Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Suppen - Foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    yup - men før holdet viser at de magter at vinde mere en 1 kamp i træk, så orienterer jeg mig altså nedad. Men ja skulle der pludselig indtræffe en positiv stime så kan meget nås endnu
    Som FCK præsterer skal der vist bare seks uafgjorte til at hente dem:-)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Som FCK præsterer skal der vist bare seks uafgjorte til at hente dem:-)
      jo, og hvor det altså glæder mig :)

      - men så kommer de også til at rutsje et par pladser ned....bif og efb vil hurtigt hoppe forbi dem

      Comment


        #63
        Vildt at se Gislason så påvirket af et nederlag... Sådan en reaktion oplever man ikke særlig tit - og i Odense kan jeg kun huske Daniel Høegh stå med lignende attitude...

        Comment


          #64
          Fedt, at AaB nakkede FCK til sidst. Og jeg håber, de gør det samme ved FCM i næste weekend.

          Af de tre klubber, der ligger øverst pt. der foretrækker jeg med mange længder AaB som danske mestre - af mange årsager:

          En gammel, hæderkronet klub, der trænger til lidt økonomisk indsprøjtning (det under jeg dem gerne)
          Jeg ønsker for alt i verden ikke FCM som mestre (og næsten ligeså lidt FCK).
          Det er fedt at se, at selvom man ingen penge har, så kan man godt lege med i toppen alligevel. Det giver håb for OB også.
          Ville elske at se FCK blive sat på plads, selvom de har spillet med de økonomiske muskler.

          ...og ja, der er sikkert ganske mange andre grunde til, at jeg hellere ser AaB som mestre, end en af de to andre.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Fedt, at AaB nakkede FCK til sidst. Og jeg håber, de gør det samme ved FCM i næste weekend.

            Af de tre klubber, der ligger øverst pt. der foretrækker jeg med mange længder AaB som danske mestre - af mange årsager:

            En gammel, hæderkronet klub, der trænger til lidt økonomisk indsprøjtning (det under jeg dem gerne)
            Jeg ønsker for alt i verden ikke FCM som mestre (og næsten ligeså lidt FCK).
            Det er fedt at se, at selvom man ingen penge har, så kan man godt lege med i toppen alligevel. Det giver håb for OB også.
            Ville elske at se FCK blive sat på plads, selvom de har spillet med de økonomiske muskler.

            ...og ja, der er sikkert ganske mange andre grunde til, at jeg hellere ser AaB som mestre, end en af de to andre.
            Helt enig: når vi nu selv ikke kan lege med, så er AaB klart at foretrække. Den simple grund: det er en boldklub - alle med 'Football Club' foran er jo til grin. At FCKs dominans stækkes bare lidt er også fedt. FCM er jeg lidt ligeglade med, men ser klart hellere AaB vinde end dem.

            Comment


              #66
              God runde for os. Ærgerligt vi ikke snuppede 3 point i fredags.

              Det ville virkeligt være rart med en sejr mod Viborg næste weekend! Så kan vi begynde at se lidt opad, i stedet for nedad.

              Comment


                #67
                Pis også at Randers skulle score til sidst. 0-0 havde været super for os. Men ok, AGFs næste tre kampe er BIF, FCK og FCM, så hvis der skulle findes en taber, så jeg hellere at det var AGF end Randers.

                I øvrigt har Djiby godt nok ikke spillet op til niveau efter han kom tilbage til DK. Jeg sad og tog mig selv i at være meget fint tilfreds med at vi ikke hentede ham, da han skiftede fra Fürth...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Pis også at Randers skulle score til sidst. 0-0 havde været super for os. Men ok, AGFs næste tre kampe er BIF, FCK og FCM, så hvis der skulle findes en taber, så jeg hellere at det var AGF end Randers.

                  I øvrigt har Djiby godt nok ikke spillet op til niveau efter han kom tilbage til DK. Jeg sad og tog mig selv i at være meget fint tilfreds med at vi ikke hentede ham, da han skiftede fra Fürth...
                  uafgjort havde været optimalt for os, men AGF ser nu ud til at hænge godt fast i dyndet og kan med "de rette" resultater være under stregen når weekenden er slut, det kræver kun sejre til FCV og VFF

                  Djiby har vel også været skadet i lang tid og kæmper måske på samme måde som Kadrii for at komme i den rette form, men det er korrekt at han mildest talt er svingende i indsatserne
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    uafgjort havde været optimalt for os, men AGF ser nu ud til at hænge godt fast i dyndet og kan med "de rette" resultater være under stregen når weekenden er slut, det kræver kun sejre til FCV og VFF

                    Djiby har vel også været skadet i lang tid og kæmper måske på samme måde som Kadrii for at komme i den rette form, men det er korrekt at han mildest talt er svingende i indsatserne
                    - så lad os ikke håbe det sker. Vi skal have den sejr over vff og et nederlag til fcv vil bestemt ikke gøre det værre. AGF kan sagtens nå under stregen over de næste par runder med det program de har i vente; men ærlig talt så går jeg lidt mere op i at vi holder os over frem for hvem der havner under den famøse streg

                    Comment


                      #70
                      Der ser ud til at være gået gummiben i Midtjylland. Svært at genkende det hold der pryglede FCK for et par uger siden.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Der ser ud til at være gået gummiben i Midtjylland. Svært at genkende det hold der pryglede FCK for et par uger siden.
                        Synes nu egentlig, at det var FCK-kampen, der stak ud. I alle andre kampe har de spillet på det jævne. Så vil nærmere sige, at de ikke var til at genkende i FCK-kampen.

                        Fortjent sejr til AaB. Hvor jeg dog håber, at AaB bliver mestre. FCM er simpelthen så klamt et hold. Magter ikke, hvis de bliver mestre!

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Synes nu egentlig, at det var FCK-kampen, der stak ud. I alle andre kampe har de spillet på det jævne. Så vil nærmere sige, at de ikke var til at genkende i FCK-kampen.

                          Fortjent sejr til AaB. Hvor jeg dog håber, at AaB bliver mestre. FCM er simpelthen så klamt et hold. Magter ikke, hvis de bliver mestre!
                          Du har ret, det er nok en mere rigtig måde at anskue det på. De har godt nok ikke været længe om at formøble det solide forspring de havde.

                          Måske er der ligefrem en chance for at vi kan hente point(s) deroppe i næste uge

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                            Du har ret, det er nok en mere rigtig måde at anskue det på. De har godt nok ikke været længe om at formøble det solide forspring de havde.

                            Måske er der ligefrem en chance for at vi kan hente point(s) deroppe i næste uge
                            lad os starte med at vinde i morgen ;)

                            - men ja deres svingende præstationer giver da håb om at vi kan få noget med hjem

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              Synes nu egentlig, at det var FCK-kampen, der stak ud. I alle andre kampe har de spillet på det jævne. Så vil nærmere sige, at de ikke var til at genkende i FCK-kampen.

                              Fortjent sejr til AaB. Hvor jeg dog håber, at AaB bliver mestre. FCM er simpelthen så klamt et hold. Magter ikke, hvis de bliver mestre!
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #75
                                Efter de første fem runder af superligaen havde FCM vundet alle kampe og både BIF og FCK havde kun 2 point. Så jeg tænkte, at det kunne være lidt interessant at se på, hvordan de fire øverste hold har klaret sig siden femte spillerunde.

                                FCM har fået 30 point siden da, AaB har fået 39 og BIF og FCK har fået 37.
                                Det giver FCM en gennemsnitlig pointhøst på 30/20, AaB på 39/20 og BIF og FCK på 37/20 siden 5. spillerunde.
                                Fortsætter dette bliver stillingen i toppen således efter 33. runde:

                                AaB 62 point
                                FCM 57 point
                                FCK 54 point
                                BIF 54 point

                                (der er afrundet i visse tilfælde)

                                Laves det samme eksperiment med OB, ender vi på ca. 41 point.

                                Hell, laver man eksperimentet på alle hold (selvom jeg synes det mest interessante var at se på toppen), så giver det følgende slutstilling:

                                1. AaB 62
                                2. FCM 57
                                3. FCK 54
                                3. BIF 54
                                5. FCN 45
                                6. EFB 43
                                7. OB 41
                                8. AGF 38
                                9. Randers 37
                                9. FCV 37
                                11. VFF 35
                                12. SJE 32

                                Fortsætter tendensen derimod for forårssæsonen bliver stillingen:

                                1. AaB 62
                                2. FCM 55
                                2. BIF 55
                                4. FCK 49
                                4. EFB 49
                                6. FCN 46
                                7. OB 41
                                8. AGF 37
                                9. Randers 36
                                9. FCV 36
                                11. VFF 34
                                12. SJE 33

                                Så må man selv vurdere, hvad for en der er mest sandsynlig!
                                Last edited by Benediktson; 07-04-2014, 14:58.

                                Comment

                                Working...
                                X