Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
VM i Brasilien
Collapse
X
-
Så skal Chile bare ud, så hurtigt som muligt, så er det perfekt. Kan ikke fordrage hold, der begynder at trække tiden ud og simulere skader 30 minutter før tid, selvom de fører med to mål og er i fuld kontrol. Spanien ville gøre det samme, og derfor er jeg også glad for, de er ude! :)
Når det er sagt, så imponerede Chile mig meget med deres hurtige, direkte spil og utrolige presspil. Spanien kunne jo ikke hvile et sekund med bolden og fik aldrig gang i deres pasningsspil - overhovedet!
Comment
-
Allerede nu kan man jo strege i sin liste over skuffelser og overraskelser og konkludere, at det har været et fedt og overraskende VM indtil videre.
Spanien vinder naturligvis prisen som VMs største skuffelse; England er mere forventet, men stadigvæk skuffende; Holland har totalt taget fusen på mig, men jeg tror ikke deres defensiv er god nok til at nå rigtig langt. Derimod er Frankrig rykket op i forventninger, men hey; bare det at de ikke skændes åbenlyst på banen er jo en overraskelse:-) Ærgrer mig over Ghanas nederlag, håber de kan rejse sig, men ellers er USA også bud på overraskelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar fået lidt fidus til at Italien kan nå rigtig langt. Pirlo virkede evig ung mod England og Balo var i humøret, kombineret med en skolet defensiv hvor de nok snart tilføjer Buffon.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog argentina skulle helt hen til det 91. min før messi fik scoret det afgørende mål.....mod iran, som faktisk burde have vundet kampen.
- hvis argentina vil noget seriøst i denne turnering skal de ikke bare et enkelt gear op, kæft en pinlig indsats
Tyskland-Ghana - hold kæft en 2. halvleg. Den var vild. Virkelig lækkert angrebsspil fra begge hold - og i højt tempo. Hvis det er det niveau Ghana har planlagt at spille bold på resten af turneringen, så kan de komme langt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægEnig - og hvor havde Iran dog fortjent mindst det ene point i den kamp.
Tyskland-Ghana - hold kæft en 2. halvleg. Den var vild. Virkelig lækkert angrebsspil fra begge hold - og i højt tempo. Hvis det er det niveau Ghana har planlagt at spille bold på resten af turneringen, så kan de komme langt!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægEnig - og hvor havde Iran dog fortjent mindst det ene point i den kamp.
Tyskland-Ghana - hold kæft en 2. halvleg. Den var vild. Virkelig lækkert angrebsspil fra begge hold - og i højt tempo. Hvis det er det niveau Ghana har planlagt at spille bold på resten af turneringen, så kan de komme langt!
Comment
Comment