denne tåbelige sag.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Jeg synes selvfølgelig heller ikke Dunken skal straffes.

              Gør de det, så er det udelukkende for at hjælpe sig selv i fremtiden, så de er fri for at skulle vurdere på hvornår der står noget forkert eller det er skjult reklame. Straffer de Dunken, jamen så er alt bare "no go".

              Comment


                #8
                Det er skræmmende at se hvor skarpe oprykkerne fra Hobro er sammenlignet med OB

                Comment


                  #9
                  Eller hvor skarpe ligaens eneste halvprofessionelle hold er i forhold til alle fuldtidsprofferne - ligaens bedste forsvar og næstbedste angreb...

                  Comment


                    #10
                    Efter 8 spillede runder er der kun ét (1!) hold der har scoret 2 mål igennemsnit pr. kamp. 8 ud af 12 hold har scoret ca. 1 mål pr kamp i snit!. Det er faktisk rystende at den danske fodboldoffensiv er så ringe og det giver mening at vi intet har at gøre i europæisk fodbold i øjeblikket.

                    Comment


                      #11
                      Så lader det til st Hobro falder sammen i aften 0-3 ved pausen til FCM.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Så lader det til st Hobro falder sammen i aften 0-3 ved pausen til FCM.
                        1-5 endte den....men et enkelt nederlag er jo ikke at falde sammen, så lad os se om 3-4 runder hvordan det går

                        Comment


                          #13
                          Man må sgu også bare give FCM at de spiller godt. De 2 frisparks kasser er jo grniale udført

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            1-5 endte den....men et enkelt nederlag er jo ikke at falde sammen, så lad os se om 3-4 runder hvordan det går
                            De fik en snitter af samme kaliber sidste sæson, mod Horsens, og tabte den efterfølgende kamp mod Lungby, men kløede ufortrødne på. Jeg tror ikke de knækker sammen. De har prøvet det før.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              De fik en snitter af samme kaliber sidste sæson, mod Horsens, og tabte den efterfølgende kamp mod Lungby, men kløede ufortrødne på. Jeg tror ikke de knækker sammen. De har prøvet det før.
                              jeg tror heller ikke de pludselig falder totalt fra hinanden....omvendt tvivler jeg stærkt på de holder sig i toppen sæsonnen over....men ret beset er de nok også mest interesseret i at sikre endnu en sæson

                              Comment

                              Working...
                              X