Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Rønnow
    Magnus P - Lasse N - Høegh - JBL
    Desler - Izunna - JJT/Greve - Enevoldsen
    Macena - Festersen?
    Det er faktisk ikke noget helt dumt bud. Samtidig har vi jo stadig folk som Lukas Jensen, Azer, Halgrimur, Ari, Kirkeskov osv. og så har jeg da et håb om at Kent kan lokke Spelmann til at blive i Ådalen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      hvem vil du have på venstrekant?
      indtil EL er solgt er det hans plads, på samme vis med RF og Spellman
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        indtil EL er solgt er det hans plads, på samme vis med RF og Spellman
        Okay

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg er meget enig i den betragtning, og samme argumentation vil jeg bruge om vores def. midtbane hvor vi pt er bedst med HJ og så spår jeg JJT et gennembrud på pladsen i næste sæson...SENEST, måske kommer der allerede i de næste 4 kampe flere beviser på hans lysende talent, sammen med polyvante HJ og Azer er vi ok på 6'er pladsen. Herefter er hb lidt tynd med, men kan dækkes af Magnus, som jeg tror er lidt længere fra holdet end JJT, men er talentet der tror jeg KN fører ham sikkert frem, men måske det er nødvendigt at supplere med en lidt mere rutineret hb. Mads Toppel er sej og er blevet bedre af tilliden og mange kampe, men jeg ønsker mig en målmand der kan sætte spillet hurtigt i gang og måske på sigt agere "libero" i nogen situationer i kampe, en "Manuel Neuer-light" om man vil, supermoderne målmand med attitude og udstråling, og så lige en totalt skarp angriwer og her synes jeg stadig at Lado er lidt ubeskrevet i OB-tiden, og det er svært at vurdere om han har en reel fremtid hos os...jeg tvivler desværre. Resten vil jeg ikke vurdere på så lang tid der ikke er nogen reelle salg....hverken RF, EL, Spellman eller hvad der sker på den front, men klart nok skal JH være lige så vaks ved havelågen som da Laur blev F*CK'er

          summasummarum:

          målmand
          hb
          angriber
          Ja det er jo sådan set samme scenarie omkring den plads, jeg må da indrømme jeg ikke kender disse unge så godt, ud over det vi har set på banen, men vi må jo gå ud fra det er en del af planen at de skal sluses ind/mere ind, så du kan sagtens have en pointe i at det kan blive hb´en der kommer foran den centrale midt, da Magnus ikke har prøvet sig af i Suppen endnu, og der omvendt er rigtig gode tegn fra JJT...

          Bliver Falk, eller så længe han er her i hvert fald, så kunne jeg som også godt forestille mig Desler tage sig af pladsen, han spiller jo gerne den der offensive back/wing, og har gjort det så man næsten var lige ved at glemme Ruuds enorme løbe arbejde, og egentlig også lidt fysik...

          Jeg må dog sige jeg er mest til den centrale midt af de to pladser, men det er også lidt svært ved det at flere af dem jo kan spille de samme pladser, det er lige med at finde den konstellation hvor de er bedst... men der må også næsten komme lidt oprydning der, en som Diarra kan jo heller ikke blive ved med at at gå rundt og være reserve for 4-5 pladser, men alligevel stort set aldrig spille, han må være en der føler sig presset af de unge...
          Last edited by Kaspernon; 18-05-2015, 11:59.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Den kunne Magnus P jo tage i de kampe hvor HJ skal ind og vikariere i midtforsvaret.. Jeg vil umiddelbart også gerne have en ny HB ala ham Brøndby har fået men der er andre pladser der trænger først nemlig 2*angribere,VK,midtmidt og målmand
            Det er nok her jeg er tættest... Ser gerne 3 andre indkøb først før vi evt. begynder på en højreback... der er en keeper, en central midt, og en angriber...

            Det kan selvfølgelig ændre sig ved salg, men som det pt. ser ud, så må det være min top-3...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              indtil EL er solgt er det hans plads, på samme vis med RF og Spellman
              Emil Larsen burde ikke være en del af holdet efter sommerferien. Enten bliver han "solgt", eller må han på 2. holdet. Så uanset hvad, så mangler der en ny spiller dér.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ja det er jo sådan set samme scenarie omkring den plads, jeg må da indrømme jeg ikke kender disse unge så godt, ud over det vi har set på banen, men vi må jo gå ud fra det er en del af planen at de skal sluses ind/mere ind, så du kan sagtens have en pointe i at det kan blive hb´en der kommer foran den centrale midt, da Magnus ikke har prøvet sig af i Suppen endnu, og der omvendt er rigtig gode tegn fra JJT...

                Bliver Falk, eller så længe han er her i hvert fald, så kunne jeg som også godt forestille mig Desler tage sig af pladsen, han spiller jo gerne den der offensive back/wing, og har gjort det så man næsten var lige ved at glemme Ruuds enorme løbe arbejde, og egentlig også lidt fysik...

                Jeg må dog sige jeg er mest til den centrale midt af de to pladser, men det er også lidt svært ved det at flere af dem jo kan spille de samme pladser, det er lige med at finde den konstellation hvor de er bedst... men der må også næsten komme lidt oprydning der, en som Diarra kan jo heller ikke blive ved med at at gå rundt og være reserve for 4-5 pladser, men alligevel stort set aldrig spille, han må være en der føler sig presset af de unge...
                jeg glemte også Diarra i mit regnestykke, jeg kan rigtig godt lide Momo, men jeg synes der mangler "noget" når han spiller back, både i højre og venstre side. Han er lidt et "problembarn" på en anden måde end Emil. For mig at se er han født til en def. midt, men med HJ som bølgebryder og stærk mand, og coming man JJT og Azer er udsigten til spilletid lang på den plads. Det piner mig lidt, men måske er vi bare nødt til at lade kontrakten løbe ud og lade ham spille hvor der behov, når der er behov. Det piner mig lidt, og jeg kan sagten have den fornemmelse at han kan få succes i andre klubber. Så jeg holder fast i at transfermålene må indeholde en hb, målmand og angriwer
                Last edited by manner; 18-05-2015, 16:44.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Mit drømmescenarie:

                  profiler udefra eller stjerner generelt - målmand, en forsvarsspiller, en midtbane, en angriber.
                  Resten egen avl..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg glemte også Diarra i mit regnestykke, jeg kan rigtig godt lide Momo, men jeg synes der mangler "noget" når han spiller back, både i højre og venstre side. Han er lidt et "problembarn" på en anden måde end Emil. For mig at se er han født til en def. midt, men med HJ som bølgebryder og stærk mand, og coming man JJT og Azer er udsigten til spilletid lang på den plads. Det piner mig lidt, men måske er vi bare nødt til at lade kontrakten løbe ud og lade ham spille hvor der behov, når der er behov. Det piner mig lidt, og jeg kan sagten have den fornemmelse at han kan få succes i andre klubber. Så jeg holder fast i at transfermålene må indeholde en hb, målmand og angriwer
                    Jeg er meget enig omkring Diarra, det er ca. sådan jeg også har det med ham, men er han med på den, så skal han da endelig også have lov, fin back up...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Emil Larsen burde ikke være en del af holdet efter sommerferien. Enten bliver han "solgt", eller må han på 2. holdet. Så uanset hvad, så mangler der en ny spiller dér.
                      Han bliver muligvis solgt, men medmindre han kommer med endnu en dum udtalelse, så vil han da forblive i 1. holdstruppen.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg er meget enig omkring Diarra, det er ca. sådan jeg også har det med ham, men er han med på den, så skal han da endelig også have lov, fin back up...
                        Det kunne være meget fedt, hvis man så ham på samme position i flere kampe i streg. For at få et ordentligt indtryk af hans niveau.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Det kunne være meget fedt, hvis man så ham på samme position i flere kampe i streg. For at få et ordentligt indtryk af hans niveau.
                          Ja man burde jo tro at en anfører på PSG ungdomshold var et varemærke i sig selv..

                          Comment


                            #28
                            http://www.bold.dk/nyt/ob-forlaenger-med-lars-hoegh

                            Sådan! Allerede mere tryg ved næste sæson:-)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Jeg er meget enig omkring Diarra, det er ca. sådan jeg også har det med ham, men er han med på den, så skal han da endelig også have lov, fin back up...
                              De femten minutter Diarra fik på def. midt mod BIF spillede han altså super godt IMO. Tilbød sig meget og lave nogle præcise, lange diagonaler.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                De femten minutter Diarra fik på def. midt mod BIF spillede han altså super godt IMO. Tilbød sig meget og lave nogle præcise, lange diagonaler.

                                MvT
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X