Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nu skal det absolut ikke lyde som om, at jeg er fan af Flinta til OB, men skulle jeg vælge i mellem de to til backen, ville jeg godt nok vælge Flinta, der trods alt kan noget mere fremad banen. Jeg foretrækker klart Haddi centralt, enten som stopper eller sekser, hvis han skal spille.
    Jonasson har imo på ingen måde imponeret i de kampe han har fået som midtstopper. Han har miserabel timing i sine luftdueller. Han ville være et voldsomt skridt ned i forhold til Høegh. Og som sekser synes jeg ikke han er boldfast nok. Han ligner ikke en "Kent Nielsen-sekser" ala Würtz og Augo. Han blev spillet ned af Hobros midtbane igår, f.eks. Det er ikke potentielt top-fem niveau.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jonasson har imo på ingen måde imponeret i de kampe han har fået som midtstopper. Han har miserabel timing i sine luftdueller. Han ville være et voldsomt skridt ned i forhold til Høegh. Og som sekser synes jeg ikke han er boldfast nok. Han ligner ikke en "Kent Nielsen-sekser" ala Würtz og Augo. Han blev spillet ned af Hobros midtbane igår, f.eks. Det er ikke potentielt top-fem niveau.
      Men han er bestemt heller ikke en Kent Nielsen-back. Han ligner endnu engang en middelmådig grænsende til dårlig søgning, troede han var bedre som midtstopper end vi har set, men er enig i det har set skidt ud!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jonasson spillede en meget habil højre back i SDJ. Hvis han skal spille i OB som andet end reserve, er det der vi skal bruge ham (imo). Det ville være fjollet at hente Flinta, der i min optik er på samme niveau som Jonasson. Så hellere bruge pengene på vores skrantende offensiv.
        Nu nærstuderede jeg ikke ligefrem Jonasson i hans kampe for SønderjyskE, men det jeg så fra ham på backen var også overvejende positivt. Da vi hentede ham troede jeg til at starte med det var den position han var tiltænkt i OB.

        Men jeg må indrømme, at hans præstationer her i foråret har fået mig til at tvivle mere. Umiddelbart kan jeg heller ikke se ham som starter på længere sigt på hverken midtbanen (han er ganske enkelt ikke god nok på bolden) eller i midterforsvaret. Så hvis han skal starte skal det være på backen. Er bare blevet mere i tvivl om han har de offensive kvaliteter (fart, drev med bolden, generel teknik) som en back på dette niveau bør have.
        Last edited by Agbre; 01-06-2015, 09:25.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jonasson har imo på ingen måde imponeret i de kampe han har fået som midtstopper. Han har miserabel timing i sine luftdueller. Han ville være et voldsomt skridt ned i forhold til Høegh. Og som sekser synes jeg ikke han er boldfast nok. Han ligner ikke en "Kent Nielsen-sekser" ala Würtz og Augo. Han blev spillet ned af Hobros midtbane igår, f.eks. Det er ikke potentielt top-fem niveau.
          Han har heller ikke sparket benene væk under mig på nogle af de positioner han har spillet, men jeg tror heller ikke det bliver bedre af at smide ham på backen, hvor jeg slet ikke synes, at hans evner kommer til sin ret. Mit håb er, at Jonasson bliver en alsidig backup fremover, som kan komme ind og lappe de huller, hvor vi har skader og karantæner. Her ser jeg ham som en ganske fin spiller.

          Ellers skal vi bare forsøge at smide ham på toppen. Trods alt ikke mange af dem vi har rendende, der har scoret to kasser ude mod Portugal.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Nu skal det absolut ikke lyde som om, at jeg er fan af Flinta til OB, men skulle jeg vælge i mellem de to til backen, ville jeg godt nok vælge Flinta, der trods alt kan noget mere fremad banen. Jeg foretrækker klart Haddi centralt, enten som stopper eller sekser, hvis han skal spille.

            Ser i øvrigt ikke ud til, at de er vanvittigt tilfredse med Flinta i SIF. Tjek 1:10 inde: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=44493
            det er altså konge!!!! grineren det der

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jonasson spillede en meget habil højre back i SDJ. Hvis han skal spille i OB som andet end reserve, er det der vi skal bruge ham (imo). Det ville være fjollet at hente Flinta, der i min optik er på samme niveau som Jonasson. Så hellere bruge pengene på vores skrantende offensiv.
              4 billiarder % enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jonasson har imo på ingen måde imponeret i de kampe han har fået som midtstopper. Han har miserabel timing i sine luftdueller. Han ville være et voldsomt skridt ned i forhold til Høegh. Og som sekser synes jeg ikke han er boldfast nok. Han ligner ikke en "Kent Nielsen-sekser" ala Würtz og Augo. Han blev spillet ned af Hobros midtbane igår, f.eks. Det er ikke potentielt top-fem niveau.
                Du får lige 4 billiarder mere. Altså %

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Ellers skal vi bare forsøge at smide ham på toppen. Trods alt ikke mange af dem vi har rendende, der har scoret to kasser ude mod Portugal.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Ser i øvrigt ikke ud til, at de er vanvittigt tilfredse med Flinta i SIF. Tjek 1:10 inde: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=44493
                    Haha det kan da godt være jeg alligevel overvurderer Flinta (ikke at jeg vurderer ham særligt højt).

                    Comment


                      Kan læse på twitter at OB evt skulle være interesseret i Jonas Kamper? da han vidst snart skulle være kontraktfri

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Kan læse på twitter at OB evt skulle være interesseret i Jonas Kamper? da han vidst snart skulle være kontraktfri
                        Han kunne godt være et emne ja. Men så skal Desler jo ind centralt.
                        HK kommer Desler til at sidde på fremover

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-jonas-kamper

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han kunne godt være et emne ja. Men så skal Desler jo ind centralt.
                            HK kommer Desler til at sidde på fremover
                            Kamper er sat af i Randers og 32 år gammel ...
                            Blev der ikke snakket om, at der var flere penge at gøre med fra dette vindue?
                            Flinta, Drachmann, Kamper og lignende, peger i en anden retning!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Kamper er sat af i Randers og 32 år gammel ...
                              Blev der ikke snakket om, at der var flere penge at gøre med fra dette vindue?
                              Flinta, Drachmann, Kamper og lignende, peger i en anden retning!
                              Tror liiige at du skal få styr på facts. Kamper har kæmpet sig tilbage. Scoret mål og været en af holdets bedste de sidste 5 kampe..
                              At holde Kasper Fisker fra hold kortet er ikke dårligt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tror liiige at du skal få styr på facts. Kamper har kæmpet sig tilbage. Scoret mål og været en af holdets bedste de sidste 5 kampe..
                                At holde Kasper Fisker fra hold kortet er ikke dårligt
                                17 kampe og 1 mål, det er bare ikke imponerende.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X