Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    De femten minutter Diarra fik på def. midt mod BIF spillede han altså super godt IMO. Tilbød sig meget og lave nogle præcise, lange diagonaler.

    MvT
    Enig...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      Det kunne være meget fedt, hvis man så ham på samme position i flere kampe i streg. For at få et ordentligt indtryk af hans niveau.
      + 1
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        I flg. bold.dk siger EPJ farvel og tak til OB ved sæson afslutning. Det er manglen på spilletid der er årsag
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          I flg. bold.dk siger EPJ farvel og tak til OB ved sæson afslutning. Det er manglen på spilletid der er årsag
          Synes jeg godt nok er er en skam.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Synes jeg godt nok er er en skam.

            MvT
            Mon ikke at det er sket i enighed. Tror heller ikke OB ville forlænge nu når MP kommer i truppen..
            hvad jeg har hørt skulle han være et meget større talent.
            og nu kan man sige at JJT og MP afløser EPJ og Schoop.

            Så skal man vel kun hente en Målmand samt erstatte de spillere som bliver solgt.
            håber på mere dog men truppen er vel stor nok i antal
            Last edited by fmprOB; 22-05-2015, 13:44.

            Comment


              #36
              Ousager og Hakon 27 år
              Spelmann 28 år
              Dalgaard 31 år
              Toppel 32 år

              Som det ser ud nu, så bliver der en enkelt over 30 år tilbage, samt 4 over 24 år... mon ikke der bliver hentet lidt erfaring ind...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ousager og Hakon 27 år
                Spelmann 28 år
                Dalgaard 31 år
                Toppel 32 år

                Som det ser ud nu, så bliver der en enkelt over 30 år tilbage, samt 4 over 24 år... mon ikke der bliver hentet lidt erfaring ind...
                det gætter jeg også på. Spændende at se hvad vi kan tiltrække

                Comment


                  #38
                  Holdet skal spilles sammen i Sverige. Bla mod Nottingham Forrest

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ske-nottingham

                  Comment


                    #39
                    Mere her

                    http://www.fyens.dk/sport/OB-mod-Not...rtikel/2720345

                    Comment


                      #40
                      Der bliver talt meget om Radza, men personligt kende jeg faktisk ikke så meget til ham. Er der nogen der kan komme med en mere eller mindre detaljeret vurdering af ham? Er han en 'råber', hvordan er han med fødderne, shotstopping, ageren i feltet etc.?

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Der bliver talt meget om Radza, men personligt kende jeg faktisk ikke så meget til ham. Er der nogen der kan komme med en mere eller mindre detaljeret vurdering af ham? Er han en 'råber', hvordan er han med fødderne, shotstopping, ageren i feltet etc.?

                        MvT
                        jeg kender ham heller ikke personligt, men de træninger jeg har overværet har der været en del lyd på ham og han virker også bedre teknisk end MT, så deeet....
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Der bliver talt meget om Radza, men personligt kende jeg faktisk ikke så meget til ham. Er der nogen der kan komme med en mere eller mindre detaljeret vurdering af ham? Er han en 'råber', hvordan er han med fødderne, shotstopping, ageren i feltet etc.?

                          MvT
                          Kan da godt fremlægge mit indtryk, da jeg kender flere der tidligere har spillet sammen med ham. Af hvad jeg ved er han en moderne målmand, og han har, som det bliver nævnt, teknikken i orden. Han er ikke så høj (1.84), og har derfor ikke sine spidskompetencer i luftrummet. Han er, ligesom Toppel, en smule usikker når han skal gribe i det lille felt.

                          Som målmand er han vist mest en shot-stopper, som er god med fødderne. Vidst nok rigtig god endda. Han er god i én-mod-én situationer, men har ikke særlig stor rækkevidde. Igen er hans højde nok hans primære problem, hvilket måske delvist forklarer hvorfor han er gledet lidt ud omkring U-landsholdet. Eks. Busk, Rønnow, Haugaard og Højlund er vokset fra ham.

                          Hvis jeg skulle komme med et bud på hvem han ligner som type (ikke målt på niveau/potentiale, men type), ville jeg sige Lasse Heinze eller Steffen Rasmussen.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            Kan da godt fremlægge mit indtryk, da jeg kender flere der tidligere har spillet sammen med ham. Af hvad jeg ved er han en moderne målmand, og han har, som det bliver nævnt, teknikken i orden. Han er ikke så høj (1.84), og har derfor ikke sine spidskompetencer i luftrummet. Han er, ligesom Toppel, en smule usikker når han skal gribe i det lille felt.

                            Som målmand er han vist mest en shot-stopper, som er god med fødderne. Vidst nok rigtig god endda. Han er god i én-mod-én situationer, men har ikke særlig stor rækkevidde. Igen er hans højde nok hans primære problem, hvilket måske delvist forklarer hvorfor han er gledet lidt ud omkring U-landsholdet. Eks. Busk, Rønnow, Haugaard og Højlund er vokset fra ham.

                            Hvis jeg skulle komme med et bud på hvem han ligner som type (ikke målt på niveau/potentiale, men type), ville jeg sige Lasse Heinze eller Steffen Rasmussen.
                            Tak for info. Umiddelbart er det jo ikke så godt med manglende rækkevidde, men Iker Casillas er 1.85 og Kasper Schmeichel er også 1.85, så måske de ikke har den store betydning. Arbejde i feltet handler også tit om timing og teknik. Højde gør det ikke alene. Toppel er 1.92 og er jo ikke nogen konge i feltet.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Tak for info. Umiddelbart er det jo ikke så godt med manglende rækkevidde, men Iker Casillas er 1.85 og Kasper Schmeichel er også 1.85, så måske de ikke har den store betydning. Arbejde i feltet handler også tit om timing og teknik. Højde gør det ikke alene. Toppel er 1.92 og er jo ikke nogen konge i feltet.

                              MvT
                              Og Lars Høgh er 1,80.

                              Comment


                                #45
                                Selvfølgelig er højde ikke alt. Det er vel også før set, at en målmand er så stor, at han har langsomme reflekser, eller er dårlig med fødderne. Dog må højde alligevel ligge forholdsvis højt på listen over målmandskriterier.

                                Comment

                                Working...
                                X