Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg må indrømme at jeg håber på mere..

    Magnus er total uprøvet. Jeg håber på en profil og MP kører et år som backup
    Lasse og HJ i midtforsvaret er jeg ikke tryk ved. Vi skal bruge en ny profil der er venner med bolden og som kan heade
    Greve mangler på holdkortet. Han er brudt igennem og skal spille...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis han vil arbejde for en lille løn tror jeg han har en mulighed for en 1 årig. Netop fordi der i forvejen skal ske en kæmpe udskiftning i truppen og pladsen er tyndt besat i forvejen
      Synes bestemt Thomsen skal have min. et år mere. Lad os se hvad han kan byde ind med.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Synes bestemt Thomsen skal have min. et år mere. Lad os se hvad han kan byde ind med.

        MvT
        Enig. Han kan ikke være så dyr og kan muligvis udvikle sig endnu..
        hvis han så stadig næste år ikke er i nærheden af spilletid må han videre

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
          Hvad siger folk til denne start-el-leverandør


          Rønnow

          Magnus Pedersen - Lasse Nielsen - Matti Lund Nielsen - Ari Skulason


          Bjarnason - Azer - HJ - Desler

          Festersen - Bruninho
          En smule besynderlig med bl.a. Matti i midterforsvaret, og hvis det er de bedste 11, bliver vi en alvorlig del af nedrykningskampen.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            En smule besynderlig med bl.a. Matti i midterforsvaret, og hvis det er de bedste 11, bliver vi en alvorlig del af nedrykningskampen.
            Helt enig

            Comment


              #81
              Ari har spillet dig op under OP, men faktisk er ingen af de nævnte forsvarsspiller der er gode nok til et hold i top 6. LN er en god fighter, men en dårlig boldspiller. Hvis Matti skal være CF, så skal vi godt nok spille offensivt.

              Comment


                #82
                Vi skal vel også have solgt en af vores VB's. Fuldstændig åndssvagt at have 3 stk i truppen

                Kirkeskov er nok den mest oplagte, men tror altså at det snart lugter af et brud mellem JBL og OB med mindre at KN ser et stort lys i ham..
                JBL har kæmpe ambitioner og er ikke i nærheden af spilletid på 1. Holdet...
                ikke engang igår fik han spilletid på reserveholdet. Som den eneste

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi skal vel også have solgt en af vores VB's. Fuldstændig åndssvagt at have 3 stk i truppen

                  Kirkeskov er nok den mest oplagte, men tror altså at det snart lugter af et brud mellem JBL og OB med mindre at KN ser et stort lys i ham..
                  JBL har kæmpe ambitioner og er ikke i nærheden af spilletid på 1. Holdet...
                  ikke engang igår fik han spilletid på reserveholdet. Som den eneste
                  Jacob is the new Timmi #nr20VB

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #84
                    Det bliver så også uden Skogseid. Han stopper også

                    http://www.ob.dk/artikel/skogseid-st...aktudloeb.aspx

                    http://www.ob.dk/artikel/skogeid-tak...rnemmelse.aspx

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det bliver så også uden Skogseid. Han stopper også

                      http://www.ob.dk/artikel/skogseid-st...aktudloeb.aspx
                      Og det var vel trods alt forventet. Vi skal af med mange, men jeg synes ganske enkelt ikke han har niveauet.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Og det var vel trods alt forventet. Vi skal af med mange, men jeg synes ganske enkelt ikke han har niveauet.
                        Enig. Den korte kontrakt har været en god idé. Skogseid har hjulpet os det han kunne og nu kan vi finde den gode mere permanente løsning.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #87
                          Vi skal lave en ny trup med KN

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...d-kent-nielsen

                          Comment


                            #88
                            Lyder til at truppen ikke bliver suppleret spiller for spiller ud/ind..
                            truppen har været for stor siger JH

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tak for indsatsen Håkon, men hold nu kæft det er vigtigt, at vi skipper ham. Han har godt nok været et uhyre ringe bekendtskab, særligt på backen.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja der bliver en del at arbejde på for Kent Nielsen, John Bredahl, Jesper Hansen og vores nye scout. Det er alle kæder der er mangler i. Målmandsposten ligger jo lige til højrebenet (Rønnow). Som erstatning for Høegh kunne man måske hente Kasper Larsen hjem et halvt år før lejeaftalen stopper.
                                Håber virkelig Matti Lund kommer hjem til vores midtbane. Kamper er jeg lidt lunken ved, men vi har jo også behov for nogle folk med lidt rutine. Hvis Kent siger go for Kamper har jeg tillid til ham og det samme gælder Kløve.
                                Angrebsmæssigt er vi virkelig på skideren. AK 47 måske en mulighed men ikke nok.

                                Comment

                                Working...
                                X