Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fcm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægLad os da ikke håbe det. Det er deres talenter der rent faktisk leverer, og alle deres Smartodds-spillere der følger med som det tynde øl. Sparv er i mine øjne den eneste, af deres importerede udenlandske spillere, jeg for alvor synes har været en berigelse.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er nok noget vi er uenige om, men jeg vil på et eller andet plan byde enhver økonomisk fordel, der tilfalder en af førsteudfordrerne til FCK, velkommen.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægFCK er økonomisk så langt foran resten af ligaen, at et skridt fremad vil ikke bringe FCM tættere på FCK, men blot distancere sig længere fra f.eks. OB.
MvT
Jeg mener også at en stærkere konkurrence i toppen vil gøre det nemmere for OB at matche de tunge drenge i toppen.
Med ondt skal ondt bekæmpes!
Comment
-
Interview med Bach Bak om fremtiden, og hans karriere.
Jeg kunne ikke lade være med at studse over, at han bliver spurgt om sine bedste trænere, og skamroser Glen, men ikke nævner sin nuværende træner (og kommende chef) Thorup med ét ord. Det kan de ikke være alt for tilfredse med oppe i direktionen.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...er-overrasket/Last edited by Onkel Riffel; 16-06-2016, 15:01."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægInterview med Bach Bak om fremtiden, og hans karriere.
Jeg kunne ikke lade være med at studse over, at han bliver spurgt om sine bedste trænere, og skamroser Glen, men ikke nævner sin nuværende træner (og kommende chef) Thorup med ét ord. Det kan de ikke være alt for tilfredse med oppe i direktionen.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...er-overrasket/
"Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"
Der er (desværre) ikke rigtig noget splid at komme efter der.
Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægDet er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
"Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"
Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.
Det er mere bemærkelsesværdigt at det eneste han siger er, at han ikke har noget at sige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægDet er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Sisto ser ud til at skulle til Spanien - Celta Vigo.
Iflg. artiklen er klubberne enige om en pris på 40 mio kr. Indrømmet - jeg synes, det lyder af et lavt beløb. Men okay...det er jo ikke England han ryger til, hvor de bruger astronomiske summer til tider. Lavt beløb? Jo, jeg synes, han er en af de få spillere i DK, der hvis alt klapper for ham, kan tage det til højder, som meget, meget få vil kunne. Jeg ser et kæmpe potentiale i ham, og han er med afstand det største talent i dansk fodbold.
Valget af klub, tænker jeg til gengæld er helt rigtig. Jeg tror, han får masser af spilletid i en stærk liga, og fortsætter han sin udvikling, så skal vi også nok se de helt store klubber have deres fangarme ude efter ham.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erklub/6206174
Comment
-
van der Vaart er i FCM på visit... det vil alligevel liiiige lidt et scoop, hvis de henter ham!
http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...-van-der-vaart
Comment
Comment