Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Er der lige en der vil "fill me in" jeg går ikke ud fra det er oldien Jacob Laursen frs FCK og Derby der er tale om her  er det ham Manure har haft til prøvetræning
    http://www.ob.dk/ligatruppen/jacob-barrett-laursen.aspx

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Er der lige en der vil "fill me in" jeg går ikke ud fra det er oldien Jacob Laursen frs FCK og Derby der er tale om her  er det ham Manure har haft til prøvetræning
      Det er ham gutten vi har haft på leje fra Inter hele sæsonen, og som har haft nogle fine præstationer på venstrebacken - JBL ;)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Det er ham gutten vi har haft på leje fra Inter hele sæsonen, og som har haft nogle fine præstationer på venstrebacken - JBL ;)
        Fra Juventus mener jeg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Det er ham gutten vi har haft på leje fra Inter hele sæsonen, og som har haft nogle fine præstationer på venstrebacken - JBL ;)
          👍 tak og jeg må vel konstatere at endnu ikke er vågen....og jan er som andre skriver lejet i Juventus 😜😜😜
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Det er du da vist ikke nej, hvem er Jan..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det er du da vist ikke nej, hvem er Jan..?
              😴 shhh du vækker mig med alt din snak 😜
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Alt snakken om Falken er interessant, men kan med næsten 100 % garantere og afvise at han skifter til en anden superliga klub, prisen på falk skulle ligge på 18 mill. + videresalgs klausul.

                Og Ajax og PSV skulle være mere end interesseret...

                Fra en kilde tæt på hvor det Sner ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Er der lige en der vil "fill me in" jeg går ikke ud fra det er oldien Jacob Laursen frs FCK og Derby der er tale om her  er det ham Manure har haft til prøvetræning
                  Hvordan kan du have 3449 indlæg på forum, og ikke vide hvem vores lejede venstreback fra Juventus er?!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Hvordan kan du have 3449 indlæg på forum, og ikke vide hvem vores lejede venstreback fra Juventus er?!
                    jeg er også selv forundret, men måske er det fordi jeg for lethedens skyld somregel omtaler ham som JBL eller Barret. Tror også jeg gik og tænkte på ham den unge som har været til prøvetræning i Manure, han hedder da Jacob "etellerandet" og er tillige forsvarsspiller. Så det er nok en combi af flere ting der har forvirret mit sind, i hvertfald var JBL helt væk fra min tanke 😳😬
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Thomas Dalgaard blev spottet på en Café i Odense med sin agent tidligere idag.. hvor de spillede backgammon

                      mon det betyder han spiller i Odense næste sæson? (eller i al fald er i forhandling med OB )eller har han bare taget turen for at spille backgammon

                      Comment


                        Hvem er hans agent siden nogen ved, at det er hans agent og ikke en kammerat?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                          Hvem er hans agent siden nogen ved, at det er hans agent og ikke en kammerat?
                          Antoni Alexandrakis

                          https://twitter.com/antoni_thinkb

                          Comment


                            Ahhhhhhhhhh. Duften af grill og vilde rygter.
                            Jeg elsker den danske sommer

                            Comment


                              Det Lyder sgu spændende! Håber der er hold i det. Han ville være en rigtig god signing efter min mening

                              Comment


                                https://twitter.com/hashtag/typiskOB?src=hash

                                Ved ikke hvor meget hold der er i udtalelsen

                                Comment

                                Working...
                                X